ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Eξαεριωτής

Ποια είναι, γενικά, τα βασικά μέρη της μετατροπής για μοτέρ πολλαπλού ψεκασμού (κάποια συστήματα διαφοροποιούνται ως τα εξαρτήματα);

37514 Επισκέψεις στο άρθρο

- Ρυθμιστής πίεσης ή εξαεριωτής (δεν υπάρχει πάντα)
- Ρεζερβουάρ (σε σχήμα ρεζέρβας ή κυλινδρικό)
- Φίλτρο υγραερίου
- Μπεκιέρα (όχι πάντα)
- Εγκέφαλος υγραερίου
- Σωληνώσεις και καλωδίωση

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Οι καιροί αλλάζουν και οι εξελίξεις στην παγκόσμια οικονομία δεν πρέπει να μας αφήνουν αδιάφορους. ¶λλωστε, βασικοί φορείς των αλλαγών αυτών είναι οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανίες που, ως γνωστόν, έχουν επιδοθεί σε μία άτυπη «κούρσα» εξέλιξης νέων και περισσότερο οικολογικών κινητήρων. Βέβαια, το οικολογικό ενδιαφέρον όλων σχετίζεται και άμεσα με τα πολύ ακριβά πλέον καύσιμα, στοιχείο που εκτινάσσει το κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου. Σε αυτή την κατεύθυνση λοιπόν, πολλοί (ιδιώτες ή και εταιρείες με στόλους οχημάτων) έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους σε εναλλακτικές μορφές καυσίμου, όπως είναι το υγραέριο (autogas) που προσφέρει δύο πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα. Είναι πιο φθηνό στην αγορά του από τη βενζίνη και ρυπαίνει λιγότερο το περιβάλλον.
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΥΓΡΑΕΡΙΟ (LPG)