Ήρθε το 2ο κύμα (αναμενόταν). Όλοι μας πιο έμπειροι, πιά. Έχουμε βρει λύσεις στην καθημερινότητα μας (στο οικογενειακό & στο εργασιακό μας περιβάλλον). Φαίνεται και από την κίνηση "έξω" (+35% αυτοκίνητα κυκλοφορούν σε σχέση με το προηγούμενο lock down).
Πολλοί αναρωτιούνται, τι γίνεται αν χρειάζεται έκτακτη επισκευή ή συντήρηση το αυτοκίνητο μου; Μπορώ να πάω στο συνεργείο ; Τι συμπληρώνω στην φόρμα; Πως είμαι καλυμμένος ;
Θα σας πούμε πιο κάτω, μα μόνον αυτό σας καλύπτει; Μόνο αν έχετε έκτακτη ανάγκη;
Και αν το σκεφτείτε ως προγραμματισμό; Καλό προγραμματισμό που συμφέρει;
Γιατί συμφέρει;
Αρχικά διότι τώρα οι περισσότεροι έχουν χρόνο ελεύθερο. Και οι κάτοχοι των αυτοκινήτων και οι μηχανικοί των συνεργείων (τώρα που χιλιάδες επιχειρήσεις θα μείνουν κλειστές ως τις 30 Νοεμβρίου, καθώς μετά έρχεται η περίοδος των Χριστουγέννων που ΟΛΟΙ θέλουν να δουλέψει η αγορά και να ρεφάρει μέρος των τζίρων της).
Στη συνέχεια, σκεφτείτε πως φέτος περισσότερο από άλλοτε, όλοι μετά το 2οlockdown θα χρειάζονται την απόδραση. Όλοι θα ανυπομονούν να φύγουν «έστω για το χωριό» τα Χριστούγεννα. Αυτό το «ξε-μπάφιασμα» όμως προυποθέτει ένα λειτουργικά «μάχιμο» αυτοκίνητο. Άρα προετοιμασία, service ή αποκατάσταση.
Αυτό πρακτικά σημαίνει πως τώρα ο κάτοχος ενός αυτοκινήτου μπορεί να κλείσει άμεσα ραντεβού για service και
- ο ίδιος «δεν θα πέσει» μαζί με όλους τους άλλους (από τις 30 του μήνα και μετά)
-το αυτοκίνητο του θα έχει περισσότερο από τον χρόνο και την προσοχή του
επαγγελματία που θα το αναλάβει ! Προφανή τα οφέλη.
Από την άλλη ο επαγγελματίας του συνεργείου, θα έχει καλύτερη «ροή» εργασίας άρα και ποιοτικότερης παροχής των υπηρεσιών του. Αντί να του πέσουν όλοι μαζί μετά τις 30 του μήνα και να πιέζεται αυτός και οι συνεργάτες (και οι πελάτες) του.
Τι πρέπει να ξέρετε για την μετακίνηση (αυτής της περιόδου)
Τι πιο ασφαλές (μα μόνο) για τις –απαραίτητες- μετακινήσεις μας αυτή την περίοδο από το αυτοκίνητο; Το αυτοκίνητο μας πηγαίνει –και σε αυτή την ιδιαίτερη περίοδο που όλοι βιώνουμε-με ασφάλεια στην δουλειά, στο σούπερ μάρκετ, στον γιατρό ή για τις προμήθειες από κάποιο φαρμακείο. Τι κάνουμε όμως «αν ανάψει κάποιο λαμπάκι» ; Αν χαλάσει κάτι ή αν δεν πάει «πιο πίσω» η καθυστερημένη -περιοδική του- συντήρηση; Open as usual ! Tα συνεργεία παραμένουν ανοιχτά κατόπιν κυβερνητικών αποφάσεων. Πολλά από αυτά, ενημερώνουν το κοινό τους (με sms, μέσω του Autotriti.gr, μέσω των social media κλπ) πως είναι ανοικτά. Επίσης, ενημερώνουν για τα μέτρα πρόληψης και ασφάλειας που έχουν λάβει τόσο για τους πελάτες όσο και για το προσωπικό τους.
Ας δούμε όμως αναλυτικά, τι πρέπει να κάνει όποιος χρειάζεται να επισκεφθεί το συνεργείο (αφού πρώτα καλέσει για ραντεβού) :
Συμπλήρωση αίτησης τύπου Β από το forma.gov.gr και επιλογή του Β2 (μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης, όπου δεν είναι δυνατή η αποστολή τους). Η αίτηση πρέπει να φέρει την υπογραφή του ενδιαφερόμενου και τα στοιχεία του.
Εναλλακτικά μπορείτε να στείλετε από το κινητό σας μήνυμα SMS στον αριθμό 13033 χωρίς χρέωση. Το SMS πρέπει να είναι της μορφής: X [κενό] ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας, όπου Χ ο λόγος εξόδου με τον αριθμό 2 που αντιστοιχεί στην παρακάτω αιτιολογία.(μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης, όπου δεν είναι δυνατή η αποστολή τους).