ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Fisikon, Audi και Vokswagen παίρνουν την «πρωτιά».

Το «FISIKON» συμμετείχε στον αγώνα με δύο εργοστασιακά αυτοκίνητα διπλού καυσίμου CNG (Compressed Natural Gas - φυσικού αερίου κίνησης αυτοκινήτων) ένα AUDI A3 1,4 G-TRON και ένα VOLKSWAGEN GOLF VARIANT 1,4

Fisikon, Audi και Vokswagen παίρνουν την «πρωτιά»

10117 Επισκέψεις στο άρθρο

Το «FISIKON» συμμετείχε στον αγώνα με δύο εργοστασιακά αυτοκίνητα διπλού καυσίμου CNG (Compressed Natural Gas - φυσικού αερίου κίνησης αυτοκινήτων) ένα AUDI A3 1,4 G-TRON και ένα VOLKSWAGEN GOLF VARIANT 1,4 αναδεικνύοντας το φυσικό αέριο κίνησης, όχι μόνο ως ένα φιλικό προς το περιβάλλον καύσιμο με μεγάλη απόδοση αλλά και ως το οικονομικότερο όλων, σύμφωνα με την κατάταξη οικονομίας. Συγκεκριμένα, την πρώτη και δεύτερη θέση στην κατάταξη οικονομίας κατέλαβαν τα δύο αυτοκίνητα «FISIKON» διπλού καυσίμου CNG και βενζίνης, με πρώτο το AUDI A3 1,4 G-TRON, με πλήρωμα τους κ.κ. Ν. Παπαπάσχο Νικόλαο (οδηγός) και Γ. Τσιμένογλου (συνοδηγός) και δεύτερο το VOLKSWAGEN GOLF VARIANT 1,4 με πλήρωμα τους κ.κ. Θ. Παπαπάσχο (οδηγός) και Δ. Στεργιώτη (συνοδηγός).


Οι καταναλώσεις των οχημάτων για την κάλυψη των 548 χλμ του αγώνα ήταν:

1. AUDI A3 1,4 G-TRON: 16,61 kg φυσικού αερίου (CNG) και 2,29 lt βενζίνη, συνολικού κόστους ¤ 19,56.

2. VOLKSWAGEN GOLF VARIANT 1.4: 18,9 kg φυσικού αερίου (CNG) και 3,64 lt βενζίνη, συνολικού κόστους ¤ 21,59.

Πιο συγκεκριμένα, το δύο μοντέλα της Audi και της Volkswagen συγκεντρώνουν καινοτόμα χαρακτηριστικά όπως αυτά αποτυπώνονται στις τάσεις των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών για κατασκευή αυτοκινήτων διπλού καυσίμου, τα οποία να καίνε το καθαρό φυσικό αέριο και βενζίνη. Το διαχρονικό μοντέλο της Audi προσαρμόζεται στις επιταγές της εποχής και διαθέτει δεξαμενές από ισχυρό συνθετικό υλικό ενώ έχει χωρητικότητα ρεζερβουάρ βενζίνης 50 λίτρων, το οποίο προσφέρει αυτονομία σε περίπτωση που το όχημα «ξεμείνει» από CNG. Παράλληλα, το Golf Variant, αποτελεί την εξελιγμένη έκδοση του κινητήρα 1.4 TSI 122PS και διαθέτει 2 φιάλες φυσικού αερίου χωρητικότητας 15 kg και δεξαμενή βενζίνης 50 λίτρων επιτυγχάνοντας αυτονομία που φθάνει τα 1.400 km. Και στα δύο μοντέλα ο πίνακας οργάνων διαθέτει ένδειξη καυσίμου τόσο για CNG όσο και για βενζίνη. 

Αξίζει να αναφερθεί ότι το τρίτο αυτοκίνητο στη σειρά κατάταξης οικονομίας στο «HiTech EKO Mobility Rally» , ήταν ένα MAZDA 6 υγραερίου-βενζίνης, το οποίο είχε περίπου τη διπλάσια κατανάλωση για την ίδια απόσταση.

Υπενθυμίζεται ότι το FISIKON αναδείχθηκε ως το πλέον οικονομικό καύσιμο και στο 7ο Rally αυτοκινήτων που διεξήχθη πέρυσι με το EcoUp! της Volkswagen να λαμβάνει την πρώτη θέση. Η ελληνική συμμετοχή κάλυψε τα 582 χλμ. της συνολικής διαδρομής του ράλλυ καταναλώνοντας καύσιμο αξίας μόλις 13,7 ευρώ. Αμέσως πιο οικονομικό αναδείχθηκε το υβριδικό όχημα Toyota Prius με συνολικό κόστος καυσίμου 36,3 ευρώ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ