Όπως είναι λογικό και κατανοητό, είναι παραπάνω από απαραίτητο, να βρεις παρκινγκ σε ένα σκιερό ή δροσερό μέρος. Σίγουρα σε υπαίθριους χώρους στάθμευσης κάτι τέτοιο σπανίζει, μα βάλε τα δυνατά σου. Εάν δεν υπάρχει αυτή η επιλογή, χρησιμοποίησε οπωσδήποτε σκιάστρες και ζελατίνες ηλίου. Με άλλα λόγια, κράτησε την θερμοκρασία και τις ηλιακές ακτινοβολίες όσο πιο χαμηλά γίνεται. Το air condition θα χρειαστεί πολύ λιγότερο χρόνο και απόδοση για να δροσίσει έναν κάπως ζεστό χώρο από ένα «θερμοκήπιο». Μόλις μπεις, άνοιξε όλα τα παράθυρα κα άφησε τα έτσι για 2 λεπτά, να αλλάξει ο αέρας και να κυκλοφορήσει σε όλη τη καμπίνα.
Μην κατεβάζεις απότομα στην θερμοκρασία
Και να θέλει δεν μπορεί να δώσει τον καλύτερο του εαυτό κατευθείαν. Σταδιακή μείωση της θερμοκρασίας είναι αυτό που πρέπει να κάνεις, παρόλο που το πιο εύκολο είναι να θέσεις μια θερμοκρασία και απλά να περιμένεις. Δεν είναι τυχαίο που και τα αυτόματα συστήματα, επιλέγουν να λειτουργούν σταδιακά και όχι απότομα. Βάλε το μεν στο low, αλλά ξεκίνησε από το 1 (ανεμιστήρα) και ανέβα όσο περνάει η ώρα έως ότου φτάσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Ανακύκλωσε τον αέρα
Στις ζεστές μέρες, ο εξωτερικός αέρας είναι καυτός και πρέπει να τον εμποδίζεις να μπει στο αυτοκίνητο. Όταν νιώσεις πως ο αέρας εντός της καμπίνας έχει αρχίσει να δροσίζει αρκετά, ενεργοποίησε την ανακύκλωση (εσωτερικού αέρα) και βοήθησε με αυτό τον τρόπο το κλιματιστικό να λειτουργεί πιο ξεκούραστα και να αποδίδει περισσότερο. Βέβαια καλό θα είναι για λόγους υγιεινής να ανοίγεις έστω για 1 λεπτό κάποιο παράθυρο, με σκοπό να ανανεωθεί ο αέρας.
Σβήσε το A/C λίγο πριν παρκάρεις
Τέλος, σβήσε το A/C λίγο πριν σβήσεις τον κινητήρα. Αφενός σίγουρα θα παραμείνει η δροσιά, αφετέρου με αυτό τον τρόπο αφήνεις τον ανεμιστήρα να δουλέψει λίγο ακόμα και να διώξει υγρασία, στεγνώνοντας παράλληλα τον εξατμιστή. Με αυτό τον τρόπο λες όχι στην δημιουργία βακτηρίων.
Οι 6 πιο συχνές αιτίες βλάβης
• Η διαρροή του αερίου φρέον μπορεί να μειώσει την απόδοση του κλιματιστικού. Η διαρροή μπορεί να προέρχεται: α) από το ψυγείο, β) από τον εξαερωτήρα και γ) από τις σωληνώσεις. • Το κλιματιστικό ενεργοποιείται από το εσωτερικό του αυτοκινήτου μέσω ενός διακόπτη. Υπάρχει περίπτωση ηλεκτρικής βλάβης στο συγκεκριμένο ηλεκτρικό κύκλωμα με αποτέλεσμα να μην ενεργοποιείται ο μηχανικός συμπιεστής. • Σε περίπτωση που η βαλβίδα του εξαερωτήρα έχει πρόβλημα αδυνατεί να διατηρήσει σταθερή την πίεση του φρέον μέσα στο κύκλωμα με αποτέλεσμα τη μειωμένη ή την πλήρη έλλειψη απόδοσης. • Η έλλειψη του αερίου φρέον συχνά αποτελεί έναν από τους βασικούς λόγους για την κακή λειτουργία του κλιματιστικού. • Αλλη μια περίπτωση όπου το κλιματιστικό δεν αποδίδει είναι να υπάρχει βλάβη στο μηχανικό συμπιεστή με αποτέλεσμα την πλήρη αδυναμία λειτουργίας του κυκλώματος του κλιματιστικού λόγω έλλειψης πίεσης. • Μια ακόμα περίπτωση (η πιο απλή και με το μικρότερο κόστος επισκευής) είναι να έχει σπάσει το λουρί που εκτός των άλλων δίνει κίνηση και στο μηχανικό συμπιεστή του κλιματιστικού.