Διαβάστηκε από 1603αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:31/3/2009
Με αρκετά φουτουριστική εμφάνιση και οικογενειακό προφίλ, το νέο υβριδικό μοντέλο Βlue-Will, που ετοιμάζει η Hyundai, πιθανόν να προορίζεται για ανταγωνιστής του Prius.
Ένα νέο υβριδικό μοντέλο σε πρωτότυπη μορφή με την ονομασία "Blue-Will" παρουσιάζει αυτή την εβδομάδα στην Έκθεση της Seoul η Hyundai.
Ένα νέο υβριδικό μοντέλο σε πρωτότυπη μορφή με την ονομασία "Blue-Will" παρουσιάζει αυτή την εβδομάδα στην Έκθεση της Seoul η Hyundai. Πρόκειται για ένα πολύ ενδιαφέρον αυτοκίνητο με διαστάσεις και ύφος οικογενειακού που, αρχικά τουλάχιστον, δείχνει πως θα αποτελέσει βασικό ανταγωνιστή των Toyota Prius και Honda Insight. Αισθητικά, το οικολογικό Hyundai είναι αρκετά ενδιαφέρον, με πολλά φουτουριστικά στοιχεία στην εμφάνιση, υποδηλώνοντας με τον τρόπο αυτό και το υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο που ενσωματώνει. Mε θερμικό αλλά και με ηλεκτρικό μοτέρ Το βασικό λοιπόν χαρακτηριστικό του Blue-Will είναι η υβριδική τεχνολογία που χρησιμοποιεί. Αυτή απαρτίζεται από έναν αλουμινένιο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού με χωρητικότητα 1,6 λίτρων, ο οποίος συνεργάζεται με έναν αρκετά ισχυρό ηλεκτροκινητήρα ισχύος 100 Kw (περίπου 134 ίππων). Η κίνηση μεταδίδεται μέσω αυτόματου κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT). Από την πλευρά του, το ηλεκτρικό μοτέρ αντλεί ενέργεια από συστοιχία μπαταριών λιθίου ιόντων, η οποία βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από τη δεύτερη σειρά καθισμάτων, προκειμένου να μη στερεί χώρο από το πορτ μπαγκάζ. Μάλιστα, αποτελείται από πολυμερή στοιχεία, προκειμένου να διατηρείται χαμηλά το βάρος της. Με σαφές οικολογικό προφίλ Επθυμώντας να προσδώσει έντονα οικολογικό προφίλ στο νέο της προϊόν, η Hyundai επένδυσε σε επιπλέον καινοτόμες λύσεις. Ενδεικτικά αναφέρουμε λεπτομέρειες, όπως το γεγονός ότι το γυαλί στα φωτιστικά σώματα προέρχεται από ανακυκλωμένα μπουκάλια αναψυκτικών, ενώ η πανοραμική και φαινομενικά γυάλινη οροφή του αποτελείται από μικροκυψέλες για άντληση ηλιακής ενέργειας, η οποία με τη σειρά της τροφοδοτεί τις μπαταρίες του ηλεκτροκινητήρα. Βέβαια, οι λεπτομέρειες αυτές απαντώνται για την ώρα στο πρωτότυπο μοντέλο και ενδεχομένως να μην υπάρχουν στο υβριδικό παραγωγής, που εκτός απροόπτου θα δούμε στους δρόμους μετά το 2010.