Διαβάστηκε από 7437αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/2/2008
Στα σαθρά εδάφη και στις λασπωμένες διαδρομές, το 4007 κινείται χωρίς πρόβλημα, χάρη στην πολύ καλή λειτουργία της 4κίνησης.
H Peugeot βρίσκει ίσως την καλύτερη χρονική στιγμή να κάνει την πρώτη επίθεσή της στη δημοφιλή και πολυπληθή κατηγορία των SUV, με το 4007, το
οποίο αποτελεί ένα "μείγμα" γαλλο - ιαπωνικής συνεργασίας.
Η σχεδίαση στο πίσω τμήμα του αμαξώματος 4007 είναι πιο λιτή σε σχέση με την πιο εντυπωσιακή μπροστινή όψη, όπου κυριαρχεί ο μεγάλος αεραγωγός.
H ολοένα και περισσότερη ζήτηση για οχήματα ελευθέρου χρόνου δεν άφησε ανεπηρέαστη και την Peugeot, η οποία κάνει το ντεμπούτο της στη δημοφιλή κατηγορία των SUV με το 4007. Το νεότερο μοντέλο της γαλλικής φίρμας έχει εξελιχθεί από κοινού με τη Mitsubishi (Outlander) και τον όμιλο PSA (συν το Citroen C-Crosser), με τις πιο κύριες διαφορές να εντοπίζονται στους διαφορετικούς κινητήρες ντίζελ και στις αλλαγές στη σχεδίαση του αμαξώματος.
Επιθετικός… λέων
Κάπως έτσι μοιάζει το 4007 κοιτώντας το από μπροστά, αφού ο ευμεγέθης αεραγωγός με τις κάθετες χρωμιωμένες γρίλιες μοιάζει σαν στόμα έτοιμο να καταπιεί ό,τι βρεθεί στο πέρασμά του και τα ψηλά τοποθετημένα αμυγδαλωτά φωτιστικά σώματα δείχνουν σαν να εστιάζουν προς το… θήραμα. Δυναμική εικόνα έχει και το πλαϊνό τμήμα του SUV της Peugeot, ενώ πίσω δείχνει περισσότερο "φιλικό", με τα μακρόστενα φανάρια και την αλουμινένια επιφάνεια.
Κωδικός "4007"
Τα δύο μηδενικά "00" έκαναν την πρώτη τους εμφάνιση (σε αυτοκίνητο παραγωγής) στο 1007 και υποδηλώνουν μια διαφορετική κατηγορία. Ο αριθμός "4" ορίζει τη μεσαία κλάση του αυτοκινήτου και το "7" υποδηλώνει τη γενιά στην υπάρχουσα γκάμα.
Από 33.950 ευρώ με 7 θέσεις
και φουλ εξοπλισμό
Το 4007 είναι διαθέσιμο με τον κινητήρα βενζίνης των 2,4 λτ. με μηχανικό κιβώτιο και προαιρετικά με αυτόματο (+2.200 ευρώ) σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, στο Premium (33.950 ευρώ) και στο Premium Pack (38.250 ευρώ). Στο πρώτο περιλαμβάνονται όλα τα σύγχρονα στοιχεία ανέσεων και ασφάλειας, όπως φαίνεται και από το σχετικό πίνακα, ενώ στην πιο ακριβή έκδοση διατίθενται επιπλέον CD Changer, δερμάτινο σαλόνι, φώτα xenon, ηλ. καθίσματα εμπρός και αισθητήρες παρκαρίσματος.
Μας άρεσε
Σχεδίαση αμαξώματος, πολυχρηστικότητα εσωτερικού, οδική συμπεριφορά, άνεση, ποιότητα κύλισης, τράβηγμα κινητήρα, επιδόσεις, φρένα, 4κίνηση
Δεν μας άρεσε
Ευρεία χρήση σκληρών πλαστικών, μουντό εσωτερικό, ασάφεια τιμονιού, θόρυβος κινητήρα στις υψηλές στροφές