Ο κινητήρας που «φορά» η έκδοση με φυσικό αέριο του SEAT Leon, είναι μια τροποποιημένη εκδοχή της νεότερης γενιάς του 1,4 TSI 122 PS. O 1,4 TGI, όπως ονομάζεται, έχει μέγιστη ισχύ 110 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και ροπή 250 Nm μεταξύ 1.500 και 4.000 σ.α.λ. Με τη βοήθεια και του κοντού κιβωτίου 6 σχέσεων, είναι σε θέση να προσφέρει αρκετά ικανοποιητικές επιδόσεις. Όσον αφορά στη λειτουργία του, με το ξεκίνημα χρησιμοποιεί φυσικό αέριο, ενώ το σύστημα γυρνάει αυτόματα σε βενζίνη μόλις το φυσικό αέριο τελειώσει. Σε ό,τι αφορά στα ρεζερβουάρ, το Leon 1,4 TGI διαθέτει δύο δεξαμενές συνολικής χωρητικότητας 15 λτ., που τοποθετούνται στο χώρο της ρεζέρβας, ενώ έχει και ένα έξτρα ρεζερβουάρ βενζίνης 50 λτ.. Με βάση τις εργοστασιακές μετρήσεις, το CNGεπαρκεί για 400 χλμ. κίνησης και η βενζίνη για άλλα 900, φθάνοντας στο νούμερο των 1.300 χλμ.! Μεγάλο, ωστόσο, πλεονέκτημα είναι και η οικονομία, αφού με βάση την τιμή του καυσίμου (λιγότερο από 1 ευρώ/κιλό), το Leon 1,4 TGI καίει μόνο 3,5 ευρώ/100 χλμ.!