Στα Χανιά εδρεύει μια από τις παλαιότερες, καλύτερες και συνεχώς εξελισσόμενες επιχειρήσεις πώλησης και service στροβιλοσυμπιεστών για αυτοκίνητα παντός τύπου. Δεν είναι άλλη από την Spartalis Turbo .
Η επιχείρησηSpartalis Turbo ξεκίνησε την λειτουργία της το 1939, ως συνεργείο επισκευής οχημάτων, από τον πρωτοπόρο, την εποχή εκείνη στο χώρο του αυτοκινήτου, κύριο Σπάρταλη Ανέστη.
Σήμερα ο Νικόλαος και ο Γιώργος Σπάρταλης, ως 2η γενιά επαγγελματιών, συνεχιστές της οικογενειακής εργασιακής παράδοσης και άριστοι γνώστες του δύσκολου και εξαιρετικά απαιτητικού τομέα της επισκευής τουρμπινών, αναλαμβάνουν με συνέπεια και επαγγελματισμό την πλήρη αποκατάσταση κάθε δυσλειτουργίας τους.
Η πολυετής εμπειρία των υπευθύνων, η άριστη γνώση και η πλήρης εξειδίκευση στην ιδιαίτερη λειτουργία των παραδοσιακών και μη τουρμπινών σε συνδυασμό με την ύπαρξη και χρήση υπερσύγχρονου μηχανολογικού εξοπλισμού αποτελούν εγγύηση αποτελέσματος.
Η Unitronic ξεπερνάει τα όρια και προσφέρει στους πελάτες τελευταίας τεχνολογίας προϊόντα χωρίς κανένα συμβιβασμό!
Η επιχείρηση Spartalis Turboαντιπροσωπεύει κατ` αποκλειστικότητα στην Κρήτη την κορυφαία εταιρείαUNITRONIC, προσφέροντας καινοτόμα προϊόντα και προγράμματα αναβάθμισης οχημάτων. Σήμερα, η Unitronic έχει "μεγαλώσει" και προσφέρει πλέον οργανωμένες λύσεις λογισμικού και υλικού απόδοσης για μεγάλες μάρκες όπως οι VOLKSWAGEN ®, Audi ®, Porsche ®, Seat ®, Skoda ®, και Bentley ® που επιτρέπουν στους οδηγούς να βελτιώσουν την απόδοση της μηχανής τους μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμων, αποπνέοντας απόλυτη αξιοπιστία και η οδήγηση να γίνεται πιο άνετη και ευχάριστη. Όλα αυτά συμβαίνουν - διατηρώντας τα ακριβή πρότυπα ποιοτικού ελέγχου που είναι σε άμεση συμφωνία με τις προδιαγραφές που ορίζουν οι κατασκευαστές.
Το όραμά τους πρόκειται να οδηγήσει τον κόσμο στην συντονίσμένη ανάπτυξη λογισμικού και υλικού τσιπ υψηλής απόδοσης και στη συνέχεια, προγραμματίζουν στην βελτίωση αυτών των στόχων για να περιλάβουν το σχέδιο των περαιτέρω στοιχείων και να βελτιστοποιήσουν τη συμπεριφορά των οχημάτων σας.
Στο χώρο διατίθεται μεγάλη γκάμα τουρμπινών καθώς και ειδικών εξαρτημάτων αυτοκινήτου, για την άμεση εξυπηρέτηση και την πλήρη ικανοποίηση των πελατειακών αναγκών.
To turbo είναι μια τεχνολογία που δεν υπόσχεται απλά υψηλότερη απόδοση στον ίδιο κυβισμό, αλλά ακόμη υψηλότερη απόδοση στον ίδιο κυβισμό.
Γιατί με μια απλή αναβάθμιση ένας τούρμπο κινητήρας μπορεί να κερδίσει εύκολα ίσως και 30% μεγαλύτερη ιπποδύναμη, η οποία δεν είναι και λίγη ώστε να μην σας τραβήξει την προσοχή. Μπορεί να μιλάμε για «βελτίωση», μια διαδικασία που συνήθως απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό και όχι σε όλους όσους αγοράζουν αυτοκίνητο. Στην περίπτωση του τούρμπο όμως τα πράγματα δεν είναι τόσο «ειδικά». Γιατί η βελτίωση αυτή για την οποία μιλάμε γίνεται χωρίς καμία επέμβαση στον κινητήρα, μέσα σε λίγα μόλις λεπτά και έχει θεαματικά αποτελέσματα.
Απλά συνδέοντας το αυτοκίνητο στον υπολογιστή για λίγη ώρα, την επόμενη φορά που θα το βάλετε εμπρός θα έχει περίπου 30 ή 40 άλογα περισσότερα.
Είναι μια σκέψη που συχνά γίνεται ακόμη και πριν αγοραστεί το αυτοκίνητο. Κοιτάς ένα μοντέλο, και μόνο η δυνατότητα που σου δίνεται να το «πας» αργότερα στην ιπποδύναμη που υπόσχεται ο βελτιωτής, το κάνει στα μάτια σου ανταγωνιστικό απέναντι σε άλλα που έχουν αυτή την ισχύ από το εργοστάσιο. Αυτό εννοούμε ότι «γλυκαίνει» η βελτίωση την αγορά του τούρμπο.
Τα επιπλέον άλογα είναι αποτέλεσμα της αλλαγής της χαρτογράφησης του κινητήρα που περιλαμβάνει τους χρονισμούς ανάφλεξης και την πίεση του τούρμπο μεταξύ άλλων. Μπορεί να ακούγεται απλή αλλά η βελτίωση επεμβαίνει στον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα ριζικά.