Στο gallop του μήνα, ρωτήσαμε τους αναγνώστες μας, ποιο είναι το βασικό κριτήριο επιλογής ενός συνεργείου. Να έχει όνομα, know how μάρκας, καλή δουλειά και “τίμια” χρέωση. Ας δούμε, όμως, αναλυτικά τα αποτελέσματα.
Το 52% των συμμετεχόντων ψάχνει ένα συνεργείο που να εμπιστεύεται. Δηλαδή να κάνει ότι «πρέπει» κάθε φορά και τίποτα παραπάνω. Να τον ενημερώσει με κάθε λεπτομέρεια για την αναγκαιότητα των επισκευών που θα πραγματοποιήσει και τα ανταλλακτικά που θα χρησιμοποιήσει. Όλα αυτά φυσικά σε καλές τιμές.
Το 33% θεωρεί ως προτεραιότητα το να βρει ένα συνεργείο που έχει «όνομα». Εκείνο δηλαδή που φημίζεται για την καλή του δουλειά και ξέρει καλά την μάρκα & το μοντέλο του. Διαθέτει δηλαδή την απαραίτητη τεχνογνωσία, αλλά και εμπειρία πάνω σε συγκεκριμένα αυτοκίνητα.
Το 11,6% των συμμετεχόντων αναζητά γρήγορη εξυπηρέτηση, η οποία θα συνοδεύεται με «καθαρές» χρεώσεις.
Τέλος μόνο 3,5% θεωρεί το πιο σημαντικό κριτήριο για την επιλογή ενός συνεργείου τις χαμηλές τιμές. Γεγονός που αποδεικνύει ότι κατά γενική ομολογία το κοινό πλέον αναζητά την καλή συντήρηση ως μέσο οδικής ασφάλειας μα και υψηλότερης μεταπωλητικής αξίας του αυτοκινήτου του.
Η άποψη μας
Είναι ότι η επιλογή ενός συνεργείου θα πρέπει να γίνεται προσθέτοντας όλα τα παραπάνω κριτήρια. Συγκεκριμένα για εμάς ένα καλό συνεργείο θα πρέπει να συνδυάζει τα εξής:
Ποιότητα εγκαταστάσεων & τα κατάλληλα «εργαλεία». Ο εξοπλισμός ενός συνεργείου πρέπει να είναι ο κατάλληλος και σύγχρονος, ώστε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των αυτοκινήτων. Η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει λύσει κυριολεκτικά τα χέρια των μηχανικών. Το συνεργείο που είναι εξοπλισμένο με μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας, έχει και τις περισσότερες πιθανότητες να επισκευάσει και την πιο απαιτητική βλάβη.
Εκπαιδευμένο προσωπικό. Ένα από τα μεγάλα ατού, ενός καλού συνεργείου είναι το προσωπικό του και κυρίως οι τεχνικοί του. Ένα καλό team από μηχανικούς, το οποίο είναι πλήρως εκπαιδευμένο στην σύγχρονη μηχανική των αυτοκινήτων, ικανό να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε πρόκληση, που θα κληθεί να αντιμετωπίσει. Θα κάνει αυτά που πρέπει και όχι «παραπάνω» χωρίς να το έχει ζητήσει ο πελάτης πρώτα. Θα εξηγήσει με πλήρη λεπτομέρεια τι εργασίες που θα πραγματοποιήσει στο αυτοκίνητο του, ενώ θα φροντίσει να εξηγήσει με απλά «ελληνικά» ποιο είναι το πρόβλημα του αυτοκινήτου, τι εξάρτημα πρέπει να αλλαχθεί και γιατί πρέπει να αλλαχθεί.
Έχει τα ανταλλακτικά που πρέπει. Ένα απαιτητικό κομμάτι στο χώρο των συνεργείων. Υπάρχουν μαγαζιά που έχουν μία αποθήκη με μία πλήρη γκάμα ανταλλακτικών, έτοιμα να τα χρησιμοποιήσουν την στιγμή που θα χρειαστούν . Επιλέγουν μόνιμους και αξιόπιστους προμηθευτές και ξέρουν να αποφεύγουν τις παγίδες. Τέλος ο επαγγελματίας που σέβεται τον πελάτη θα βάλει ανταλλακτικά, για τα οποία έχει συμφωνήσει και ο πελάτης και είναι αυτά που πρέπει.
Σωστή συμπεριφορά. Είναι πολύ σημαντικό για κάποιον που έχει ένα μαγαζί – συνεργείο, ο πελάτης να νιώσει «σαν το σπίτι του» από την πρώτη στιγμή που θα περάσει την πόρτα του. Θα πρέπει να νιώσει τον χώρο, όχι μόνο σαν ένα μέρος που ήρθε για να «ακουμπήσει τα λεφτά του», αλλά σαν ένα μέρος που ξέρει ότι θα τον προσέξουν, θα ακούσουν το πρόβλημα του και θα λάβει την καλύτερη εξυπηρέτηση. Θα βρει δηλαδή ένα ευχάριστο και άνετο περιβάλλον, το οποίο άλλωστε είναι και ένα σημάδι ότι το συνεργείο είναι πετυχημένο. Η αρνητική διάθεση δημιουργεί αρνητικό κλίµα για τον πελάτη. Σε κανέναν φυσικά δεν αρέσει να μπαίνει σε ένα χώρο, που κυριαρχεί μία αρνητική ατμόσφαιρα ή δεν τον αντιμετωπίζουν φιλικά.