Τα ελαστικά, που χρησιμοποιούνται καθ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, παρέχουν στον αγοραστή τους τη δυνατότητα εξοικονόμησης πολλών χρημάτων. Έτσι κι αλλιώς, το κόστος κτήσης τους (στη Γερμανία) βρίσκεται κατά περίπου 15% πιο χαμηλά σε σχέση με αυτό ενός χειμερινού ελαστικού. Βέβαια, πολλά χρήματα μπορείτε να εξοικονομήσετε, επίσης, εξαιτίας της μη χρήσης ενός δεύτερου σετ ελαστικών μέσα στο χρόνο (δηλαδή θερινά-χειμερινά), αλλά και των εξόδων, που απαιτούνται για την αλλαγή τους. Τελικά, όμως, πόσα πολλά χιλιόμετρα μπορούν να διανύσουν με ασφάλεια αυτά τα ελαστικά; Για να πάρουμε μια ασφαλή απάντηση, στείλαμε τα ελαστικά του test να κάνουν ένα... ταξιδάκι 12.000 χιλιομέτρων. Εκεί, λοιπόν, έγινε και το test τριβής (ή φθοράς, αν θέλετε) σε ένα κονβόι από τέσσερα αυτοκίνητα, τα οποία οδηγούνταν από τους επαγγελματίες της Ένωσης των Μηχανικών για τις Οδικές Δοκιμές (το IFV, που αναφέραμε στην αρχή του άρθρου). Τα αποτελέσματα του Μαραθώνιου test θα τα βρείτε στον παρακάτω πίνακα
Διάρκεια ζωής
Όσοι οδηγοί διανύουν μεγάλες αποστάσεις ή «κάνουν πολλά χιλιόμετρα», εφόσον διαθέτουν ελαστικά της Michelin ή της Continental, έχουν λάβει πολύ καλές συμβουλές, καθώς και τα δύο σετ παρέχουν μεγάλη διάρκεια ζωής.
Αντίσταση κύλισης
Τα ελαστικά με χαμηλή αντίσταση κύλισης μπορούν να περιορίσουν αισθητά την κατανάλωση καυσίμου. Μετά από τη βασική φόρμουλα (5% αντίσταση κύλισης εξοικονομούν 1% καυσίμου) θα ήταν εφικτή μια εξοικονόμηση καυσίμου της τάξης του 6%.