Δύσκολα θα βρεθεί όχημα ελευθέρου χρόνου με την ακαμψία και τη στιβαρότητα του πλαισίου της Cayenne S...
Πάντα μας άρεσαν οι Porsche. Έπειτα από την οδήγηση της Porsche Cayenne S -το πραγματικό "τρένο από τη Λειψία"- ξέρουμε ακόμη καλύτερα το γιατί.
Όταν η Porsche πήρε την απόφαση να λανσάρει ένα Sport Utility Vehicle, όλοι έσπευσαν να διερωτηθούν για το χαρακτήρα του οχήματος, τα εμπορικά κίνητρα της εταιρείας και την πιθανότητα εκφυλισμού του κύρους της, έπειτα από ένα τέτοιο εγχείρημα-άνοιγμα σε ένα πιο ευρύ κοινό. Τέσσερα χρόνια μετά, οι αμφιβολίες αυτές έχουν διαλυθεί, στη σκόνη που αφήνει πίσω του το γερμανικό θηρίο σε εκτός δρόμου διαδρομές. Κι αυτό διότι, για την Porsche μπορείς να πεις πολλά πράγματα, αλλά όχι ότι δεν είναι πιστή στις αρχές της. Κι όταν η απόφαση αφορά στην παραγωγή ενός SUV, αυτό σημαίνει ότι, το όχημα θα τιμά απόλυτα τόσο τον όρο "Sport", όσο και τον "Utility". Χωρίς συμβιβασμούς. Στο Τσουφενχάουζεν… … οι άνθρωποι της Porsche ξέρουν όσο λίγοι άλλοι να φτιάχνουν σπορ αυτοκίνητα και αυτό ήταν το στοιχείο, που προφανώς βοήθησε στο να περάσουν οι αρχές αυτές και σε ένα όχημα ελευθέρου χρόνου. Είναι μάλιστα τόσο έμφυτα σπορ η Cayenne S, που μας έκανε να πιστέψουμε, ότι και να προσπαθούσε η Porsche, δε θα μπορούσε να της εμφυσήσει διαφορετικά χαρακτηριστικά. Οδοιπορικό Ένα τόσο σύνθετο και ενδιαφέρον όχημα, λοιπόν, δε θα μπορούσε να αναδειχθεί στο πλαίσιο μιας απλής οδηγικής εμπειρίας. Γι αυτό επιλέξαμε ένα διήμερο οδοιπορικό στην κεντρική Ελλάδα και συγκεκριμένα στην περιοχή της Υπάτης και του Καρπενησίου. Συνολικά διανύσαμε περισσότερα από 1.000 χλμ, σε μέρη όπου η λιγότερο… προεγκεκριμένη Porsche της σύγχρονης ιστορίας είχε την ευκαιρία να δείξει, τι μπορεί να κάνει και το έδειξε. Μας κέρδισε δε απόλυτα, αφήνοντας φοβερές αναμνήσεις στο σκληρό δίσκο του μυαλού μας. Ένα μικρό μέρος αυτών παρουσιάζεται στις επόμενες σελίδες.