Το υγραέριο, επειδή δεν περιέχει μόλυβδο, έχει ως άμεσο αποτέλεσμα την καλύτερη και καθαρότερη καύση που συνεπάγεται εσωτερικά μέρη με μικρότερες τριβές και άρα, μεγαλύτερη μακροζωία του κινητήρα. Επιπροσθέτως διαθέτει χαμηλή περιεκτικότητα σε διοξείδιο του άνθρακα, αέριο το οποίο έχει ενοχοποιηθεί ως ο βασικός υπαίτιος για την υπερθέρμανση του πλανήτη. Υπολογίζεται λοιπόν ότι, ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιεί υγραέριο, εκπέμπει περίπου 12% μικρότερες ποσότητες CO2, μέχρι και 80% λιγότερα οξείδια του αζώτου, 20% με 40% λιγότερους υδρογονάνθρακες και αντίστοιχα μειωμένη ποσότητα μονοξειδίου του άνθρακα, σε σύγκριση με το αν η καύση γινόταν με βενζίνη. Τέλος η αυτονομία ενός οχήματος με κιτ υγραερίου εξαρτάται από τις διαστάσεις της δεξαμενής που τοποθετείται. Η επιλογή του τύπου της δεξαμενής μπορεί να γίνει με βάση τη χρήση του οχήματος, για να ωφεληθεί ο χώρος φόρτωσης ή η αυτονομία κίνησης του οχήματος. Σε περίπτωση που κάποιος θέλει να αυξήσει την αυτονομία του οχήματός του, μπορεί να τοποθετήσει ρεζερβουάρ, κυλινδρικού τύπου, χωρητικότητας 90 λίτρων (πραγματικά 72 λίτρα), που δίνει στο όχημα αυτονομία 600 περίπου χιλιομέτρων. Και έτσι, μαζί με τη βενζίνη, η αυτονομία μπορεί να ξεπεράσει τα 1.000 χιλιόμετρα.