- Εμφάνιση μέσα-έξω που τα «σπάει» (έχει φωτιζόμενα logo και κονσόλα σαν «Υ» στην καμπίνα)
- Έχει 340 άλογα, ηλεκτρική τετρακίνηση και πάνω από 400 χλμ. πραγματικής αυτονομίας
- Κάνει το 0-100 σε 5,4 δλ. και το 100-0 σε 35,8 μέτρα!
- Έχει στάνταρ ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση και ισοκατανομή βάρους για δυνατό κράτημα
Εμφάνιση μέσα-έξω που τα «σπάει» με φωτιζόμενα logo και κονσόλα σαν Υ στην καμπίνα
Μπορεί να βασίζεται στο πάτωμα των Audi Q4 Sportback/Skoda Enyaq Coupe/VW ID.5, όμως το CUPRA Tavascan των 4,6 μέτρων διαθέτει τη δική του αιχμηρή σχεδίαση, που δε διαφέρει σε πολύ από το πρωτότυπο μοντέλο που παρουσιάστηκε το 2019. Η κουπέ σιλουέτα του χαρακτηρίζεται από τις έντονες ακμές και τα φωτιζόμενα εμπρός-πίσω λογότυπα. Έντονος είναι και ο παράγοντας WOW στην καμπίνα, με την κεντρική, διαμπερή κονσόλα σε σχήμα Y να θυμίζει… διαστημόπλοιο.
Έχει 340 άλογα, ηλεκτρική τετρακίνηση και πάνω από 400 χλμ. πραγματικής αυτονομίας
Πέρα από την τετρακίνηση, ο συνδυασμός των 2 ηλεκτροκινητήρων της έκδοσης VZ που δοκιμάζουμε, προσφέρει 340 άλογα και 679 Nm ροπής. Στην καθημερινότητα με μια φόρτιση της 82άρας μπαταρίας ιόντων λιθίου (77 kWh ωφέλιμη) μπορείς να έχεις εύκολα 405+ χλμ. αυτονομίας (522 υπόσχεται η CUPRA). Με ταχυφόρτιση 7 λεπτών στα 135 kW, η CUPRA υπόσχεται 100 χλμ. αυτονομίας.
Τα στάνταρ ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ κάνουν πολύ καλή δουλειά και σε καλό οδόστρωμα δύσκολα αντιλαμβάνεσαι ψεγάδια στην ποιότητα κύλισης.
Κάνει το 0-100 σε 5,4 δλ και το 100-0 σε 35,8 μέτρα!
Στην πράξη η επιτάχυνση του CUPRA Tavascan VZ είναι δυνατή, αλλά δόξα τω θεώ όχι υστερική ακόμα και στο πρόγραμμα CUPRA, κάτι που αποτυπώθηκε και στις μετρήσεις μας: 0-100 σε 5,4 δλ. (5,5 υπόσχεται η CUPRA) και 0-400 μ. σε 13,7 δλ. με ταχύτητα εξόδου 167 χλμ./ώρα. Εξίσου hot είναι και οι κρίσιμες ρεπρίζ: 60-100 σε 2,6 δλ. και 80-120 σε 3,4 δλ.. Εκτός από δυνατή επιτάχυνση, το CUPRA Tavascan VZ έχει και δυνατά φρένα με το «κοκκάλωμα» από τα 100 χλμ./ώρα να γίνεται σε 35,8 μ.
Έχει στάνταρ ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση και ισοκατανομή βάρους για δυνατό κράτημα
Στον στάνταρ εξοπλισμό του CUPRA Tavascan VZ, που είναι διαθέσιμο από 51.990 ευρώ με την κρατική επιδότηση (δες εδώ τις τιμές όλων των εκδόσεων), υπάρχουν και τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Στην ουδέτερη κατά κύριο λόγο συμπεριφορά συμβάλει και η σχεδόν τέλεια κατανομή βάρους (49% μπροστά και 51% πίσω), που εξασφαλίζει η τοποθέτηση της μπαταρίας στο κέντρο μεταξύ των 2 αξόνων.
Ακολουθεί η αναλυτική δοκιμή του CUPRA Tavascan των 340 ηλεκτρικών ίππων.
Σελίδα 2 | Σχεδίαση, καταγωγή & τιμή |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Εντυπωσιακό, καλοφτιαγμένο & ευρύχωρο |
Σελίδα 4 | Κινητήρας-Αυτονομία: 0-100 σε 5,4 δλ., βγάζει 405 πραγματικά χιλιόμετρα με μια φόρτιση |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Αποτελεσματικό, αλλά και ευχάριστο με δεδομένη την ηλεκτρική του φύση |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |