Διαβάστηκε από 2107αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/7/2007
Για την κίνησή του μελλοντικού Twingo Coupe Cabriolet θα φροντίζει το turbo μηχανικό σύνολο των 1,2 λτ., ισχύος 120 ίππων.
H Renault αναμένεται να κάνει την έκπληξη με την παρουσίαση του μελλοντικού Twingo Coupe Cabriolet, το οποίο θα είναι ένα μικρό σπορ 2θέσιο αυτοκίνητο με "περιστρεφόμενη" -και όχι με αναδιπλούμενη- οροφή.
H Renault έχει αργήσει μάλλον αρκετά να παρουσιάσει τη δική της πρόταση στην ολοένα και πιο πολυπληθή κατηγορία των μικρών κουπέ - κάμπριο αυτοκινήτων, τη στιγμή μάλιστα που ο άμεσος ομοεθνής ανταγωνιστής της, η Peugeot, έχει ήδη λανσάρει δύο γενιές μικρών κουπέ - κάμπριο (206 CC και 207 CC). Ωστόσο η Renault, όπως δείχνουν τα πρώτα αποκλειστικά στοιχεία που εξασφαλίσαμε, δε θέλει να ακολουθήσει την πεπατημένη, δηλαδή να πάρει ένα μικρό αυτοκίνητο να του προσθέσει τρίτο όγκο και σκληρή αναδιπλούμενη οροφή. Πρώτα απ' όλα αναμένεται να επιλέξει τελικά το νέο Twingo αντί του μεγαλύτερου Clio, για να εξελίξει το δικό της κουπέ κάμπριο. Kουπέ - κάμπριο με "look" ρόουντστερ Αισθητικά δε θα μοιάζει με το νέο Twingo, με μόνη ίσως εξαίρεση το ταμπλό και αυτό με ορισμένες αλλαγές, προκειμένου να συμβαδίζει με το πιο σπορτίφ παρουσιαστικό του. Το αμάξωμά του θυμίζει περισσότερο αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων (σε μικρότερες διαστάσεις), καθώς χαρακτηριστικά του γνωρίσματα, όπως είναι η "τοξοειδής" σχεδίαση του πλαϊνού μέρους, το πίσω κάθετο παράθυρο, η ενσωματωμένη αεροτομή στο τελείωμα του πορτ μπαγκάζ και το κάτω τμήμα του προφυλαχτήρα α λα F1 συναντώνται σε υπεραυτοκίνητα με σήμα το… αλογάκι, τον ταύρο κ.ο.κ. Με ενιαία "περιστρεφόμενη" οροφή Λίγο πολύ τα περισσότερα μικρά κουπέ - κάμπριο αυτοκίνητα χαρακτηρίζονται για τον υπερυψωμένο πίσω τρίτο όγκο, ο οποίος είναι απαραίτητος για να χωρέσει η μεγάλη σκληρή αναδιπλούμενη οροφή. Η Renault, από την πλευρά της, θέλει να ξεφύγει από τη γνωστή αυτή τακτική και να κάνει τα πράγματα πιο απλά. Αντί λοιπόν να εξελίξει μία πολύπλοκη, ογκώδη, βαριά και ακριβή στην κατασκευή της σκληρή αναδιπλούμενη οροφή, θα εφοδιάζει το μελλοντικό Twingo Coupe Cabriolet με μία οροφή, η οποία θα αποτελείται από ένα μεταλλικό κομμάτι, το οποίο θα περιστρέφεται και θα αποθηκεύεται στο χώρο αποσκευών. Έτσι, επιτυγχάνεται μικρότερο κόστος κατασκευής, χαμηλότερο βάρος και λιγότερος όγκος, με ανάλογα οφέλη στη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ. Μηχανικά μέρη από το νέο Twingo Η βάση εξέλιξης του μελλοντικού Twingo Coupe Cabriolet θα αποτελέσει το νέο μίνι μοντέλο της Renault (το Twingo). Από αυτό θα προέρχονται το δάπεδο, οι αναρτήσεις και πολλά επιμέρους μηχανικά μέρη, τα οποία με τις ανάλογες τροποποιήσεις θα είναι περισσότερο σύμφωνα με το σπορτίφ προσανατολισμό του αυτοκινήτου. Παράλληλα, σύμφωνα με τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες, παρατηρείται ότι με την αφαίρεση της οροφής, θα παραμένει σταθερό ένα τμήμα της κολόνας του αμαξώματος πίσω από τους επιβάτες, πράγμα που θα έχει ευεργετικά αποτελέσματα στη στρεπτική ακαμψία. Πρόσθετα, όσον αφορά στην κίνηση του "ανοιχτού" Twingo, θα φροντίζει ο νεοεμφανιζόμενος turbo κινητήρας των 1,2 λτ., ο οποίος όμως αντί για 100 ίππους (στο Twingo GT) θα αποδίδει 120. Made in France Παρά το γεγονός ότι το νέο Twingo κατασκευάζεται στη Σλοβενία, ενώ η Renault έχει εργοστάσιο και στη Ρουμανία (Dacia), το μελλοντικό Twingo Coupe Cabriolet θα παράγεται στη Γαλλία, στο εργοστάσιο όπου κατασκευάζονταν τα θρυλικά Alpine. Ωστόσο, η τιμή του υπολογίζεται να "κρατηθεί" σε χαμηλά επίπεδα, γύρω στα 15.000 ευρώ (στη Γαλλία), τη στιγμή που ο ανταγωνισμός κυμαίνεται από περίπου 17.000 έως 20.000 ευρώ στις βασικές εκδόσεις.
Η σχεδίαση του εμπρόσθιου τμήματος είναι σύμφωνη με τα αισθητικά πρότυπα της Renault και χαρακτηρίζεται από το "επιθετικό" ρύγχος, τα μεγάλα μακρόστενα φωτιστικά σώματα και τον ευμεγέθη αεραγωγό στον προφυλακτήρα.
Η εικόνα του πίσω τμήματος είναι περισσότερο εντυπωσιακή, καθώς θυμίζει αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων.
Η οροφή, η οποία θα είναι μεταλλική και θα αποτελείται από ένα τμήμα, θα κάνει περιστροφική κίνηση και θα αποθηκεύεται στο χώρο αποσκευών.