Το Active Steering είναι ένα ενεργό σύστημα διεύθυνσης που εφαρμόστηκε καταρχήν στα μοντέλα των Σειρών 5 και 6. Πλέον στη νέα Σειρά 3 το σύστημα παρουσιάζεται ακόμα καλύτερο ικανοποιώντας και τον πιο απαιτητικό οδηγό.
Ένα συμβατικό σύστημα διεύθυνσης διαθέτει σταθερή αναλογία 13,7:1 (παράδειγμα η στροφή του τιμονιού κατά 13,7 μοίρες αλλάζει τη γωνία των εμπρός τροχών κατά 1 μοίρα) ανεξάρτητα από την ταχύτητα. Αυτός είναι ένας συμβιβασμός καθώς η αναλογία δεν αλλάζει είτε κινούμαστε με 10 χλμ./ώρα είτε με 120 χλμ./ώρα.
Το σύστημα Active Steering λειτουργεί προσφέροντας μεταβλητή σχέση στο σύστημα διεύθυνσης από 10:1 με το αυτοκίνητο σταματημένο έως 20:1 σε υψηλότερες ταχύτητες. Αυτό καθίσταται δυνατό με την ενσωμάτωση ενός ηλεκτροκινητήρα με ένα πρόσθετο πλανητικό σύστημα μετάδοσης κίνησης ταχυτήτων δύο αξόνων που βρίσκονται σε ένα χώρισμα στην κολόνα του τιμονιού. Ένας από αυτούς τους άξονες συνδέεται με το τιμόνι και ο δεύτερος λαμβάνει ισχύ από τον κινητήρα χρησιμοποιώντας τη μετάδοση για να επιβάλλει μια πρόσθετη γωνία στο τιμόνι που εξαρτάται από την ταχύτητα του οχήματος. Πλέον κατά το παρκάρισμα, ο οδηγός ενός αυτοκινήτου εξοπλισμένου με Active Steering μπορεί να στρίψει το τιμόνι 1,7 φορές από "κλείδωμα" σε "κλείδωμα" σε σύγκριση με τρεις στροφές που θα ήταν αναγκαίο σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο. Η στάθμευση και οι ελιγμοί με χαμηλή ταχύτητα στις πόλεις είναι επομένως πιο γρήγορες και πιο εύκολες διαδικασίες.Υπάρχει όμως ένα ακόμα πλεονέκτημα ασφαλείας επειδή το σύστημα είναι συνδεδεμένο με το σύστημα Δυναμικού Ελέγχου Ευστάθειας. Το Active Steering συνεχώς υπολογίζει την ευνοϊκότερη κατεύθυνση των εμπρός τροχών βάσει και της ταχύτητας. Στη συνέχεια αυτό τροφοδοτείται στο δίκτυο του συστήματος Δυναμικού Ελέγχου Ευστάθειας ώστε να εξασφαλίσει ότι το αυτοκίνητο κατευθύνεται ακριβώς στην επιθυμητή κατεύθυνση. Όταν ξαφνικές κινήσεις στην κατεύθυνση ενός αυτοκινήτου προκαλούν ή υποδεικνύουν τάση υπερστροφής του αυτοκινήτου, το Active Steering εξισορροπεί την τάση αυτή αλλάζοντας τη γωνία των τροχών μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου -πολύ γρηγορότερα από όσο θα μπορούσε να αντιδράσει κάποιος οδηγός. Κάνοντάς το αυτό, σταθεροποιεί αποτελεσματικά το αυτοκίνητο χωρίς ο οδηγός να το καταλάβει καν. Σε αυτό το σύστημα δεύτερης γενιάς βελτιώθηκαν τα χαρακτηριστικά ασφαλείας του Active Steering, αλλά και η "αίσθηση" του συστήματος ρυθμίστηκε ώστε να εξασφαλίζει μια πραγματικά ομαλή μεταβολή του λόγου της γωνίας τροχών και τιμονιού κατά το στρίψιμο.
Χάρη στο σύστημα Active Steering όχι μόνο μεταβάλλεται ο λόγος της γωνίας τροχών και τιμονιού ανάλογα με την ταχύτητα αλλά και σε συνεργασία με τον Δυναμικό Έλεγχο Ευστάθειας ενισχύει την ταχύτητα στη κίνηση διόρθωση σε περίπτωση υπερστροφής επαναφέροντας το όχημα στη σωστή κατεύθυνση.