Πληροφορίες Σχετικά με την Εγκατάσταση των Συμπιεστών Κλιματισμού
Βεβαιωθείτε ότι έχουν αφαιρεθεί όλες οι μολύνσεις και ξένο υλικό από το κύκλωμα ψυκτικού μέσου. Για το σκοπό αυτό, ξεπλύνετε το σύστημα πριν εγκαταστήσετε το νέο συμπιεστή. Το ψυκτικό R134a ή ένα ειδικό διάλυμα έκπλυσης είναι κατάλληλο για έξαψη, ανάλογα με το επίπεδο μόλυνσης. Οι συμπιεστές, οι ξηραντές (συσσωρευτές), οι βαλβίδες επέκτασης και οι βαλβίδες πεταλούδας δεν μπορούν να ξεπλυθούν.
Δεδομένου ότι η μόλυνση του συστήματος (τριβή, τσιπς) πρέπει πάντα να λαμβάνεται υπόψη στην περίπτωση ενός ελαττώματος του συμπιεστή και δεν μπορεί να αποκλειστεί, είναι απολύτως απαραίτητο το σύστημα να ξεπλυθεί κατά την αντικατάσταση αυτού του εξαρτήματος. Βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει υπόλοιπο διαλύματος έκπλυσης στο σύστημα. Στεγνώστε το κύκλωμα ψυκτικού μέσου χρησιμοποιώντας άζωτο εάν είναι απαραίτητο.
Αντικαταστήστε το φίλτρο στεγνωτήρα ή συσσωρευτή και τη βαλβίδα εκτόνωσης ή τη βαλβίδα πεταλούδας (σωλήνα στομίου).
Επειδή ο ίδιος συμπιεστής μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διαφορετικά οχήματα ή συστήματα, η ποσότητα πλήρωσης λαδιού και το ιξώδες πρέπει να ελέγχονται και / ή να διορθώνονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή πριν από την εγκατάσταση του συμπιεστή. Για το σκοπό αυτό, όλο το λάδι πρέπει να σιγοβράζεται και να συλλέγεται. Στη συνέχεια, ο συμπιεστής πρέπει να ξαναγεμίζει με ολόκληρη την ποσότητα λαδιού που καθορίζεται από τον κατασκευαστή του οχήματος (ποσότητα λαδιού συστήματος).
Για να διασφαλιστεί ότι το λάδι διανέμεται εξίσου, ο συμπιεστής πρέπει να περιστραφεί 10x με το χέρι πριν την εγκατάσταση. Κατά την εγκατάσταση του ιμάντα κίνησης πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είναι ευθυγραμμισμένο. Ορισμένοι συμπιεστές σχεδιάζονται για τις λεγόμενες "πολλαπλές εφαρμογές". Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να εγκατασταθούν σε διαφορετικά οχήματα. Εκτός από τον αριθμό των αυλακώσεων στον μαγνητικό συμπλέκτη, υπάρχει 100% συμφωνία με το "χρησιμοποιούμενο μέρος".
Μετά την εγκατάσταση του συμπιεστή και την επαναπλήρωση του ψυκτικού κυκλώματος, ο κινητήρας θα πρέπει πρώτα να ξεκινήσει και να λειτουργήσει για αρκετά λεπτά σε κατάσταση ρελαντί.