ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  26/1/2010
Test mtx
Μεταχειρισμένο VW Touran 1,6 FSI του 2004
Maximum ευρυχωρία
Διαβάστηκε από 7066 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:26/1/2010
Το VW Touran είναι ένα πολυχρηστικό όχημα, το οποίο μπορεί να μετακινήσει με ασφάλεια μια πολυμελή οικογένεια, προσφέροντάς της παράλληλα πολύ καλούς χώρους και πρακτικότητα.
Κινητήρας
Το μηχανικό σύνολο 1,6 λίτρων άμεσου ψεκασμού αποδίδει 124 δυναμομετρημένους ίππους και 163 Nm ροπής, νούμερα που προσφέρουν απλά ικανοποιητικές επιδόσεις στο βαρύ αμάξωμα, το οποίο φτάνει στα 1.535 κιλά. Στην πράξη ο κινητήρας δείχνει ότι αρέσκεται στους υψηλούς ρυθμούς περιστροφής, εμφανίζοντας ένα πολύ ικανοποιητικό τράβηγμα, μόλις η βελόνα ξεπεράσει τις 3.000 σ.α.λ.
Οδική συμπεριφορά
Ευχάριστη αίσθηση προσφέρει στον οδηγό του το VW Touran. Το τιμόνι έχει καλή πληροφόρηση και είναι σχετικά άμεσο, ενώ μετά από κάποια χιλιόμετρα, δίνει την αίσθηση στον οδηγό ότι οδηγεί ένα χάτσμπακ αυτοκίνητο. Η ρύθμιση της ανάρτησης δεν είναι τόσο μαλακή όσο θα περίμενε κανείς σε ένα MPV, όμως απορροφά ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και προσφέρει στο αυτοκίνητο πολύ καλή οδική συμπεριφορά με μειωμένες κλίσεις. Κατά την κίνηση στην εθνική, η σταθερότητα που παρουσιάζει είναι πολύ καλή, καθώς το Touran δεν επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους.
Εσωτερικό - Χώροι
Η ποιότητα κατασκευής αλλά και η συναρμολόγηση των υλικών στο εσωτερικό του γερμανικού μοντέλου βρίσκονται σε πολύ καλά επίπεδα. Από πλευράς χώρων, πέντε ενήλικες επιβάτες θα ταξιδέψουν χωρίς καμία παραχώρηση, ακόμα και αν το ύψος τους είναι άνω του μέσου όρου. Οι αποθηκευτικοί χώροι στο πάνω μέρος του ταμπλό, στη βάση της κεντρικής κονσόλας, κάτω από το υποβραχιόνιο, ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα, στο εσωτερικό των θυρών, κάτω από τα εμπρός καθίσματα και σε συνολικά 39 σημεία του εσωτερικού καθιστούν το Touran πολύ βολικό για μια πολυμελή οικογένεια μαζί με το τεράστιο πορτ μπαγκάζ των 695 λτ.
Μεταπωλητική αξία
Σε σχετικά μέτρια επίπεδα κυμαίνεται η μεταπωλητική αξία του Touran. Αυτό οφείλεται στην υψηλή τιμή αγοράς ως καινούργιο το 2004, αλλά και στους κινητήρες 1,4 λίτρων TSI, που εφοδιάζουν το νέο Touran.
Value for Money
Καλή είναι η σχέση τιμής-αξίας για το Touran, λόγω του πλούσιου εξοπλισμού που διέθετε από τη βασική έκδοση, αν και η τιμή απόκτησής του ήταν υψηλή.
Συν & Πλην
(+): Ποιότητα κατασκευής, χώροι, οδική συμπεριφορά
(-): Σχεδίαση, επιδόσεις
Η ποιότητα κατασκευής αλλά και η συναρμολόγηση των υλικών στο εσωτερικό του γερμανικού μοντέλου βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα.

Η εξωτερική σχεδίαση του πολυχρηστικού γερμανικού μοντέλου προσδίδει μία σοβαρή αλλά και στιβαρή εικόνα.

Σημαντικότεροι ανταγωνιστές
Citroen Picasso 1,6
Fiat Multipla 1,6
Ford Focus C-Max 1,6
Opel Zafira 1,6
Renault Scenic 1,6
Seat Altea 1,6
Toyota Corolla Verso 1,6
Από το 2003 μέχρι σήμερα
Η πρώτη γενιά Touran παρουσιάστηκε το 2003 (μοντέλο που αναφερόμαστε) και τέσσερα χρόνια μετά δέχτηκε facelift, με το μοντέλο αυτό να διατίθεται στις εκθέσεις VW.
Πόσο αξιόπιστο είναι; Σύμφωνα με τους πίνακες Auto Check του Auto Τρίτη, τα μοντέλα της VW παρουσιάζουν μέτρια αξιοπιστία. Κάποιες από τις βλάβες που έχουν αναφερθεί εντοπίζονται στον κινητήρα, στη μετάδοση, αλλά και σε κάποιες ηλεκτρικές λειτουργίες.
Τιμή αγοράς 2004: 21.735 ευρώ
Τιμή αγοράς 2010: 12.000 ευρώ
Τιμή πώλησης 2010: 13.500 ευρώ

 
 Μεταχειρισμένο VW Touran 1,6 FSI του 2004
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός