Πλέον με την τιμή του υγραερίου κίνησης να διαμορφώνεται στα 0,65 ευρώ/λίτρο, παρουσιάζοντας το χαμηλότερο όριο των τελευταίων ετών, τα συνολικά έξοδα κίνησης περιορίζονται ετησίως σε λιγότερα από 1.000, για όσους φυσικά έχουν εγκαταστήσει σύστημα LPG. Ένας μέσος οδηγός διανύει σε ετήσια βάση περίπου 15.000 χιλιόμετρα και το αυτοκίνητο του παρουσιάζει μέση κατανάλωση 8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Επίσης, διευκρινίζουμε ότι, η συγκεκριμένη τιμή κατανάλωσης αυξάνεται κατά 15% περίπου στην περίπτωση του υγραερίου (δηλαδή διαμορφώνεται στα 9,2 λίτρα/100 χλμ.). Έτσι, για την κίνηση με υγραέριο, ο οδηγός του παραδείγματός μας, θα χρειαστεί σε ετήσια βάση 897 ευρώ, τη ίδια στιγμή που το κόστος κίνησης με αμόλυβδη διαμορφώνεται στα 1.684 ευρώ (τιμή βενζίνης 1,35 ευρώ/λίτρο). Αρα, σε ετήσια βάση, το όφελος διαμορφώνεται στα 787 ευρώ. Δηλαδή, θα έχουμε αποσβέσει τα χρήματα που δώσαμε για την τοποθέτηση του κιτ υγραερίου στο αυτοκίνητό μας στο χρόνο πάνω και θα έχουμε βάλει και στην τσέπη, αφού η τοποθέτηση ενός κιτ LPG ξεκινά από τα ακόμη και από τα 600 ευρώ για ένα 4κύλινδρο κινητήρα. Επίσης, τα οφέλη για τον καταναλωτή πολλαπλασιάζονται, όταν πραγματοποιούμε αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο ή όταν έχουμε στην κατοχή μας ένα αυτοκίνητο με υψηλή κατανάλωση.