ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/4/2009
TEST
Νέο Renault Megane Coupe 1,6
Υψηλής αισθητικής
Διαβάστηκε από 14388 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/4/2009
Νέο Renault Megane Coupe 1,6 : Πολύ σταθερό και με καλή άνεση
Ο γαλλικός "οίκος" αυτοκινήτων της Renault προτάσσει στα μικρομεσαία κουπέ την αντίστοιχη έκδοση του νέου Megane, η οποία γοητεύει με τη δυναμική και ελκυστική της σχεδίαση και ικανοποιεί με το παραπάνω εκείνους που δίνουν έμφαση και στην οδική συμπεριφορά.
H Renault επιστρέφει στα μικρομεσαία κουπέ αυτοκίνητα με το νέο Megane Coupe, το οποίο αποτελεί το διάδοχο του 1ης γενιάς ομώνυμου μοντέλου, που είχε παρουσιαστεί το 1995. Κύριο χαρακτηριστικό του δεν είναι άλλο από την ιδιαίτερα ελκυστική και δυναμική σχεδίαση του αμαξώματός του με τις χυτές φόρμες. Από μπροστά είναι παρεμφερές με το 5θυρο Megane, εκτός από τον προφυλακτήρα, ωστόσο από το πλάι και πίσω είναι εντελώς διαφορετικό και σίγουρα πιο ενδιαφέρον αισθητικά. Πρόσθετα, το αμάξωμά του είναι χαμηλότερο από του χάτσμπακ κατά 48 χλστ.
Κινητήρας: "Ζωηρός" αλλά με αισθητό θόρυβο
Το μηχανικό σύνολο των 1,6 λτ. με τους 110 ονομαστικούς ίππους (111 ίπποι στο δυναμόμετρο) συνδυάζεται με καλό σε αίσθηση και κλιμάκωση 6τάχυτο κιβώτιο και δείχνει αρκετά πρόθυμο στο πάτημα του γκαζιού. Γεγονός που αποδεικνύεται και στις επιδόσεις, αφού συγκριτικά με άλλα μικρομεσαία 1.600άρια έχει το δεύτερο καλύτερο χρόνο στα 0-100 χλμ./ώρα και τις πιο γρήγορες ρεπρίζ. Επίσης εμφανίζει καλή ελαστικότητα και τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, ωστόσο από τις μεσαίες και άνω, όπου επιταχύνει σβέλτα το αυτοκίνητο παρουσιάζει θόρυβο.
Στο δρόμο: Πολύ σταθερό και με καλή άνεση
Το κουπέ Megane διαθέτει πιο σφιχτή σε ρύθμιση ανάρτηση συγκριτικά με του χάτσμπακ, χωρίς να υπάρχουν περαιτέρω αλλαγές στα μετατρόχια και στην απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. Σε συνδυασμό με το συμπαγές του πλαίσιο, το σπορτίφ μικρομεσαίο Renault είναι σε θέση να ικανοποιήσει με το παραπάνω τον οδηγό που θα θελήσει να κινηθεί σβέλτα σε μια διαδρομή με στροφές, αφού το αυτοκίνητο εμφανίζει μικρές κλίσεις και παραμένει πεισματικά στην πορεία του. Παράλληλα, το τιμόνι έχει βελτιωθεί αισθητά σε σχέση με του προγενέστερου Megane σε βάρος και πληροφόρηση, αλλά δε λείπει μια ασάφεια. Επιπλέον, σε ένα ταξίδι θα εκτιμηθεί η πολύ καλή ποιότητα κύλισης, ενώ παρά τη σφιχτή ανάρτηση, δεν είναι κουραστικό.
Εσωτερικό: Σύγχρονο με προσεγμένη ποιότητα
Θετική είναι η εικόνα που αποκομίζει κανείς και από το θάλαμο των επιβατών τόσο σε σχεδίαση, όσο και σε ποιότητα κατασκευής. Η προσοχή που έχει δοθεί στη συναρμολόγηση και στο φινίρισμα, καθώς και τα μαλακά πλαστικά στο ταμπλό και στις πόρτες ενισχύουν τη συμπαγή αίσθηση που αποπνέει. Ωστόσο, από πλευράς εργονομίας και θέσης οδήγησης δεν ικανοποιεί στον ίδιο βαθμό.
Χώροι: Περιορισμένοι για τους πίσω επιβάτες
Στο πίσω τμήμα της καμπίνας του Megane Coupe 2 ενήλικα άτομα θα φιλοξενηθούν με παραχωρήσεις, λόγω του περιορισμένου ωφέλιμου ύψους και του λιγοστού αέρα για τα γόνατα.
Ο χώρος αποσκευών των 344 λτ., αν και μικρότερος κατά 28 λτ. έναντι του 5θυρου Megane, ικανοποιεί σε μέγεθος, αλλά αρνητικό του στοιχείο αποτελεί το ψηλό κατώφλι φόρτωσης.

 
 Νέο Renault Megane Coupe 1,6
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Τιμές - Εξοπλισμός-Βαθμολογία