ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πώς λειτουργεί

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  28/9/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/9/2004
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Wankel Υδρογόνου
Καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία στρέφει την προσοχή της στα καύσιμα υδρογόνου ως εναλλακτική λύση για τη βενζίνη, η Mazda κατασκεύασε μια υδρογονοκίνητη εκδοχή του renesis -του περιστροφικού κινητήρα νέας γενιάς της Mazda που εφοδιάζει το RX-8. Ο περιστροφικός κινητήρας υδρογόνου renesis επιτρέπει στο RX-8 να λειτουργεί είτε με καύσιμo υδρογόνo είτε με βενζίνη και να επωφελείται από όλα τα πλεονεκτήματα του περιστροφικού κινητήρα. Ο Renesis υδρογόνου ενσωματώνει ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα έκχυσης υδρογόνου, όπου αυτό εγχέεται σε αερώδη μορφή. Το σύστημα αντλεί αέρα από την αριστερή πλευρά κατά τη διάρκεια του κύκλου εισαγωγής και χρησιμοποιεί διπλούς εγχυτήρες υδρογόνου σε καθεμία από τις διπλές υποδοχές των στροφείων του κινητήρα για να εγχέει απευθείας υδρογόνο στους θαλάμους εισαγωγής. Επειδή προσφέρει ξεχωριστούς θαλάμους για την εισαγωγή και την καύση, ο περιστροφικός κινητήρας είναι ιδανικός για να καίει υδρογόνο χωρίς την επιστροφή ανάφλεξης που μπορεί να προκληθεί σε έναν παραδοσιακό κινητήρα με έμβολα. Ο ξεχωριστός θάλαμος επαγωγής επίσης παρέχει πιο ασφαλή θερμοκρασία ώστε να εφαρμόζουν οι διπλοί εγχυτήρες υδρογόνου στα ελαστικά τους κλείστρα, τα οποία είναι ευπαθή στις υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύσσονται σε έναν συμβατικό παλινδρομικό κινητήρα με έμβολα. Για τη μεγιστοποίηση των πλεονεκτημάτων του περιστροφικού κινητήρα στο ρυθμό καύσης υδρογόνου, διαθέτει τον κατάλληλο χώρο για την εγκατάσταση δυο εγχυτήρων για κάθε θάλαμο εισαγωγής. Επειδή το υδρογόνο έχει εξαιρετικά χαμηλή πυκνότητα, απαιτείται πολύ μεγαλύτερη ισχύς έγχυσης σε σχέση με την βενζίνη, γεγονός που απαιτεί τη χρήση περισσότερων από έναν εγχυτήρα. Τυπικά, αυτό μπορεί να είναι δύσκολο να επιτευχθεί με έναν συμβατικό παλινδρομικό κινητήρα με έμβολα λόγω των κατασκευαστικών περιορισμών που εμποδίζουν την εφαρμογή εγχυτήρων στο θάλαμο καύσης.Παρ' όλα αυτά, με τους διπλούς εγχυτήρες υδρογόνου καταφέρνει να είναι πρακτικός και ικανός να παράσχει επαρκή ισχύ.

Οικο-λογική
Η υδάτινης βάσης μπογιά τριών στρωμάτων στον κινητήρα Renesis υδρογόνου μειώνει δραματικά την εκπομπή οργανικών διαλυτικών ουσιών, εξοικονομεί ενέργεια μειώνοντας τη διαδικασία στεγνώματος και μειώνει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Επιπλέον, τα φυτικής βάσης πλαστικά που χρησιμοποιούνται για τα εσωτερικά μέρη του οχήματος παρέχουν μια ελκυστική εναλλακτική λύση για τα πλαστικά που προέρχονται από φυσικά καύσιμα όπως το πετρέλαιο.