Χαλασμένος κινητήρας; Ρεκτιφιέ ή αλλαγή;
38570 Επισκέψεις στο άρθρο
Αυτές είναι οι δύο λύσεις, όταν o κινητήρας έχει σημαντικό πρόβλημα. Η αντικατάσταση είναι μία σίγουρη, αλλά ακριβή επιλογή. Ωστόσο το ρεκτιφιέ έχει και αυτό τα πλεονεκτήματά του. Δες ποια είναι αυτά.
-με το ρεκτιφιέ θα λειτουργεί και πάλι όπως παλιά
-θα του δώσεις και πάλι δύναμη
- θα μειώσεις και την κατανάλωση
-ρίσκο αν τον αλλάξεις με μεταχειρισμένο
Η αποκατάσταση μιας μηχανής, στην αρχική εργοστασιακή κατάσταση ώστε να λειτουργεί σωστά», αυτός είναι στην ουσία ο ορισμός της λέξης ρεκτιφιέ. Το ρεκτιφιέ χωρίζεται σε 3 διαφορετικά μέρη. Το ρεκτιφιέ του κυλίνδρου, το αντίστοιχο του στροφάλου και κουζινέτων και τέλος το ρεκτιφιέ των βαλβίδων και των εδρών τους.
Συγκεκριμένα με το ρεκτιφιέ μπορείς να αποφύγεις τυχόν επιπλέον έξοδα που να έχουν σχέση με ένα παλιό μεταχειρισμένο κινητήρα, ενώ φυσικά το κόστος του είναι σαφώς μικρότερο από το αντίστοιχο της αγοράς ενός καινούριου.
Ωστόσο υπάρχει πολύς κόσμος που έχει στο μυαλό του το εξής δίλλημα: «να κάνω ρεκτιφιέ ή αλλαγή μηχανής». Και όταν τελικά επιλέξει την επιλογή του ρεκτιφιέ έχεις και άλλα ερωτήματα, όπως το ποιο συνεργείο να διαλέξει, το αν θα λυθεί με το πρόβλημα ή θα το παρουσιάσει ξανά και φυσικά το αν υπάρχει εγγύηση.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα
Όταν ένας κινητήρας χρειαστεί ρεκτιφιέ και ξεκινήσει η αποπεράτωση της επισκευής ή ανακατασκευής του, σίγουρα θα πραγματοποιηθεί η επαναφορά τού στην αρχική κατάσταση, ώστε να εξασφαλιστεί:
- η σωστή λειτουργία του
- η μείωση των εκπεμπόμενων (στην ατμόσφαιρα) ρύπων
- η αύξηση της δύναμής του και
- η οικονομία στην κατανάλωση του καυσίμου (και στην «τσέπη» του πελάτη).
Αντικατάσταση με μεταχειρισμένο
Η αγορά ενός μεταχειρισμένου κινητήρα είναι μία εναλλακτική επιλογή, η οποία ενδείκνυται όταν υπάρχει ολική καταστροφή στον κινητήρα.
Σε άλλες περιπτώσεις η αγορά του αποτελεί ρίσκο, διότι οι περισσότεροι μεταχειρισμένοι προς αγορά κινητήρες έχουν λειτουργήσει σε άγνωστες για τον επισκευαστή ώρες, ή αντικαταστάθηκαν από το προηγούμενο όχημα που είχε βλάβη, με αποτέλεσμα να είναι σε χειρότερη κατάσταση.
Σίγουρα όμως, ο μελλοντικός χρόνος λειτουργίας του μεταχειρισμένου κινητήρα θα είναι σημαντικά μικρότερος, από ένα ανακατασκευασμένο κινητήρα που θεωρείται και είναι πρακτικά καινούργιος μετά την ανακατασκευή του, με ότι αυτό συνεπάγεται.
-θα του δώσεις και πάλι δύναμη
- θα μειώσεις και την κατανάλωση
-ρίσκο αν τον αλλάξεις με μεταχειρισμένο
Η αποκατάσταση μιας μηχανής, στην αρχική εργοστασιακή κατάσταση ώστε να λειτουργεί σωστά», αυτός είναι στην ουσία ο ορισμός της λέξης ρεκτιφιέ. Το ρεκτιφιέ χωρίζεται σε 3 διαφορετικά μέρη. Το ρεκτιφιέ του κυλίνδρου, το αντίστοιχο του στροφάλου και κουζινέτων και τέλος το ρεκτιφιέ των βαλβίδων και των εδρών τους.
Συγκεκριμένα με το ρεκτιφιέ μπορείς να αποφύγεις τυχόν επιπλέον έξοδα που να έχουν σχέση με ένα παλιό μεταχειρισμένο κινητήρα, ενώ φυσικά το κόστος του είναι σαφώς μικρότερο από το αντίστοιχο της αγοράς ενός καινούριου.
Ωστόσο υπάρχει πολύς κόσμος που έχει στο μυαλό του το εξής δίλλημα: «να κάνω ρεκτιφιέ ή αλλαγή μηχανής». Και όταν τελικά επιλέξει την επιλογή του ρεκτιφιέ έχεις και άλλα ερωτήματα, όπως το ποιο συνεργείο να διαλέξει, το αν θα λυθεί με το πρόβλημα ή θα το παρουσιάσει ξανά και φυσικά το αν υπάρχει εγγύηση.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα
Όταν ένας κινητήρας χρειαστεί ρεκτιφιέ και ξεκινήσει η αποπεράτωση της επισκευής ή ανακατασκευής του, σίγουρα θα πραγματοποιηθεί η επαναφορά τού στην αρχική κατάσταση, ώστε να εξασφαλιστεί:
- η σωστή λειτουργία του
- η μείωση των εκπεμπόμενων (στην ατμόσφαιρα) ρύπων
- η αύξηση της δύναμής του και
- η οικονομία στην κατανάλωση του καυσίμου (και στην «τσέπη» του πελάτη).
Αντικατάσταση με μεταχειρισμένο
Η αγορά ενός μεταχειρισμένου κινητήρα είναι μία εναλλακτική επιλογή, η οποία ενδείκνυται όταν υπάρχει ολική καταστροφή στον κινητήρα.
Σε άλλες περιπτώσεις η αγορά του αποτελεί ρίσκο, διότι οι περισσότεροι μεταχειρισμένοι προς αγορά κινητήρες έχουν λειτουργήσει σε άγνωστες για τον επισκευαστή ώρες, ή αντικαταστάθηκαν από το προηγούμενο όχημα που είχε βλάβη, με αποτέλεσμα να είναι σε χειρότερη κατάσταση.
Σίγουρα όμως, ο μελλοντικός χρόνος λειτουργίας του μεταχειρισμένου κινητήρα θα είναι σημαντικά μικρότερος, από ένα ανακατασκευασμένο κινητήρα που θεωρείται και είναι πρακτικά καινούργιος μετά την ανακατασκευή του, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Δες αναλυτικά την διαδικασία στο παρακάτω βίντεο