Νέες τεχνολογίες αυτοκινήτων και ΚΤΕΟ: Εξέλιξη και προκλήσεις
Κακή λίπανση & θερμοκρασίες οι συχνότεροι λόγοι που χαλάει το turbo
«Αυτή τη στιγμή επενδύουμε στην εικόνα και τον βαθμό αναγνωρισιμότητας του brand μας μερικά εκατομμύρια ευρώ περισσότερα από ό,τι είχαμε σχεδιάσει πριν από δύο μήνες. Ακριβώς τώρα, εν μέσω κρίσης. Το όφελος θα έρθει. Αυτήν την ευκαιρία δεν θα την αφήσω να χαθεί!
Yπέρμαχος της άποψης πως οι κρίσιμες ώρες απαιτούν και ειδικά μέτρα. Ο λόγος για τον Ernst Prost (Διευθύνων Σύμβουλος της γερμανικής LIQUI MOLY που δρα διεθνώς με εξειδίκευση στα λιπαντικά και τα πρόσθετα).Τα μέτρα που έλαβε με την έναρξη της πανδημίας
Δεν αντιμετώπισε την κρίση με μειωμένη απασχόληση ή απολύσεις. Αντίθετα κατέβαλε μπόνους (bonus) 1.000 ευρώ σε κάθε εργαζόμενο της εταιρείας του (ανά τον κόσμο)! Με αυτό το «μέτρο παρηγοριάς» (όπως το χαρακτήρισε) ο Κος Prost θέλησε να ευχαριστήσει όλους τους εργαζόμενους για την αφοσίωσή τους μα και να συμβάλει σε εισροή χρημάτων στην οικονομία (πιστεύοντας πως είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται οπωσδήποτε την παρούσα στιγμή, προκειμένου να διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας) !
Ενέκρινε την εργασία όλων των εργαζομένων με διοικητικά καθήκοντα από το σπίτι. Με αυτόν τον τρόπο, προστάτευσε όλους τους εργαζόμενους ενώ ταυτόχρονα, διατήρησε την ροή της παραγωγής. Το προσωπικό του αποδέχτηκε με μεγάλη προθυμία αυτήν την αλλαγή στο home office, επιδεικνύοντας μάλιστα σημαντικές
Προχώρησε, αρχικά, σε δωρεά προϊόντων άνω του 1 εκατομμυρίου € σε νοσοκομεία, υπηρεσίες διάσωσης και πυροσβεστικές. Στη συνέχεια τα έκανε 3 (εκατομμύρια €)!
1 μήνα μετά
Αξιοποιεί επικοινωνιακά την διάκριση των προιόντων του. Η διάκριση (ως η πιο δημοφιλής μάρκα λιπαντικών) προήλθε ,για 10η χρονιά, από ψηφοφορία αναγνωστών των 2 μεγαλύτερων περιοδικών αυτοκινήτου της Γερμανίας
Δηλώνει πως «φυσικά, μέσα στην πανδημία, κυρίαρχο μέλημά μας είναι η υγεία όλων των συνεπιχειρηματιών μας. Εντούτοις, προσπαθούμε όσο το δυνατόν περισσότερο να κρατήσουμε την επιχείρηση σε λειτουργία, ώστε να μπορούμε να προμηθεύουμε με εμπορεύματα τους πελάτες μας σε όλον τον κόσμο.Ταυτόχρονα, εργαζόμαστε καθημερινά για να παραμείνουμε η καλύτερη μάρκα λαδιών της Γερμανίας»!
Και μιλά για τα αποτελέσματα και το σχέδιο δράσης του!
Λέει:
«η έκθεση τριμήνου, ιδίως για τους Αμερικάνους φίλους μας, είναι κάτι σαν την ανάγνωση της Βίβλου. Φυσικά κοιτάμε κι εμείς τα αποτελέσματά μας, αλλά όταν τα πράγματα δεν κυλάνε και τόσο ομαλά, ούτε φωνάζουμε 'άνθρωπος στη θάλασσα', ούτε πετάμε το σχέδιο δράσης μας στη θάλασσα. Γιατί το λέω αυτό; Φυσικά μας επηρέασε κι εμάς όλο αυτό και στο πρώτο τρίμηνο τα κέρδη προ φόρων έκαναν βουτιά στο 25 %.
Αυτό όμως δεν μας εμποδίζει να φορτσάρουμε τώρα. Το αντίθετο μάλιστα! Τώρα θα βάλουμε turbo ταχύτητα. Ακούγεται παράλογο, αλλά τώρα είναι η ευκαιρία να σπιντάρουμε, να τα δώσουμε όλα για όλα, να βγάλουμε τους ανταγωνιστές μας εκτός, αποδεικνύοντας ποιος κρατά τη θέση του και ποιος υποχωρεί.
Αυτή τη στιγμή επενδύουμε στην εικόνα και τον βαθμό αναγνωρισιμότητας του brand μας μερικά εκατομμύρια ευρώ περισσότερα από ό,τι είχαμε σχεδιάσει πριν από δύο μήνες. Ακριβώς τώρα, εν μέσω κρίσης. Το όφελος θα έρθει. Αυτήν την ευκαιρία δεν θα την αφήσω να χαθεί! Κεφάλι ψηλά και πλάτη ίσια μου μάθανε. Στο παρελθόν τα πράγματα ήταν τελείως διαφορετικά με «περισσότερα στολίδια», όπως λέει κι ο Loriot. Και γι αυτό έχω κάνει τις σκέψεις μου. Οι δύσκολοι καιροί είναι καλοί καιροί για τους καλούς ανθρώπους. Αυτό ήταν πάντα έτσι.... Μείνετε θετικοί και κυρίως υγιείς». Ernst Prost
Eμείς σαν Autotriti λέμε RESPECT!
Και στον άνθρωπο και στον manager!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr