Τα κορυφαία συνεργεία για service ιαπωνικών μαρκών
1053 Επισκέψεις στο άρθρο
Συντήρηση του Service Book με βάση τις απαιτήσεις του κατασκευαστή.
Τοποθέτηση πιστοποιημένων γνήσιων & after market ανταλλακτικών.
Υψηλός βαθμός εξειδίκευσης στις ιαπωνικές μάρκες (Mazda, Honda, Mitsubishi, Nissan, Toyota, Daihatsu).
Διαθέτουν πολυετή εμπειρία & τεχνογνωσία, εξασφαλίζοντας έτσι καλύτερη μεταπωλητική αξία.
Για πολύ κόσμο εκεί έξω, η εξειδίκευση στη μάρκα, όταν φτάνει η στιγμή για το service αυτοκινήτου, δεν είναι προαιρετική… Είναι επιτακτική… Καθόλου τυχαία λοιπόν, για τον συνειδητοποιημένο πελάτη – οπαδό, τόσο το προγραμματισμένο service συντήρησης (ετησίως ή ανά 10.000 - 15.000 χλμ), όσο και η επισκευή μιας βλάβης, θα λάβουν χώρα σε ένα συνεργείο με πιστοποιημένες γνώσεις, με μακροπρόθεσμο στόχο φυσικά τη διατήρηση και της μεταπωλητικής αξίας του αυτοκινήτου.
Από εκεί και πέρα, βέβαια, το εύρος των υπηρεσιών ποικίλλει αναλόγως την περίπτωση, περιλαμβάνοντας από την τοποθέτηση γνήσιων ή after marker ανταλλακτικών υψηλής ποιότητας, μέχρι τη διεκπεραίωση μετατροπών στο αμάξωμα, καθώς και την παροχή υπηρεσιών φανοποιίας ή υγραεριοκίνησης σε συγκεκριμένες στάσεις.
Ακόμα περισσότερο, για τις μάρκες που προέρχονται από την 'Απω Ανατολή, όπως οι Honda, Daihatsu, Mitsubishi, Toyota, Nissan και Mazda, οι απαιτήσεις γύρω από το καλύτερο value for money πακέτο εξυπηρέτησης επεκτείνονται επιπλέον σε επιλογές όπως ο δωρεάν έλεγχος χειμώνα – καλοκαίρι, αλλά και η διεκπεραίωση των γραφειοκρατικών διαδικασιών για ασφαλιστικές ή ο (προ)έλεγχος ΚΤΕΟ – συνδυαστικά με την έκδοση κάρτας καυσαερίων προφανώς. Αυτά είναι τα 10 κορυφαία συνεργεία για ιαπωνικές μάρκες, όπως επιλέχτηκαν και από τους αναγνώστες του Auto Τρίτη.