Μέχρι στιγμής αρκετά αυτοκίνητα παραγωγής φέρουν την τεχνολογία LED (όπως το άρτι αφιχθέν Golf Plus και η BMW Σειράς 3) με την ειδοποιό διαφορά ότι εφαρμόζεται στα οπίσθια φωτιστικά σώματα και όχι στα εμπρόσθια -αν και το Audi A8 χρησιμοποιεί την ίδια τεχνολογία μόνο όμως για τα φώτα θέσης. Πρόσφατα η εταιρεία Hella σε συνεργασία με την VW εξέλιξαν νέες λυχνίες LED ως βασική πηγή φωτισμού στα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα. Οι λυχνίες LED (από τα αρχικά Light Emitting Diodes που σημαίνει "δίοδοι φωτός") έχουν αρκετά πλεονεκτήματα σε σχέση με τους συμβατικούς προβολείς ή ακόμα και τους προβολείς Xenon καθώς έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, φτάνουν σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα στην ιδανική φωτεινότητα, ενώ δείχνουν εξαιρετική ανθεκτικότητα στους κραδασμούς και ακόμα πιο σημαντικό για τους κατασκευαστές είναι η μικρή απαίτησή τους σε ενέργεια. Η τεχνολογία τους στηρίζεται στους διηλεκτρικούς μετατροπείς (βλέπε σχήμα) που αναλαμβάνουν με ελάχιστη ενέργεια να μετατρέπουν τα ηλεκτρόνια σε φωτόνια παρέχοντας μια πηγή φωτός με τα πλεονεκτήματα που προαναφέραμε. Τα LED που εξέλιξε η Hella με τη VW για χρήση στον εμπρόσθιο φωτισμό αποτελούνται από 7 λυχνίες LED μεγάλου μεγέθους σε σχήμα κηρήθρας και από έναν ανακλαστήρα/κατανεμητή που αναλαμβάνει την κατεύθυνση της δέσμης φωτός. Ανάλογα με τις ανάγκες (φώτα θέσης, διασταύρωσης ή πορείας) ενεργοποιούνται οι ανάλογες λυχνίες. Στα φώτα διασταύρωσης τίθεται σε λειτουργία το κεντρικό LED με υποστήριξη από άλλα τρία (σε διάταξη ακτινική) ενώ για τα φώτα πορείας ενεργοποιούνται και τα υπόλοιπα τρία. Ο φωτισμός θέσης προέρχεται και από τις επτά λυχνίες με χαμηλότερη όμως απόδοση καθώς οι συνθήκες δεν απαιτούν τη μέγιστη. Σε κάθε περίπτωση το μεγάλο στοίχημα των λυχνιών LED (ως βασική πηγή φωτισμού) είναι να δώσουν ανάλογη ισχύ φωτός όπως οι συμβατικοί προβολείς -καθώς σε όλους τους άλλους τομείς υπερτερούν- και όπως φαίνεται η τεχνολογία ακόμα και σε πειραματικό στάδιο δίνει αυτή τη δυνατότητα.