Εξωτερικά δεν υπάρχει κάποιο στοιχείο που να διαχωρίζει το υβριδικό Astra GTC από το αντίστοιχο μοντέλο παραγωγής. Το πρώτο σημάδι διαφορετικότητας δίνεται από τον πίνακα οργάνων. Τη θέση του στροφόμετρου έχει πάρει ένα πολυόργανο που πληροφορεί για όλες τις λειτουργίες του συστήματος κίνησης όπως τη δύναμη που παρέχεται από τους ηλεκτροκινητήρες ή τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, την επιλογή της κίνησης, τον ανεφοδιασμό της μπαταρίας κ.λπ. Η μοναδική αρχιτεκτονική του υβριδικού συστήματος κίνησης δύο προγραμμάτων περιλαμβάνει έναν κινητήρα πετρελαίου 1,7 λίτρων τεχνολογίας CDTI και ηλεκτρονικά ελεγχόμενους ηλεκτροκινητήρες που οδηγούν ένα σετ γραναζιών για τη δημιουργία ενός συνεχώς μεταβαλλόμενου συστήματος. Μία μπαταρία παρέχει ισχύ για τους ηλεκτροκινητήρες και επιτρέπει πλήρως ηλεκτρική κίνηση. Η μελέτη Astra Diesel Hybrid αποδεικνύει πώς τα υβριδικά εξαρτήματα μπορούν να ενσωματωθούν σε ένα συμπαγές όχημα χωρίς να υπονομεύονται η άνεση των επιβατών και η χρηστικότητα του αυτοκινήτου. Η μπαταρία νικελίου-υδριδίου του μετάλλου τοποθετείται στο χώρο που προορίζεται για τη ρεζέρβα ενώ οι δύο ηλεκτροκινητήρες - που ο ένας αποδίδει 40 ίππους και ο άλλος 53 ίππους- καταλαμβάνουν το χώρο ενός συμβατικού αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Οι ηλεκτροκινητήρες κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος ανεφοδιάζουν την μπαταρία (όπως συμβαίνει στην πλειονότητα των υβριδικών οχημάτων). Ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες, οι ηλεκτροκινητήρες θα προσφέρουν ισχύ πρόσθετη στον πετρελαιοκινητήρα ή θα παρέχουν στο Astra πλήρη ηλεκτρική ισχύ. Ο χρόνος επιτάχυνσης στα 0-100 χλμ./ώρα για το πρωτότυπο Astra Diesel Hybrid προβλέπεται να είναι κάτω από 8 δλ. ενώ η κατανάλωση καυσίμου σε μεικτό κύκλο δεν υπερβαίνει τα 4 λίτρα ανά 100 χλμ., στοιχείο που κάνει το πρωτότυπο κατά 25% πιο οικονομικό από ένα όχημα με τα ίδια χαρακτηριστικά που κινείται μόνο με αντίστοιχο κινητήρα πετρελαίου.
Επιλογή
"Αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε σαν βάση ένα πετρελαιοκίνητο όχημα, γιατί, μεσοπρόθεσμα δεν βλέπουμε να υπάρχει ζήτηση για υβριδικά βενζινοκίνητα οχήματα στην Ευρώπη", δήλωσε ο Hans H. Demant, αντιπρόεδρος του ευρωπαϊκού τμήματος μηχανολογίας της GM και διευθύνων σύμβουλος της Opel. "Οι προηγμένοι κινητήρες μας CDTI ήδη διακρίνονται για τις δυναμικές επιδόσεις τους και τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Το πρωτότυπο Astra αποδεικνύει ότι οικονομία καυσίμου και δυναμική συμπεριφορά μπορούν να βελτιωθούν σημαντικά μέσω της υβριδικής τεχνολογίας".
Αντί για στροφόμετρο το Astra GTC διαθέτει ένα πολυόργανο που παρέχει όλες τις πληροφορίες για το σύστημα υβριδικής κίνησης.
Το πρωτότυπο υβριδικό Astra GTC αποδεικνύει ότι η επιλογή υβριδικής κίνησης δεν σημαίνει κατ' ανάγκη και μείωση χώρου. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες καταλαμβάνουν χώρο αντίστοιχο ενός αυτόματου κιβωτίου ενώ η μπαταρία βρίσκεται στο χώρο της ρεζέρβας.