Το φυσικό αέριο έχει βαθμό οκτανίων 130, το οποίο συνεισφέρει στην καλύτερη χρήση των κινητήρων υψηλής συμπίεσης, καθώς αποκλείονται οι αυταναφλέξεις, γιατί το μίγμα φυσικού αερίου και αέρα είναι τέλειο σε οποιαδήποτε θερμοκρασία περιβάλλοντος. Έτσι ο κινητήρας παρουσιάζει μεγάλη ροπή στις επιταχύνσεις, χωρίς αστοχίες ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες. Επίσης τα λιπαντικά «μολύνονται» λιγότερο, καθώς δεν υπάρχουν ιζήματα, τα μπουζί διατηρούνται καθαρά, ενώ δεν υπάρχουν διαβρώσεις στους κυλίνδρους και τα μεταλλικά μέρη του κινητήρα.
Παράλληλα τα οχήματα φυσικού αερίου μπορούν να λειτουργήσουν σε όλους τους τύπους εδαφών, ακόμα και σε βουνά και κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες κλίματος, καθώς το καύσιμο δεν παγώνει σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.
Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως οι μηχανικοί υποστηρίζουν ότι λόγω της υψηλής ποιότητας και καθαρότητας του φυσικού αερίου, απαιτείται αραιότερη συντήρηση του οχήματος και αυξάνεται η διάρκεια ζωής του, δεδομένου ότι το καύσιμο συμβάλλει στην μικρότερη ρύπανση των διαφόρων επιμέρους τμημάτων του κινητήρα. Ωστόσο, επειδή το φυσικό αέριο έχει υψηλότερη θερμοκρασία καύσης, σε ορισμένα οχήματα κατά τη διασκευή τους, είναι απαραίτητη η αλλαγή των εδρών και των βαλβίδων του κινητήρα.