Γιατί δεν δουλεύει το καλοριφέρ του αυτoκινήτου σου
61550 Επισκέψεις στο άρθρο
Μπαίνεις στο αυτοκίνητό σου ένα κρύο πρωινό, ανοίγεις το καλοριφέρ και το μόνο που βγαίνει είναι κρύος αέρας! Μάλλον κάτι δεν πάει καλά; Σε τι μπορεί να οφείλεται;
Είναι δύσκολο να απολαύσεις την οδήγηση όταν τα δόντια σου τρίζουν από το κρύο! Η βλάβη του καλοριφέρ μπορεί να οφείλεται σε κάποιους συγκεκριμένους παράγοντες, για τους οποίους πρέπει να βρεις άμεσα λύσει, αφού μπορεί επίσης να οδηγήσπυν σε υπερθέρμανση του κινητήρα σου, αλλά και σε μειωμένη απόδοση!
Το καλοριφέρ του αυτoκiνήτου σου παίρνει θερμότητα από την λειτουργία του κινητήρα. Αποτελείται από μία σειρά εξαρτημάτων, τα οποία αν δεν λειτουργούν σωστά, πέρα από τον κρύο αέρα που θα παράγουν, μπορεί να προκαλέσουν βλάβη στο κινητήρα του αυτοκινήτου σου.
Μολυσμένο ψυκτικό Το ψυκτικό προστατεύει τον κινητήρα σας από υπερθέρμανση ή κατάψυξη. Εάν το ψυκτικό του αυτοκινήτου σας έχει τη σωστή αναλογία αντιψυκτικού και νερού, δεν πρέπει να παγώσει το χειμώνα ή να ζεσταθεί πολύ το καλοκαίρι, διασφαλίζοντας ότι το σύστημα ψύξης του αυτοκινήτου μπορεί να απορροφήσει αποτελεσματικά και να διαλύσει την υπερβολική θερμότητα που δημιουργείται στον κινητήρα. Όταν ανάβετε το καλοριφέρ, κατά τους ψυχρότερους μήνες, μέρος αυτής της υπερβολικής θερμότητας διοχετεύεται στην καμπίνα για να σας βοηθήσει να παραμείνετε ζεστοί και να ξεπαγώσετε τα παρμπρίζ σας! Με την πάροδο του χρόνου, η μόλυνση στο σύστημα ψύξης μπορεί να κάνει το ψυκτικό σας πιο ευαίσθητο στην κατάψυξη, κάτι που μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την υπερθέρμανση του κινητήρα σας και το καλοριφέρ σας να μην λειτουργεί!
Δυσλειτουργικός θερμοστάτης Ο θερμοστάτης του αυτοκινήτου σας είναι μια βαλβίδα που ανοίγει και κλείνει για να ρυθμίσει τη ροή ψυκτικού στον κινητήρα και το ψυγείο. Παρόλο που είναι μια πολύ απλή συσκευή, ο θερμοστάτης είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση του κινητήρα σας σε βέλτιστη θερμοκρασία. Ένας κατεστραμμένος θερμοστάτης μπορεί να κολλήσει στην ανοιχτή ή κλειστή θέση. Όταν είναι ανοιχτός, ο θερμοστάτης μπορεί να επιτρέψει τη ροή πάρα πολύ ψυκτικού, εμποδίζοντας το αυτοκίνητό σας να φτάσει στη βέλτιστη θερμοκρασία λειτουργίας του, προκαλώντας έτσι μείωση στην απόδοση. Από την άλλη πλευρά, ένας θερμοστάτης που είναι κολλημένος στην κλειστή θέση δεν θα επιτρέψει την κυκλοφορία του ψυκτικού, διακόπτοντας το σύστημα που ψύχει τον κινητήρα σας και θερμαίνει την καμπίνα σας.
Πρόβλημα στον ανεμιστήρα Ο ανεμιστήρας είναι υπεύθυνος για τον αερισμό του ζεστού αέρα μέσω των αεραγωγών στην καμπίνα του αυτοκινήτου! Ωστόσο, όταν δεν λειτουργεί σωστά, ενδέχεται να παρατηρήσετε μικρή ή καθόλου ροή αέρα.