ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/11/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/11/2001

ΝΕΑ
ΔΙΕΘΝΗ

Αναβάθμιση εικόνας επιδιώκει η Nissan
 

Στο χτίσιμο και πάλι μίας ισχυρής εικόνας στην ευρωπαϊκή αγορά και όχι τόσο στο λανσάρισμα νέων μοντέλων, θα εστιάσει τις προσπάθειές της τα επόμενα χρόνια η Nissan. Η ιαπωνική φίρμα θα λανσάρει σε παγκόσμια βάση το 2002, 13 νέα ή ανανεωμένα μοντέλα, αλλά στην Ευρώπη, θα περιοριστεί στην παρουσίαση των νέων Micra και Primera. 
Οπως δήλωσε ο Πατρίκ Πελατά, υπεύθυνος για την Ανάπτυξη Προϊόντων της Nissan, προτεραιότητα της εταιρείας στην Ευρώπη είναι η επιστροφή στην κερδοφορία. Στα άμεσα σχέδια της ιαπωνικής φίρμας είναι να προσθέσει στην γκάμα των Almera και Primera εκδόσεις με κινητήρες diesel 1,5 και 1,9 της Renault και να εφοδιάσει με το δικό της πετρελαιοκινητήρα των 2,2 λίτρων το X-Trail. Επίσης, η Nissan θέλει να προσθέσει ως προαιρετικό εξοπλισμό σε όλα τα μοντέλα της με κινητήρες έως 3 λίτρα, κιβώτια τεχνολογίας Συνεχώς Μεταβαλλόμενων Σχέσεων (CVT), ενώ θα λανσάρει και άλλα προηγμένα τεχνολογικά συστήματα, όπως το προσαρμόσιμο cruise control. O Πελατά δήλωσε ότι η εταιρεία θα δείξει μεγαλύτερη προσήλωση στην ποιότητα, καθώς όπως είπε: "Προδώσαμε την ποιότητα και την αξιοπιστία των αυτοκινήτων μας, με το να μην δίνουμε σημασία σε μικρές λεπτομέρειες. Εάν δεν ξοδεύεις τα μικροποσά που απαιτούνται, για να μην έχεις για παράδειγμα διαφορές στο χρώμα διαφόρων μερών ή για να έχεις υψηλή ποιότητα υφής στα υλικά, καταστρέφεις την εικόνα της μάρκας". Αξίζει να αναφερθεί, τέλος, ότι η Nissan βρίσκεται σε δίλημμα αυτήν τη στιγμή για το εάν πρέπει τα επερχόμενα σπορ οχήματα "Z" και Skyline GT-R, να διατίθενται και στην ευρωπαϊκή αγορά, καθώς το δόγμα του προέδρου της εταιρείας, Κάρλος Γκοσν, βασίζεται στην αρχή πως το λανσάρισμα κάθε νέου προϊόντος σε μία αγορά πρέπει να είναι σίγουρο ότι θα αποφέρει κέρδη. 


Αβέβαιο είναι το λανσάρισμα στην Ευρώπη του νέου σπορ κουπέ οχήματος Z, καθώς η Nissan εξετάζει το κατά πόσον το όχημα θα μπορεί να φέρει κέρδη στην εταιρεία.