Ελαστικά Αυτοκινήτου. Το ΝΕΟ τεύχος
Nέα και ειδήσεις. Αφιερώματα για τον κλάδο που σας ενδιαφέρει. Top μάρκες, Experts, & Offers που σας δίνουν λύσεις ή σας γλιτώνουν λεφτά!
|
|
Nέα και ειδήσεις. Αφιερώματα για τον κλάδο που σας ενδιαφέρει. Top μάρκες, Experts, & Offers που σας δίνουν λύσεις ή σας γλιτώνουν λεφτά!
Τι έχουμε – Τι ελέγχουμε -Τι προσέχουμε και γλιτώνουμε μπελάδες και χρήματα:
- Τα χαρτιά μας για πιθανό έλεγχο: Ασφάλιση, Κτέο κλπ.
- Τα βασικά εργαλεία για να δώσουμε μια λύση αν χρειαστεί (γρύλος κλπ.)
- Τα κύρια για την ασφάλεια μας: Έλεγχος ελαστικών,
Euro AllSeason AS210 ή Vector 4seasons Gen-3; Falken Vs Goodyear
- Παίρνει ισοπαλία από Goodyear στο βρεγμένο το Falken (43 μ. κάνουν και τα 2)
- Μία η άλλη τα 2 λάστιχα σε κράτημα στο στεγνό
- Κερδίζει το Falken σε κράτημα στο βρεγμένο
- Ένα 30άρι ευρώ η
- Στα Διεθνή Βραβεία Καινοτομίας και Αριστείας της Tyre Technology για το 2024, η Bridgestone αναδείχτηκε νικήτρια
- Το βραβείο του 2024 αποτελεί μια αναγνώριση των προσπαθειών της Bridgestone στους τομείς της καινοτομίας και της βιωσιμότητας στη βιομηχανία των ελαστικών
- Το θερινό Turanza 6, φρενάρει 2 μέτρα πιο γρήγορα στο βρεγμένο, από το all season του
- Σε κράτημα (στεγνό - βρεγμένο) είναι εφάμιλλο του PremiumContact 7 της Continental
- Κερδίζει στο βρεγμένο κράτημα τα δημοφιλή Primacy 4+ και EfficientGrip Performance 2
- Έχει
- 17άρια θερινά: Ακριβότερη 40 ευρώ η 4άδα Goodyear, στα μισά λεφτά είναι το LingLong Sport Master
- Φθηνότερο 40 ευρώ ανά 4άδα το θερινό 16άρι Firestone Roadhawk
- Χωρίς διαφορές οι τιμές στα all season λάστιχα
Με πολυετή πρωταγωνιστικό ρόλο στον κλάδο των ελαστικών επιβατικών & επαγγελματικών οχημάτων, η Elastrak, ενισχύει το portfolio και τις σειρές των προϊόντων που διαθέτει. Νέα κίνηση η συνεργασία της με την MRF, τη μεγαλύτερη εταιρεία ελαστικών στην Ινδία.
- 3 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα στο βρεγμένο έχει το Dunlop Sport Maxx RT 2
- Το LingLong είναι... Master σε κράτημα στο βρεγμένο (73 χλμ στο Elk Test)
- Στο στεγνό θέλει 1,5 μέτρο παραπάνω φρενάρισμα το Dunlop
- 2,5 μέτρα καλύτερο φρενάρισμα έχει στο βρεγμένο το Nexen, παρότι το Continental έχει δείκτη Α
- Στο στεγνό (φρένο & κράτημα) είναι καλύτερο το UltraContact
- Με B στην κατανάλωση (Fuel) η ετικέτα του Continental (θυσιάζει μέτρα σε φρενάρισμα & κερδίζει χιλιόμετρα ζω
- Το N΄ FERA SPORT είναι σπορ ελαστικό υψηλών επιδόσεων
- Το premium μοντέλο της Mercedes θα το φοράει σε 225/55 R18 102Y XL
- Έχει εξαιρετικό κράτημα στο βρεγμένο, είναι και ήσυχο, λέει η Nexen
- Είναι βραβευμένο και για τον σχεδιασμό του
- Κέρδισε βραβείο «περιβαντολογικού επιτεύγματος» η Ιαπωνική Sumitomo
- Μηδενικούς ρύπους στην παραγωγή ελαστικών της ως το 2050, υπόσχεται
- Χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη & νέα τεχνολογία για τον στόχο της
- H Sumitomo είναι η μητρική εταιρεία και της δημοφιλ
- 4 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα στη βροχή το all season CrossClimate 2 από το θερινό Primacy 4+ <3>
- Στη βροχή το all season στρίβει 5 χλμ./ώρα χειρότερα από το θερινό, στο στεγνό κρατάει το ίδιο (αποφεύγουν εμπόδιο με 78,2 χλμ.)
- Το all season πάει χωρίς αλυσίδες σε χιόν
- Διαθέτει γκάμα ελαστικών πολλά εκ των οποίων με τεχνολογία παλιότερης της 3ετίας
- Στα ίδια λεφτά (80 ευρώ/λάστιχο) διαθέτει ταυτόχρονα 2 θερινά (του 2022 το ένα, του 2015 το άλλο)
- Υπάρχει το Kinergy Eco2 (του 2017) που σαν Eco λάστιχο θέλει 4 μέτρα παραπάνω για ν
- Σχεδιασμένο για να έχει καλή πρόσφυση στο βρεγμένο
- Με αντοχή στην φθορά και χαμηλή αντίσταση κύλισης (βελτιώνει την κατανάλωση)
- Θα έρχεται σε 22 μεγέθη
- Έρχονται σε μεγέθη από 18 έως 24 ίντσες για να καλύπτουν ευρύ φάσμα αυτοκινήτων
- Είναι ελαφριά με καλύτερη απόκριση τιμονιού, γρηγορότερη επιτάχυνση και καλό φρενάρισμα
- Κατασκευασμένα από όσο το δυνατόν λιγότερα υλικά
- Κορυφαία μεταξύ του ανταγωνισμού σύμφ
- Οριακά καλύτερο σε κράτημα στο βρεγμένο είναι το Bridgestone
- Καλά σε φρενάρισμα στο βρεγμένο και τα 2 (39,6 μέτρα θέλει το Turanza, 38,5 το P7 C2)
- Το λάστιχο της Bridgestone έχει πιο ισορροπημένη απόδοση σε στεγνό & βρεγμένο
- Με Fuel B ετικέτα, το Turanza
- Η κατασκευή του θα ξεκινήσει το 2024 και η παραγωγή το 2027
- Θα έχει δυνατότητα παραγωγής 5 εκατ. ελαστικών ετησίως
- Για να καλύψει τις ανάγκες της αγοράς στην Βόρεια Αμερική
- Θα ελέγχει και άλλες παραμέτρους όπως πίεση αέρα, φθορά ελαστικού, κλπ.
- Οι αποκολλημένοι τροχοί προκαλούν σοβαρά ατυχήματα σε χώρες όπου αλλάζουν ελαστικά χειμώνα/καλοκαίρι
- Η τεχνολογία της Falken θα έρχεται στο στάνταρ εξοπλισμό των μοντέλων από μάρκες με τις ο
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr