Η πέμπτη κατά σειρά γενιά του VW Golf βρίσκεται υπό εξέλιξη και η επίσημη εμφάνισή της τοποθετείται χρονικά στις αρχές του 2004. Το αντίπαλον δέος του Renault Megane και κάθε μικρομεσαίου μοντέλου θα διατηρεί σε γενικές γραμμές το σχήμα του τωρινού Golf, όμως θα έχει νέα και σαφώς πιο δυναμική εμφάνιση, κάτι που απορρέει από τα σχεδόν τριγωνικά και με μεγάλο μέγεθος φωτιστικά σώματα στο εμπρός μέρος.
Εξίσου μεγάλα είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα ενώ οι σχετικά ογκώδεις προφυλακτήρες στα δύο άκρα του αμαξώματος συμπληρώνουν τον επιθετικό χαρακτήρα του νέου οχήματος της Volkswagen. Ο θάλαμος των επιβατών θα είναι σημαντικά πιο ευρύχωρος σε σύγκριση με το υπάρχον Golf καθώς υπάρχουν πληροφορίες που αναφέρουν ότι το μήκος του μεταξονίου θα είναι αυξημένο κατά δέκα εκατοστά. H γκάμα των κινητήρων θα μπορεί να ικανοποιήσει όλα τα "γούστα" καθώς θα αποτελείται από μηχανικά σύνολα 1,4, 1,6, 2,0 και 3,2 λίτρων με ισχύ 86, 115, 150 και 240 ίππων.
Στοχεύοντας στην κορυφαία επίδοση στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP (την οποία έχει πετύχει ήδη το Renault Megane) το νέο Golf θα φέρει όλες τις απαραίτητες δομικές ενισχύσεις καθώς και πλούσιο εξοπλισμό με αερόσακους ακόμη και για τα γόνατα των εμπρός επιβατών.
Λίγους μόνο μήνες μετά την είσοδο του νέου Golf στις διεθνείς αγορές η VW έχει προγραμματίσει την παρουσίαση της ανοικτής έκδοσης του μοντέλου η οποία όπως και η αντίστοιχη του Megane (αλλά και του Peugeot 307) θα διαθέτει σκληρή αναδιπλούμενη οροφή. Η οροφή αποτελείται από τρία μέρη και τοποθετείται στο χώρο αποσκευών. Οι διαθέσιμοι κινητήρες θα είναι τρεις με χωρητικότητα 1,6, 2,3 και 2,8 λίτρων και ισχύ 115, 170 και 204 ίππων.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Renault vs Volkswagen Μάχη για το "στέμμα" της Ευρώπης