B2B tips :10 στρατηγικές,της σύγχρονης εμπορίας ελαστικών, που κερδίζουν πελάτες
Προσφέρετε εκπτώσεις λίγων ημερών δημιουργώντας αίσθημα “επείγοντος”
Δημιουργήστε στο Site σας, περιεχόμενο για οδική ασφάλεια & φροντίδα ελαστικών
Ενισχύστε την εξυπηρέτηση των πελατών σας (με διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό)
Προβάλλετε την επιχείρησή σας σε μέσα που διαθέτουν περιεχόμενο για ελαστικά
Μια εμπορία ελαστικών «4 αστέρων» διαθέτει τεχνογνωσία και υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης. Στον κλάδο της αγοράς των ελαστικών αυτοκινήτου η σύγχρονη εμπορίακατανοεί την ανάγκη διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό της. Επίσης κατανοεί πως το νέο digital περιβάλλον δημιουργεί νέες δυνατότητες προσέλκυσης πελατών,
Αν διαθέτετε εμπορία ελαστικών, στο σημερινό μας άρθρο ανακαλύψτε πώς μπορείτε να προσελκύσετε νέους πελάτες που ψάχνουν να αγοράσουν ελαστικάκαι να ενισχύσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο, εκμεταλλευόμενοι σύγχρονα εργαλεία και στρατηγικές. Από τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών σας μέχρι τη συνεργασία με άλλα μέσα, ακολουθήστε αυτές τις 10 στρατηγικές για να οδηγήσετε το κατάστημα ελαστικών σας στην επιτυχία και να κερδίσετε ένα μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά.
1. Εφαρμόστε SMS μάρκετινγκ
Το μάρκετινγκ μέσω SMS μηνυμάτων είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους στην εποχή που όλοι οι πελάτες σας «ζουν» κυριολεκτικά μέσω του κινητού τους. Ανεξάρτητα από την όποια διαφημιστική σας προβολή που «κτίζει το όνομα σας» και σας ξεχωρίζει στα μάτια νέων καταναλωτών από τον ανταγωνισμό σας, με αυτή την τακτική μπορείτε να στέλνετε-στους ήδη υπάρχοντες πελάτες σας- νέες προωθητικές προσφορές, υπενθυμίσεις για ραντεβούή και νέα για την επιχείρησήσας.
2. Δημιουργήστε προφίλ της επιχείρησης σας στο Google
Ένας λογαριασμός στο GoogleBusinessProfile βοηθά το κατάστημά σας να αποκτήσει “ορατότητα” στον χάρτη και να παρέχει στους πελάτες τις βασικές πληροφορίες που χρειάζονται. Για να το εκμεταλλευτείτε πλήρως, χρήσιμο θα είναι και το να απαντάτε σε κριτικές που θα σας κάνουν οι πελάτες σας.
Βελτιώστε αυτή την παρουσία σας ακόμη περισσότερο, συνεργαζόμενοι με ιστοσελίδες και μέσα που εξειδικεύονται στα ελαστικά και τα θέματα τους κατατάσονται ψηλά στις οργανικές του google (όπως τα θέματα του Autotritiπου κάθε μήνα δέχεται 1.000.000 επισκέψεις από τις οργανικές αναζητήσεις του google από κοινό που ψάχνει για να αγοράσει)ώστε να αυξήσετε την επισκεψιμότητά σας μέσω των οργανικών αποτελεσμάτων.
Σήμερα η ψηφιακή προώθηση μιας επιχείρησης είναι πιο απαραίτητη από ποτέ!
Η πρώτη εντύπωση είναι καθοριστική και οι επαγγελματικές φωτογραφίες μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Η παρουσίαση (σε θέματα ή σε διαφημίσεις σας) προϊόντων και υπηρεσιών σας με επαγγελματικό τρόπο όχι μόνο βελτιώνει την εικόνα σας αλλά τραβάει την προσοχή των πελατών.
4. Προσφέρετε εκπτώσεις για περιορισμένο χρόνο (ή για λίγα κομμάτια)
Οι εκπτώσεις δημιουργούν αίσθημα επείγοντος, ενθαρρύνοντας πελάτες με υπαρκτές ανάγκες να μην αναβάλλουν την αγορά τους και να εκμεταλλευτούν τις προσφορές.
Προσφέρετε εκπτώσεις για εποχικές αλλαγές ελαστικών (π.χ. Χειμώνας), για δωρεάν ελέγχους ή ευθυγραμμίσεις και προωθήστε τις μέσω του siteή των κοινωνικών δικτύων σας και μέσω εξειδικευμένων sites(όπως το Autotriti) που συγκεντρώνουν το κοινό στο οποίο στοχεύετε (αυτό που διαβάζει παρουσιάσεις ή test ελαστικών ψάχνοντας την καλύτερη
ενδιαφερόμενο για τα ελαστικά.
5. Δημιουργήστε περιεχόμενο για την Οδική Ασφάλεια
Μοιραστείτε τις γνώσεις σας για την οδική ασφάλεια, τη φροντίδα των ελαστικών και άλλες χρήσιμες συμβουλές μέσω blog στο siteσας ή με κειμενικάpostsστο Facebook. Δημοσιεύστε το περιεχόμενό σας σε περιοδικά ή sitesμε τα οποία συνεργάζεστε κερδίζοντας την προσοχή ενός ευρύτερου κοινού που αναζητά αξιόπιστες πληροφορίες από expertsτης αγοράς.
6. Συνεργαστείτε με άλλεςτοπικές επιχειρήσεις
Συνεργαστείτε με τοπικές επιχειρήσεις για αμοιβαία οφέλη, δημιουργώντας κοινές προσφορές ή προγράμματα παραπομπής. Επιλέξτε συνεργάτες που συμπληρώνουν τις υπηρεσίες σας, όπως συνεργεία αυτοκινήτων, πλυντήρια αυτοκινήτων ή ακόμα και τοπικές αντιπροσωπείες αυτοκινήτων. Αυτές οι συνεργασίες μπορούν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα και το ενδιαφέρον για τα προϊόντα σας (σίγουρα θα πολλαπλασιάσουν την αναγνωρισιμότητα σας).
7. Δημιουργήστε πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών
Στα πλαίσια σύγχρονων μεθόδων εξυπηρέτησης μια εμπορία ελαστικώνόπως η δική σας είναι χρήσιμο να διαθέτει και πρόγραμμα επιβράβευσης που να ενθαρρύνει τους πελάτες να επιστρέφουνσε εσάς για τις αγορές τους (και τις αγορές συγγενών ή φίλων).
Προσφέρετε μπόνους για κάθε νέα αγορά ή για τη συχνή χρήση των υπηρεσιών σας. Οι πιστοί πελάτες σας είναι οι καλύτεροι διαφημιστές και μέσω αυθόρμητων αναφορών τους για τις υπηρεσίες σας σε τοπικά μέσα ή ιστοσελίδες που συγκεντρώνουν κοινό που ενδιαφέρεται για ελαστικά, μπορείτε να ενισχύσετε τη φήμη σας.
8. Προσφέρετε υπηρεσίες ελαστικών On-the-Go
Η δυνατότητα παροχής επιτόπιων υπηρεσιών, όπως αλλαγές και επισκευές ελαστικών κατ΄ οίκον ή στο δρόμο, μπορεί να διαφοροποιήσει το κατάστημά σας από τον ανταγωνισμό.
Ο σημερινός “πηγμένος και πάντα βιαστικός” καταναλωτήςεκτιμά πολύ την δυνατότητα τέτοιων υπηρεσιών (ενώ είναι διατεθειμένος στο όνομα της διευκόλυνσης του να πληρώσει και κάτι παραπάνω).
Φυσικά προωθήστε – προβάλετε αυτές τις υπηρεσίες σας (στο site ή στα socialσας).
9. Βελτιστοποιήστε την ιστοσελίδα σας για τις μηχανές αναζήτησης
Μια καλά σχεδιασμένη ιστοσελίδα (siteή e-shop) είναι το "κατάστημα" σας στον ψηφιακό κόσμο. Βελτιστοποιήστε την ιστοσελίδα σας για τις μηχανές αναζήτησης (SearchEngineOptimization - SEO), έτσι ώστε να αυξήσετε την ορατότητά σας.
Εφαρμόστε SEO για λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τα ελαστικά (π.χ. τα ονόματα των μαρκών που διαθέτετε) και τη συντήρηση αυτοκινήτων, προκειμένου να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και να προσελκύσετε πελάτες από το Google.
10. Επενδύστε και επικοινωνιακά στις Εγγυήσεις που διαθέτουν τα ελαστικά σας
Οι πελάτες, είτε είναι ιδιώτες είτε επιχειρηματίες, αναζητούν προϊόντα που να είναι αξιόπιστα και ασφαλή, και το ίδιο ισχύει και για τα ελαστικά. Όταν αγοράζουν ελαστικά, περιμένουν να διαρκέσουν για αρκετό διάστημα και να εξασφαλίζουν την ασφάλεια του οχήματός τους σε κάθε συνθήκη. Εδώ είναι που η εγγύηση παίζει καθοριστικό ρόλο.
Μια σαφής και ευνοϊκή πολιτική εγγύησηςμπορεί να σας βοηθήσει να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών, καθώς μειώνει τον κίνδυνο απογοήτευσης ή αβεβαιότητας που μπορεί να νιώσουν κατά την αγορά.
Αν είστε επαγγελματίας του κλάδου και σας άρεσε αυτό το άρθρο, στείλτε μας ένα μήνυμα (το feedback και οι απόψεις σας βοηθάνε στο να συνεχίσουμε, επενδύοντας χρόνο και ενέργεια, σε αυτόν τον B2B κλάδο ενημέρωσης)!Στείλτε μήνυμα με 1 κλίκ φόρμα επικοινωνίας