Διαβάστηκε από 9522αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/6/2009
Το Twingo Renault Sport έχει δεχθεί βελτιώσεις στο στήσιμό του (έναντι τoυ Twingo GT), έτσι ώστε να προάγεται ο σπορτίφ του προσανατολισμός.
Πώς μπορεί ένα Twingo να αποκτήσει σπορ χαρακτήρα; Η Renault Sport ξέρει
να μετουσιώνει τα κοινά, άνετα και ασφαλή αυτοκίνητα της Renault σε
μηχανές παραγωγής αδρεναλίνης, ακόμα και το Twingo.
Όταν το αγωνιστικό τμήμα της Renault "ασχολείται" με ένα μοντέλο της εταιρείας, εκείνο αποκτά άμεσα σπορ χαρακτήρα. Το παρακλάδι της γαλλικής εταιρείας, η Renault Sport Τechnologies, μας έχει συνηθίσει στην κατασκευή ευχάριστων οδηγικά αυτοκινήτων με τα Clio και Megane Renault Sport. Το τελευταίο δείγμα γραφής είναι το μίνι Twingo Renault Sport. Εμφάνιση.
Το Twingo σε αυτή την έκδοση είναι αρκούντως επιθετικό και κάνει άμεσα ορατή τη διαφορά του μέσω των νέων προφυλακτήρων εμπρός και πίσω με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα, τα φουσκωμένα φτερά, την αεροτομή και το διαχύτη στο πίσω μέρος, αλλά και με τις 16 ιντσών ζάντες.
Κινητήρας - Επιδόσεις.
Ο 1,6 λίτρων ατμοσφαιρικός κινητήρας (ΚΜ4 RS), γνωστός μας και από άλλα μοντέλα της Renault, με ισχύ όμως 110 ίππων, χάρη στις επεμβάσεις της Renault Sport Technologies αποδίδει 129 δυναμομετρημένους ίππους. Οι μηχανικοί της γαλλικής εταιρείας βελτίωσαν την εισαγωγή και ενσωμάτωσαν σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων. Στην πράξη το μοτέρ αυτό διακρίνεται για την ευστροφία του (κόφτης στις 7.000 σ.α.λ.) και την πολύ καλή απόκριση, αλλά και τη σπορ χροιά του, ενώ σε επίπεδο επιδόσεων είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα το ελαφρύ αμάξωμα των 1.069 κιλών. Για την πολύ καλή του εικόνα ευθύνεται και το σφιχτής κλιμάκωσης 5τάχυτο κιβώτιο, με τον επιλογέα να παρουσιάζει πολύ θετικό κούμπωμα.
Εσωτερικό.
Το εσωτερικό του Twingo χαρακτηρίζεται λιτό σχεδιαστικά με καλή ποιότητα κατασκευής και νεανικό διάκοσμο. Στην έκδοση RS, ο σπορτίφ χαρακτήρας του τονίζεται μέσω των νέων ημι-μπάκετ καθισμάτων, των αλουμινένιων πεντάλ, του δερμάτινου τιμονιού και επιλογέα και των πορτοκαλί ζωνών ασφαλείας. Επίσης, το όμορφο στροφόμετρο μπροστά από τον οδηγό έχει άσπρο φόντο, κόφτη στις 7.000 σ.α.λ., δείχνει μέχρι 8.000 σ.α.λ. και διαθέτει και shift light.
Η συνταγή της επιτυχίας.
Το Twingo Renault Sport έχει δεχθεί βελτιώσεις στο στήσιμό του (έναντι τoυ Twingo GT), έτσι ώστε να προάγεται ο σπορτίφ του προσανατολισμός. Πιο συγκεκριμένα, διαθέτει μεγαλύτερα μετατρόχια κατά 60 και 59 χλστ. εμπρός και πίσω, αλουμινένια ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική δοκό, ενώ τα αμορτισέρ συνδέονται με ελατήρια μεταβλητής σκληρότητας για προσαρμογή ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Το ύψος του αμαξώματος είναι κατά 10 χλστ. χαμηλότερο από αυτό του GT, με πιο σφιχτά ελατήρια κατά 30% και σκληρότερα σινεμπλόκ. Τέλος, η πίσω αντιστρεπτική είναι κατά 1,5 χλστ. παχύτερη σε σχέση με του Twingo GT, ενώ εφοδιάζεται με ελαστικά διάστασης 195/45/R16. Όλα αυτά καθιστούν το μίνι Twingo ένα πραγματικά ευχάριστο οδηγικά αυτοκίνητο με σπορ καταβολές, που ενθουσιάζουν. Σταθερό και ευθύβολο, με ουδέτερα χαρακτηριστικά κίνησης, το Twingo RS θα κινηθεί ταχύτατα και σε δρόμο με στροφές εμπνέοντας τον οδηγό του, ενώ η ανάρτηση, παρά τη σκληρή της ρύθμιση, αποσβένει πολύ καλά τις ανωμαλίες. Με την απενεργοποίηση του ESP θα αποκτήσει και περισσότερο παιχνιδιάρικο χαρακτήρα, αλλά ελέω μικρού μεταξονίου και μικρής διαδρομής ανάρτησης, απαιτεί προσοχή με το πίσω μέρος. Το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα (εμπρός δίσκοι από τη νέα Laguna διαμέτρου 280 χλστ. και πίσω από το Megane II διαμέτρου 240 χλστ.) συμβαδίζουν με τον καλύτερο τρόπο με το χαρακτήρα του.