ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Διαχειριστείτε αρνητικές κριτικές - μετατρέψτε τις σε ευκαιρία βελτίωσης

Διαχειριστείτε αρνητικές κριτικές - μετατρέψτε τις σε ευκαιρία βελτίωσης
Διαχειριστείτε αρνητικές κριτικές - μετατρέψτε τις σε ευκαιρία βελτίωσης
  • Διαχειριστείτε αρνητικές κριτικές - μετατρέψτε τις σε ευκαιρία βελτίωσης
  • Διαχειριστείτε αρνητικές κριτικές - μετατρέψτε τις σε ευκαιρία βελτίωσης

Λάθη δεν κάνει αυτός που μένει ακίνητος
Τα λάθη δημιουργούν αρνητική κριτική (από τον πελάτη)
Η αρνητική κριτική στο ψηφιακό περιβάλλον, πολλαπλασιάζεται (σας κάνει κακό)
Υπάρχουν τρόποι να μετατρέψετε την αρνητική κριτική σε μόνιμη βελτίωση

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

ΜΠΟΥΜΗΣ ΓΕΩΡ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΑΠΠΙΔΗΣ - BOSCH CAR SERVICE

Στον κλάδο της καλής συντήρησης αυτοκινήτου (συνεργεία -  service), οι αρνητικές κριτικές (ειδικά στο ψηφιακό περιβάλλον π.χ. Google, Social media) μπορεί να φαίνονται ως μια πρόκληση, αλλά στην πραγματικότητα αποτελούν μια μοναδική ευκαιρία για βελτίωση και ανάπτυξη.
Η διαχείριση των αρνητικών κριτικών δεν αφορά μόνο στην προστασία της εικόνας της επιχείρησής σας, αλλά και την ενίσχυση της σχέσης με τους πελάτες σας. Πέρα από τις όποιες καλές υπηρεσίες βελτίωσης της ικανοποίησης των πελατών σας έχετε αναπτύξει,
πάντα θα υπάρξει κάποιος που θα χρειαστεί μια ιδιαίτερη «φροντίδα».
Ακολουθούν μερικές χρήσιμες πρακτικές που θα σας βοηθήσουν να ανταπεξέλθετε αποτελεσματικά και να μετατρέψετε την ανατροφοδότηση (σχόλια πελατών σας) σε ευκαιρία βελτίωσης.

1. Απαντήστε γρήγορα και επαγγελματικά

Η ταχύτητα και ο τρόπος με τον οποίο απαντάτε σε μια αρνητική κριτική είναι καθοριστικός. Μια γρήγορη απάντηση δείχνει ότι ενδιαφέρεστε για την εμπειρία του πελάτη και ότι έχετε τον έλεγχο της κατάστασης. Να είστε επαγγελματίες, να αποφεύγετε την άμυνα και να δείχνετε κατανόηση για το πρόβλημα που αντιμετώπισε ο πελάτης.
Ένα πιθανό παράδειγμα απάντησης:
«Σας ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας. Λυπούμαστε που η εμπειρία σας δεν ήταν σύμφωνη με τις προσδοκίες σας. Επικοινωνήστε μαζί μας για να λύσουμε το ζήτημα το συντομότερο δυνατόν».

Συνέχεια του άρθρου >>>

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ

Συνεργεία αυτοκινήτων στην Αττική, Εξειδικευμένα συνεργεία, Αλλαγή Δίσκο Πλατό, Ρουλεμάν, Ιμάντας Χρονισμού, Αλλαγή Αμορτισέρ, Αλλαγή Μπαταρίας, Αλλαγή Τακάκια Φρένων, Έκδοση Κάρτας Καυσαερίων, Προέλεγχος ΚΤΕΟ, Ευθυγράμμιση Τροχών Αυτοκινήτου, Επισκευή Μίζας, Αλλαγή Φίλτρου Λαδιού, Αλλαγή Φίλτρου Βενζίνης, Αλλαγή Σετ Συμπλέκτη - Αμπραγιάζ, Αλλαγή Αναρτήσεων, Αλλαγή Λαδιών Κινητήρα Αυτοκινήτου, Τοποθέτηση Parktronic, Αλλαγή Υγρών Φρένων, Επισκευή Βολάν, Αλλαγή Εξωτερικού Ιμάντα Δυναμό, Αλλαγή Δισκόπλακες, Αλλαγή Φίλτρου Αέρα, Τοποθέτηση Φώτα Xenon, Αλλαγή Φίλτρου Καυσίμου, Αλλαγή Σετ Καδένας Χρονισμού, Συμπλήρωση Freon Αυτοκινήτου, Βιολογικός Καθαρισμός Αυτοκινήτου, Ξεθάμπωμα Φαναριών Αυτοκινήτου, Τοποθέτηση Φώτα LED, Επισκευή Καθισμάτων Αυτοκινήτου, Αλλαγή Ουρανού Αυτοκινήτου, Αλλαγή Ταπετσαρίας Πόρτας Αυτοκινήτου, Ντύσιμο Ταμπλό με Δέρμα, Επισκευή Πόμολο Ταχυτήτων, Αλλαγή Φίλτρου Καμπίνας, Ηχομόνωση & Θερμομόνωση Αυτοκινήτου, Δερμάτινη Επένδυση Τιμονιού, Επισκευή Ζελατίνας Κάμπριο, Ξεθάμπωμα Φαναριών Αυτοκινήτου, Αδιαβροχοποίηση Κουκούλας Κάμπριο, Αλλαγή Αντλίας (Τρόμπας) Νερού, Αλλαγή Τάπες Ψυγείου Νερού, Αλλαγή Σιαγόνες Αυτοκινήτου, Αλλαγή Μπουζί, Συνεργεία αυτοκινήτων στην Αττική, Αλλαγή Ακρόμπαρα Τιμονιού, Αλλαγή Ημίμπαρα Τιμονιού, Αλλαγή Μπαράκια Ζαμφόρ, Αλλαγή Λάστιχα Ζαμφόρ, Αλλαγή Ψαλίδια Τροχών, Αλλαγή Μπαλάκια Ψαλιδιών