Το νέο μικρό μοντέλο της Chevrolet, το Aveo έρχεται στην Ελλάδα αρχές Φεβρουαρίου.
Το όνομα Daewoo πέρασε στην ιστορία (για την Ευρώπη) και μετονομάστηκε σε Chevrolet, ενώ το Kalos, το οποίο πλέον ονομάζεται Aveo, απέκτησε μία νέα πιο σπορτίφ 3θυρη έκδοση.
Η Daewoo, δύο χρόνια περίπου μετά την εξαγορά της από την GM, αφήνει οριστικά στο παρελθόν το όνομά της και "φοράει" πλέον τα σήματα της Chevrolet σε όλα της τα μοντέλα (αντίστοιχα η Ελληνική αντιπροσωπεία μετονομάστηκε σε Chevellas από Daellas). Με τη σειρά του το όνομα Kalos αντικαθίσταται από το πιο εύηχο Aveo, το οποίο εκτός από την Ελλάδα χρησιμοποιείται στην Πολωνία και στις Η.Π.Α., ενώ το τρίτο και ιδιαίτερα σημαντικό νέο αφορά την επίσημη παρουσίαση του 3θυρου Aveo. Παράλληλα στο άμεσο μέλλον θα λανσαριστούν τέσσερα νέα μοντέλα, τα Matiz, Aveo Sedan, Evanda και το S.U.V. S3X, ενώ είναι πολύ πιθανό να δούμε στην Ελλάδα και άλλα (αμερικανικά) μοντέλα της Chevrolet, όπως είναι το HHR, που έκανε την εμφάνισή του στην πρόσφατη έκθεση του Λος ¶ντζελες. Το νέο μικρό μοντέλο της Chevrolet, το Aveo με το 3θυρο αμάξωμα, έρχεται να προσελκύσει το κοινό που αναζητούσε μία πιο σπορτίφ έκδοση από το 5θυρο. Οι διαφορές μεταξύ των δύο αμαξωμάτων εντοπίζονται κυρίως στο πλαϊνό τμήμα. Η αισθητική είναι περισσότερο δυναμική, χάρη στην προσθήκη αεροδυναμικών βοηθημάτων στα μαρσπιέ και τους προφυλακτήρες, τα "φουσκωμένα" πίσω φτερά και τη σχεδίαση της οροφής σε συνδυασμό με τα πλευρικά παράθυρα τα οποία προσδίδουν μια πιο σφηνοειδή μορφή στο αυτοκίνητο. Οι διαστάσεις του αμαξώματος του 3θυρου Aveo είναι ίδιες με του 5θυρου παρά το γεγονός ότι το 3θυρο δείχνει πιο συμπαγές. Στο εσωτερικό δεν υπάρχουν αλλαγές στη σχεδίαση, η οποία είναι σύγχρονη και την ποιότητα κατασκευής με την προσεγμένη συναρμολόγηση. Παράλληλα οι διαθέσιμοι χώροι για τέσσερις επιβάτες είναι άνετοι, ενώ η επιβίβαση και αποβίβαση των πίσω φιλοξενούμενων γίνονται εύκολα κυρίως από την πλευρά του συνοδηγού, καθώς το κάθισμα αναδιπλώνεται εύκολα και κατόπιν επανέρχεται στην αρχική του θέση. Επίσης ο όγκος του χώρο αποσκευών παρέμεινε στα 220 λτ. τιμή μέτρια σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Βελτιώσεις υπήρξαν στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς με πιο σφιχτή ρύθμιση στις αναρτήσεις που έγιναν από την Chevrolet κατά τη διάρκεια δοκιμών στη Βρετανία. Κάτι για το οποίο θα έχουμε πιο ασφαλή συμπεράσματα στη δοκιμή του Aveo 3d, επί Ελληνικού εδάφους καθώς η σύντομη διαδρομή που διανύσαμε στην Κροατία στα πλαίσια της μονοήμερης παρουσίασής του στους δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου δεν μας επέτρεψε να έχουμε μία σαφή εικόνα.
Κινητήρες
To 3θυρο Aveo θα είναι διαθέσιμο με τους ίδιους κινητήρες που τροφοδοτείται και το 5θυρο μοντέλο. Στη βάση της γκάμας υπάρχει το μηχανικό σύνολο των 1,2 λτ. απόδοσης 72 ονομαστικών ίππων, ενώ περιλαμβάνονται δύο ακόμα μηχανικά σύνολα με 8 και 16 βαλβίδες ισχύος 83 και 94 ίππων αντίστοιχα.Η έκδοση Sprint, η οποία έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή της, εφοδιάζεται με τον 16βάλβιδο κινητήρα των 1,4 λτ. ο οποίος με τη βοήθεια μηχανικού υπερσυμπιεστή (από την ελβετική εταιρεία Delta Motor η οποία είναι θυγατρική της GM), φτάνει τους 131 ίππους στις 5.850 σ.α.λ., τα 167,5 Nm ροπής στις 4.120 σ.α.λ., επιταχύνει το αυτοκίνητο από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ και φτάνει τα 195 χλμ. τελικής ταχύτητας.
Η σχεδίαση στο εμπρόσθιο τμήμα του 3θυρου Aveo δεν διαφέρει από του 5θυρου. Οι αλλαγές εντοπίζονται στο πλαϊνό τμήμα κυρίως χάρη στη προσθήκη αεροδυναμικών βοηθημάτων στα μαρσπιέ και τα "φουσκωμένα" πίσω φτερά.
Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται για την καλή ποιότητα φινιρίσματος, τη σύγχρονη σχεδίαση και τον λιτό διάκοσμο.