Η οικονομία για τους οδηγούς από την καθημερινή χρήση παραμένει το νούμερο ένα όφελος της υγραεριοκίνησης, ειδικά στην Ελλάδα της κρίσης. Πέραν της μείωσης των εξόδων μετακίνησης ακόμη και κατά 50% όμως, η χρήση του LPG, έχει κι άλλα έξτρα οφέλη για όλους, όπως τα εξής:
- Καλύτερη καύση. Το υγραέριο δεν περιέχει μόλυβδο και άρα οδηγεί σε καλύτερη και καθαρότερη καύση, που συνεπάγεται μικρότερες τριβές στα εσωτερικά μέρη και μεγαλύτερη μακροζωία για τον κινητήρα.
- Μεγαλύτερη αυτονομία. Με δεδομένο ότι ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο καίει 1 λτ./10 χλμ., τότε η αυτονομία αυξάνεται κατά 350 περίπου χιλιόμετρα (η δεξαμενή δεν γεμίζει στο 100%), αν η χωρητικότητα της δεξαμενής είναι κοντά στο μέσο όρο των 40 λίτρων.
- Φιλικότερη για το περιβάλλον. Υπολογίζεται πως ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιεί υγραέριο, εκπέμπει περίπου 12% λιγότερο CO2, μέχρι και 80% λιγότερα οξείδια του αζώτου και 20% με 40% λιγότερους υδρογονάνθρακες, σε σχέση με τον αντίστοιχο βενζίνης.