Διαβάστηκε από 70762αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:28/10/2008
Το Scirocco μπορεί να κινηθεί ταχύτατα και με ασφάλεια σε κάθε διαδρομή
.. φυσάει στη σπορ κατηγορία των κουπέ αυτοκινήτων, ξεσηκώνοντας τα πάντα στο πέρασμά του. Ένας Σιρόκος που έρχεται για να βάλει "φωτιά" σε μια ολόκληρη κατηγορία και να την ωθήσει στην άνθιση…
Με την αναβίωση του ονόματος "Scirocco" η Volkswagen επανατοποθετείται μετά από 16 χρόνια απουσίας στην κατηγορία των μικρομεσαίων κουπέ. Το νέο Scirocco έχει όλα τα φόντα για να διεκδικήσει ένα σεβαστό μερίδιο της αγοράς και παράλληλα να τονώσει όλη την κατηγορία που έχει πτωτική πορεία από το 2000 και ύστερα, μιας και τα μέλη που την απαρτίζουν είναι λίγα και αποτελούν τις περισσότερες φορές πιο ειδικές προτάσεις. Ένα όνομα από τα παλιά Το Scirocco δεν είναι κάτι νέο για τη Volkswagen. Το 1974, λίγο πριν το λανσάρισμα του Golf 1ης γενιάς, η γερμανική εταιρεία παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης ένα κουπέ αυτοκίνητο βασιζόμενο στο Golf, με κινητήρα και κίνηση στον εμπρός άξονα και σπορ χαρακτήρα, υπό την φιλοσοφία του προσιτού και οικονομικού αυτοκινήτου. Το Scirocco, σχεδιασμένο από τον Giorgetto Giugiaro, αντικατέστησε το Κarmann Ghia του 1970 και στάθηκε στην αγορά μέχρι το 1981, ενώ ήταν διαθέσιμο με κινητήρες από 1,1 έως 1,7 λίτρων και απόδοσης από 50 έως 110 ίππων. Το 1981 παρουσιάστηκε η 2η γενιά του Scirocco, η οποία εφοδιαζόταν με κινητήρες από 1,3 έως 1,8 λίτρων και απόδοση από 60 έως 139 ίππων. Στο σύνολό τους οι 2 γενιές Scirocco πούλησαν 795.650 αυτοκίνητα μέχρι το 1992, που σταμάτησε η παραγωγή τους, με τη Volkswagen να επανέρχεται στην κατηγορία 34 χρόνια αργότερα με την τρίτη γενιά του Scirocco. Το νέο Scirocco παρουσιάστηκε και αυτό στην έκθεση της Γενεύης (το Μάρτιο του 2008), αφού πήραμε μια πρόγευση από το Iroc της Έκθεσης του Παρισιού το 2007 και λίγο πριν το λανσάρισμα του Golf 6ης γενιάς (σύμπτωση;;;), παίρνει το δρόμο του στην αγορά των μικρομεσαίων κουπέ, βασιζόμενο στη γνωστή πετυχημένη συνταγή της Volkswagen και του Golf, με το οποίο μοιράζεται πολλά στοιχεία. Το μόνο που έμεινε αναλλοίωτο στο πέρασμα του χρόνου είναι η σπορ φιλοσοφία τόσο εμφανισιακά όσο και οδηγικά, αλλά και -το βασικότερο- η προσιτή του τιμή, που το καθιστά ένα σπορ αυτοκίνητο για όλους. ΣΥΝ & ΠΛΗΝ (+): Σχεδίαση, ποιότητα, οδική συμπεριφορά και αίσθηση, ανάρτηση DCC (προαιρετικά) (-): Ορατότητα προς τα πίσω, χώροι επιβατών πίσω, χώρος αποσκευών