Αυτή τη διαπίστωση δείχνουν να ενστερνίζονται και οι ιδιώτες και επαγγελματίες οδηγοί οι οποίο κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους είτε με εργοστασιακά οχήματα φυσικού αερίου είτε με τα συμβατικά τους τα οποία έχουν μετατρέψει σε διπλού καυσίμου. Το φυσικό αέριο κίνησης είναι το πιο φθηνό καύσιμο και για τη διαδρομή Αθήνας-Θεσσαλονίκης δεν απαιτούνται πάνω από 25 ευρώ ενώ παρέχει πλήρη αυτονομία. Σε κάθε περίπτωση τα αυτοκίνητα που καίνε φυσικό αέριο παρέχουν πάντα την εναλλακτική επιλογή της βενζίνης ή του πετρελαίου.
Το φυσικό αέριο κίνησης (CNG) θεωρείται το οικονομικότερο εναλλακτικό καύσιμο. Η τιμή του είναι περίπου 60% χαμηλότερη σε σύγκριση με τη βενζίνη, 30% χαμηλότερη σε σύγκριση με το πετρέλαιο και περίπου 40% χαμηλότερη σε σύγκριση με το υγραέριο (LPG). Τα οχήματα που κινούνται με CNG παράγουν 25% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα σε σχέση με τη βενζίνη και 35% λιγότερο σε σχέση με αυτά που κινούνται με πετρέλαιο. Παράλληλα, επιτυγχάνεται 95% μείωση στις εκπομπές μονοξειδίου του άνθρακα, 80% μείωση στις εκπομπές υδρογονανθράκων και 30% μείωση στα οξείδια του αζώτου.
Ανοίγουν νέα πρατήρια φυσικού αεριού
Στην Ελλάδα επεκτείνεται το δίκτυο ανεφοδιασμού σε όλες τις μεγάλες πόλεις. Στα άμεσα σχέδιά της ΔΕΠΑ, η οποία προωθεί το φυσικό αέριο κίνησης μέσω των πρατηρίων Fisikon, εντάσσεται η ίδρυση νέων πρατηρίων στο Κορωπί, στην Ηλιούπολη, στον Ασπρόπυργο, στον Αλιμο, στον Πειραιά ενώ ήδη λειτουργούν πρατήρια στον οδικό άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη (Αθήνα, Λαμία, Βόλος, Λάρισα, Θεσσαλονίκη).