Το μηχανικό σύνολο του Beetle των 1,6 λίτρων έχει μια ηχητική χροιά στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, που παραπέμπει στον αερόψυκτο κινητήρα του προτύπου. Αποδίδει αρκετά καλά σε όλο σχεδόν το φάσμα των στροφών λειτουργίας και μόνο κοντά στον κόφτη ο παραγόμενος θόρυβος είναι περισσότερος από την ισχύ. Το κιβώτιο των ταχυτήτων έχει τη γνωστή "χαλαρή" αίσθηση των μοντέλων της VW, είναι όμως θετικό στη χρήση και, χωρίς να προδιαθέτει για γρήγορες αλλαγές, μπορεί να αντεπεξέλθει απροβλημάτιστα σε αυτές. Η κλιμάκωση των σχέσεων του κιβωτίου είναι συγκριτικά πιο κοντή από αυτή του Mini.
Ο κινητήρας του Mini με την απόδοση των 96 πραγματικών ίππων στην πράξη αποδεικνύεται ιδιαίτερα γραμμικός και προσφέρει επάρκεια ισχύος για τις σβέλτες μετακινήσεις που πιθανώς θα αναζητήσει ο οδηγός. Σε όλο το φάσμα των στροφών δείχνει "ψυχωμένο" το μηχανικό σύνολο των 1.598 κ.εκ., προσφέροντας επάρκεια ισχύος και ροπής ανά πάσα στιγμή. Συνδυάζεται με το πολύ καλό κιβώτιο ταχυτήτων, του οποίου τις σχετικά μακριές σχέσεις μετάδοσης "καλύπτει" η ισχύς του κινητήρα. Ο επιλογέας είναι αρκετά ευχάριστος στη χρήση, με το θετικό κούμπωμα να αφήνει πολύ καλή αίσθηση στον οδηγό.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Mini One-VW Beetle 1,6 Για πάντα θρύλοι