Ιδιαίτερα δυναμική εκτός από τη σχεδίαση αναμένεται η Brera και στο δρόμο.
Η πρωτότυπη και "εξωτική" κουπέ Alfa Romeo Brera, η οποία παρουσιάστηκε πριν από τρία χρόνια περίπου, γίνεται πραγματικότητα και πρόκειται να κάνει την πρώτη επίσημη εμφάνισή της στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης.
Ιδιαίτερα δυναμική εκτός από τη σχεδίαση αναμένεται η Brera και στο δρόμο, με τις ανεξάρτητες αναρτήσεις σε όλους τους τροχούς.
Μετά την GT, η Alfa Romeo ενισχύει ακόμα περισσότερο το δυναμικό της προφίλ με την παρουσία ενός ακόμα κουπέ μοντέλου με παρόμοιες διαστάσεις το οποίο αντικαθιστά ουσιαστικά την GTV.
Ο λόγος για την Brera. Ως "γνήσια" Alfa Romeo δεν θα μπορούσε παρά να προκαλεί το ενδιαφέρον, πρώτα απ' όλα με την αισθητική της. Οι σχεδιαστές της Ιταλικής φίρμας διατήρησαν σε μεγάλο βαθμό τα χαρακτηριστικά του πρωτότυπου μοντέλου, όσον αφορά το αμάξωμα τουλάχιστον, για το οποίο υπάρχουν οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες.
Το αποτέλεσμα είναι η δημιουργία ενός άκρως "εκρηκτικού" κουπέ αυτοκινήτου μήκους 4.414 χιλ., πλάτους 1.830 χιλ. και ύψους 1.372 χιλ., το οποίο προϊδεάζει για... εκκρίσεις αυξημένων ποσοτήτων αδρεναλίνης.
Το αμάξωμα της Brera "σφύζει" από δυναμικά αισθητικά χαρακτηριστικά, τα οποία στο εμπρός κυρίως τμήμα μοιάζουν ως μετεξέλιξη της 156 και κατά πάσα πιθανότητα θα υιοθετηθούν και στη νέα μεσαία "Alfa", την 157. Τα φωτιστικά σώματα αποτελούνται από τρεις ξεχωριστούς φανούς σε κάθε πλευρά, ενώ το σήμα κατατεθέν της Μιλανέζικης εταιρείας, η τριγωνική μάσκα, είναι χαμηλά τοποθετημένη.
Παράλληλα οι έντονες αυλακώσεις στο καπό σε συνδυασμό με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα τονίζουν τον σπορτίφ χαρακτήρα της Brera. Από το πλάι το βλέμμα εστιάζεται στο νεύρο που διατρέχει τους "ώμους" του αμαξώματος με το σφηνοειδές σχήμα. Εξίσου εντυπωσιακή είναι και πίσω με χαρακτηριστικά γνωρίσματα τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα με το ενιαίο κόκκινο κάλυμμα και τα τέσσερα στρογγυλά στοιχεία, το "V" που σχηματίζεται στο κάτω τμήμα του παρμπρίζ και τις διπλές απολήξεις των εξατμίσεων.
Όσο αφορά το θάλαμο των επιβατών των 2+2 θέσεων, δεν έχουν ακόμα δοθεί στη δημοσιότητα φωτογραφίες, ωστόσο σύμφωνα με την Alfa Romeo συνδυάζει την κομψότητα και τα υψηλής ποιότητας υλικά. Από τεχνικής σκοπιάς έχει γίνει γνωστό ότι η Brera διαθέτει ανεξάρτητες αναρτήσεις σε όλους τους τροχούς (διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω), ενώ μια πλειάδα ηλεκτρονικών συστημάτων θα φροντίζει για τον καλύτερο έλεγχο του οχήματος σε ακραίες οδηγικές συνθήκες. Τρία μηχανικά σύνολα είναι διαθέσιμα, δύο βενζίνης, τα 2,2 JTS (180 ίππων) και 3,2 (260 ίππων), και ένα πετρελαίου, το 2,4 JTD (200 ίππων), ενώ ανάλογα με την έκδοση υπάρχουν μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων μετάδοσης ή αυτόματο.
Παράλληλα, η Brera θα εφοδιάζεται και με σύστημα τετρακίνησης στις εκδόσεις Q4.
Η σχεδίαση στο εμπρός τμήμα του αμαξώματος είναι έντονα σπορτίφ και κατά πάσα πιθανότητα ανάλογα στοιχεία θα υιοθετηθούν και στη νέα 157.
Το χαρακτηριστικό "V" στο πίσω παράθυρο, τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα και οι διπλές απολήξεις των εξατμίσεων συνθέτουν ένα άκρως δυναμικό στυλ.