Τα νέα ελαστικά υπερ-υψηλών επιδόσεων, Goodyear EagleF1 Asymmetric 3 και Dunlop Sport Maxx RT2, παρουσίασε η Goodyear-Dunlop Hellas, που αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα τις δύο premium μάρκες.
Με στόχο όχι μόνο να διατηρήσει, αλλά και να αυξήσει το σημαντικό της μερίδιο στην αγορά των Ultra-High Perfomance ελαστικών, η Goodyear-Dunlop Hellas παρουσίασε δύο νέα κορυφαία της προϊόντα: Το ελαστικό Goodyear EagleF1 Asymmetric 3 και το Dunlop Sport Maxx RT2. Αμφότερα αφορούν αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων και αποτελούν ελαστικά πρώτης τοποθέτησης μεγάλων κατασκευαστών δίνοντας έμφαση στο κορυφαίο κράτημα, στο φρενάρισμα σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα με ταυτόχρονη μεγάλη χιλιομετρική απόδοση.
Goodyear EagleF1 Asymmetric 3 Το νέο EagleF1 Asymmetric 3 ενσωματώνει νέες τεχνολογίες και υπόσχεται κατά 31% βελτιωμένη επίδοση φθοράς πέλματος σε συνδυασμό με αισθητά μειωμένη απόσταση φρεναρίσματος σε βρεγμένο και στεγνό δρόμο. Η τεχνολογία ActiveBraking αυξάνει την επιφάνεια επαφής και το κράτημα στο φρενάρισμα, με αποτέλεσμα τη μείωση της απόστασης φρεναρίσματος. Επιπλέον, η νέα σύνθεση του ελαστικού, με το νέο μίγμα που αυξάνει την πρόσφυση και με ρητίνη που «κολλάει» στο δρόμο, προσφέρει δυνατό κράτημα με μειωμένη απόσταση φρεναρίσματος και σταθερούς χειρισμούς. Η ενισχυμένη τεχνολογία κατασκευής έχει σαν αποτέλεσμα μία δομή πιο ισχυρή και ελαφριά που βελτιώνει τις επιδόσεις στους χειρισμούς, στις στροφές, στη φθορά του πέλματος και στην απόδοση του καυσίμου. Το EagleF1 Asymmetric 3 έχει περάσει τη δοκιμή του ανεξάρτητου οργανισμού DEKRA σημειώνοντας σημαντικές επιδόσεις στη μειωμένη φθορά πέλματος «βγάζοντας» 11.500 επιπλέον χιλιόμετρα (ή +31% καλύτερη επίδοση στη φθορά) έναντι της μέσης επίδοσης των τριών βασικών ανταγωνιστών, οι οποίοι όμως δεν αναφέρονται). Σύμφωνα με την Goodyear σε δοκιμές, που πραγματοποίησε η TÜV Süd το νέο ελαστικό και σε σύγκριση με τη μέση επίδοση των τριών βασικών ανταγωνιστών του, προσφέρει μειωμένη απόσταση φρεναρίσματος κατά 2,6 μ. (9% καλύτερη απόδοση) σε υγρό οδόστρωμα, κατά 1,36 μ. (4% καλύτερη απόδοση) σε στεγνό οδόστρωμα και 4% καλύτερη επίδοση σε χειρισμούς σε υγρό οδόστρωμα.Τα αποτελέσματα της ίδιας δοκιμής έδειξαν 10,9% καλύτερη επίδοση αντίστασης κύλισης σε σύγκριση με τους 3 ανταγωνιστές που συμμετείχαν στη δοκιμή. Η επίδοση αυτή είναι η δεύτερη καλύτερη σε σύγκριση με όλες τις μάρκες ελαστικών που έχουν δοκιμαστεί. Το Goodyear EagleF1 Asymmetric 3 είναι διαθέσιμο σε 41 διαφορετικές διαστάσεις από 17 έως 20 ίντσες και πλάτη από 205-285 χλστ.
Dunlop Sport Maxx RT2 Το νέο υπερ-υψηλών επιδόσεων ελαστικό Dunlop Sport Maxx RT2 διαδέχεται το Sport Maxx RT (Racing Technology). Τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου ελαστικού είναι • Νέο υλικό πέλματος (ίχνος επαφής πέλματος), με συγκολλητική ρητίνη για μέγιστη πρόσφυση σε υγρό και στεγνό οδόστρωμα • Μεγάλα μπλοκ εξωτερικού ώμου για βελτιωμένη πρόσφυση στις στροφές • Μικρά τακούνια πέλματος για μείωση της απόστασης φρεναρίσματος, ιδιαίτερα σε υψηλές ταχύτητες • Ενισχυμένα υλικά κατασκευής, που παρέχουν καλύτερη πληροφόρηση για τον δρόμο και ακρίβεια ανταπόκρισης με έμπνευση από τους αγώνες αντοχής
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα συγκριτικής δοκιμής του ανεξάρτητου οργανισμού TÜV Süd και σε σύγκριση με τη μέση επίδοση των τεσσάρων κορυφαίων ανταγωνιστικών ελαστικών (δεν αναφέρονται), το Sport Maxx RT2 σημειώνει 1,3% καλύτερο χρόνο ανά γύρο σε βρεγμένη πίστα και 4,1% υψηλότερη ακρίβεια χειρισμού σε στεγνό οδόστρωμα. Επίσης οι επιδόσεις της δοκιμής σε βρεγμένο κυκλικό οδόστρωμα ήταν καλύτερες κατά 5,6%. Επιπλέον, σύμφωνα με δοκιμή της DEKRA, το SportMaxxRT2 παρουσίασε καλύτερη απόδοση φθοράς κατά 34% στον πιο επιβαρυμένο άξονα σε σύγκριση με τον μέσο όρο των βασικών ανταγωνιστών. Το νέο Dunlop Sport Maxx RT2 διατίθεται σε διατάσεις από 17 έως 21 ίντσες και σε πλάτη από 205-285 χλστ.
Είχα τα Goodyear 2 τα οποία είχα τοποθετήσει αρχές του 2012 και όντως είναι από τα καλύτερα all around ελαστικά που έχω φορέσει. Πολύ καλή τιμή, πολύ αθόρυβα, ωραίο πέρασμα πάνω από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, χαμηλή κατανάλωση, τα πιο ελαφριά σε σχέση με τον ανταγωνισμό, όχι τα πιο όμορφα σαν χάραξη αλλά αυτό δεν με ενδιαφέρει τόσο προσωπικά. Επίσης πολύ καλός δείκτης φθοράς αν σκεφτείτε ότι σε αυτοκίνητο με 260 άλογα έχω κάνει πάνω από 45.000 χλμ. Τώρα ήρθε η ώρα να τα αλλάξω και θα βάλω τα Goodyear 3. Όσο για τα Dunlop έχω βάλει τα StreetResponse 2 στο αυτοκίνητο πόλης που έχω και είναι και αυτά τα καλύτερα στην κατηγορία τους και τόσο αθόρυβα που νόμιζα ότι αύξησα την ηχομόνωση του αυτοκινήτου!
Είχα τα Goodyear 2 τα οποία είχα τοποθετήσει αρχές του 2012 και όντως είναι από τα καλύτερα all around ελαστικά που έχω φορέσει. Πολύ καλή τιμή, πολύ αθόρυβα, ωραίο πέρασμα πάνω από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, χαμηλή κατανάλωση, τα πιο ελαφριά σε σχέση με τον ανταγωνισμό, όχι τα πιο όμορφα σαν χάραξη αλλά αυτό δεν με ενδιαφέρει τόσο προσωπικά. Επίσης πολύ καλός δείκτης φθοράς αν σκεφτείτε ότι σε αυτοκίνητο με 260 άλογα έχω κάνει πάνω από 45.000 χλμ. Τώρα ήρθε η ώρα να τα αλλάξω και θα βάλω τα Goodyear 3. Όσο για τα Dunlop έχω βάλει τα StreetResponse 2 στο αυτοκίνητο πόλης που έχω και είναι και αυτά τα καλύτερα στην κατηγορία τους και τόσο αθόρυβα που νόμιζα ότι αύξησα την ηχομόνωση του αυτοκινήτου!