Όπως όλα δείχνουν, δε θα αργήσει η μέρα που, τα αυτοκίνητα θα μπορούν να κινηθούν, χωρίς την παραμικρή ανθρώπινη επέμβαση. Το ADAS της Honda αποτελεί τον πρόλογο προς αυτή την κατεύθυνση
Η καινοτόμος τεχνολογία ADAS συνδυάζει τα συστήματα LKAS και ACC, κάνοντας πιο εύκολη τη ζωή των οδηγών, που βρίσκονται καθημερινώς σε εθνικές οδούς και δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Τι είναι το ACC To ACC (Adaptive Cruise Control) συγκεντρώνει στοιχεία από έναν αισθητήρα στη μάσκα του αυτοκινήτου και υπολογίζει την ασφαλή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Η διαφορά του, από ένα συμβατικό σύστημα πλοήγησης, είναι ότι, εκτός από το ότι διατηρεί μία ταχύτητα κίνησης, δύναται να τη μεταβάλλει διαρκώς. Τι είναι το LKAS To LKAS (Lane Keeping Assist System) είναι ένα καινοτόμο σύστημα, το οποίο επεμβαίνει στο σύστημα διεύθυνσης του οχήματος, με σκοπό το δεύτερο να παραμένει διαρκώς στο μέσο της λωρίδας, στην οποία κινείται. Το παραπάνω επιτυγχάνεται με διαρκή έλεγχο της διαγράμμισης του δρόμου, ενώ, σε περίπτωση που ο δρόμος δεν έχει διαγράμμιση, το σύστημα δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί. Κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες χιλιομέτρων δοκιμών, μέσα στα τελευταία 10 χρόνια, δίνουν στη Honda την πεποίθηση πως, το ADAS θα επιφέρει σημαντικότατη αύξηση στα σημερινά επίπεδα ασφάλειας. Οι περιορισμοί Το LKAS μπορεί να ενεργοποιηθεί σε ταχύτητες ανάμεσα στα 72 και 180 χλμ/ώρα, ενώ η λειτουργία του περιορίζεται για στροφές, με μέγιστη ακτίνα 230 μέτρων και τιμές πλευρικής επιτάχυνσης έως 0,2g.
Τα δύο συστήματα χρησιμοποιούνται από τον οδηγό, είτε σε συνδυασμό, είτε μεμονωμένα, ενώ, και στις δύο περιπτώσεις, ο οδηγός μπορεί να ανακτήσει τον απόλυτο έλεγχο του αυτοκινήτου, επεμβαίνοντας στο τιμόνι ή στα πεντάλ του αυτοκινήτου.
Το ACC μεταβάλει διαρκώς την ταχύτητα του αυτοκινήτου, ανάλογα με την ταχύτητα και την απόσταση του προπορευόμενου οχήματος.
Μία μικροκάμερα, τοποθετημένη δίπλα από τον εσωτερικό καθρέφτη, ελέγχει συνεχώς τη διαγράμμιση του δρόμου.