Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Scoop

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/3/2010
Scoop
Νέα Citroen C4
Ήρθε η ώρα της C4
Διαβάστηκε από 16731 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/3/2010
Μετά το αναμενόμενο C3 και το λανσάρισμα του πιο premium παρακλαδιού της με την ονομασία "Different Spirit", η Citroen ετοιμάζει πυρετωδώς τη δεύτερη γενιά της C4, με στοιχεία των δύο παραπάνω…
Tο μικρομεσαίο μοντέλο της Citroen περνά στη δεύτερη γενιά του με ριζικές αλλαγές και ένα σαφέστατα πιο δυναμικό ύφος. H "οικογένεια" DS της Citroen, με βασικούς εκφραστές το αναμενόμενο DS3 (βασίζεται στο νέο C3 και θα έρθει στη χώρα μας τον Απρίλη), το DS4, το DS5, που θα δούμε στα επόμενα δύο έτη, και το Revolte (διάδοχος του 2CV), φαίνεται ότι θα περάσει σχεδιαστικά στοιχεία και στην κύρια γκάμα της Citroen, έτσι όπως μπορούμε να διακρίνουμε από τη σχεδίαση της 2ης γενιάς C4. Εκείνη, όπως φαίνεται από την επεξεργασμένη φωτογραφία που εξασφαλίσαμε για εσάς, διαθέτει περίσσιο δυναμικό χαρακτήρα και εμφανίζει δεσμούς τόσο με τα DS -ιδιαίτερα με το DS High Rider, που θα δούμε στην Έκθεση της Γενεύης- όσο και με το νέο C3, κυρίως στο εμπρός μέρος, με το μυώδους σχεδίασης προφυλακτήρα και τις εισαγωγές να αποτελούν στοιχεία της νέας σχεδιαστικής ταυτότητας της φίρμας. Η εμπρόσθια τραπεζοειδής μάσκα είναι και εκείνη χαρακτηριστική των νέων μοντέλων της Citroen τόσο στην απλή σειρά, όσο και στην πιο premium εκδοχή τους, με τη φιλοσοφία Different Spirit. Η δυναμική σχεδίαση συμπληρώνεται από τα πλαϊνά, με τα φουσκωμένα φτερά και τα έντονα νεύρα που διαπερνούν σε δύο σημεία το αμάξωμα. Η πίσω όψη αναμένεται να είναι το ίδιο εντυπωσιακή με φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και με άλλα δυναμικά στοιχεία τόσο στην τρίθυρη (πρωτότυπο High Rider), στην πεντάθυρη (φωτό), όσο και σε νέες εκδόσεις αμαξώματος, που αναμένουμε να εμπλουτίσουν τη γκάμα.
Πρώτη γεύση από C4 το… High Rider της Γενεύης
Η νέα γενιά της C4 θα βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα, την οποία θα χρησιμοποιήσει η Citroen και στο πιο premium DS4. Το πρωτότυπο DS High Rider, που παρουσιάζεται στη Γενεύη, αποτελεί προπομπό των δύο μοντέλων DS4 και C4, αφού και σχεδιαστικά παραπέμπει στη νέα μικρομεσαία οικογένεια της Citroen. Το μήκος της νέας γενιάς πιθανότατα να είναι μικρότερο από τα 4.275 χλστ. της υπάρχουσας C4 και αναμένεται κοντά στα 4.260 χλστ., όπως είναι το ακριβές μήκος του High Rider, με το πλάτος και το ύψος να είναι ωστόσο μεγαλύτερα.
Οι γνωστοί κινητήρες VTi των 1,4 και 1,6 λίτρων
Η γκάμα κινητήρων της C4 θα διαθέτει κατά πάσα πιθανότητα τους κινητήρες που προέρχονται από τη συνεργασία του ομίλου PSΑ με την BMW και που είναι ήδη γνωστοί και σήμερα. Το βασικό μηχανικό σύνολο των 1,4 λίτρων VΤi θα αποδίδει 95 ίππους, με τον αντίστοιχο 1,6 λίτρων VΤi να έχει απόδοση 120 ίππων. Στην υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή του ο κινητήρας αυτός θα εφοδιάζει τη C4 με απόδοση 156 ίππων, ενώ δεν αποκλείεται στην κορυφή της γκάμας να υπάρξει μια ακόμα πιο ισχυρή έκδοση, με περίπου 200 ίππους.
Από το πρωτότυπο DS High Rider, που παρουσιαζεται στην Έκθεση της Γενεύης, μπορούμε να δούμε και την πιθανή τρίθυρη -με κουπέ στοιχεία- έκδοση της νέας C4.

Oι δημοφιλέστεροι ανταγωνιστές*
*Τop 3 Ελληνικής αγοράς
C4 vs Qashqai με δύο λόγια
Το αναμενόμενο Nissan Qashqai έχει να αντιπροτείνει πιο crossover χαρακτήρα αισθητικά, αλλά όχι τόσο δυναμικό όσο στη νέα Citroen C4, ενώ υπολείπεται και σε γκάμα κινητήρων, αφού διαθέτει έναν 1,6 λίτρων με 115 ίππους.

C4 vs Golf με δύο λόγια
Ενάντια στο Golf η C4 επιδεικνύει πιο "ψαγμένη" αισθητική, με το Golf, ωστόσο, να υπερτερεί σε διαθέσιμη γκάμα κινητήρων, αφού ξεκινά από τα 1,4 λίτρα με 80, 122 και 160 ίππους και φτάνει με το δίλιτρο TSI από τους 210 έως τους 270 ίππους.

C4 vs Auris με δύο λόγια
Ο πιο άμεσος ανταγωνιστής της C4 από τα δημοφιλέστερα μοντέλα είναι το Toyota Auris. Η C4 αναμένεται πιο ποιοτική και πιο άνετη, ενώ διαθέτει και πιο ισχυρό κινητήρα στην γκάμα του, έναντι των 1,6 λτ. με τους 132 ίππους, που εφοδιάζουν την πιο γρήγορη έκδοση του Auris.

Με μια ματιά
Μεγαλύτερη σε πλάτος και ύψος
Δανειζόμενο στοιχεία από το premium DS4
Πιο δυναμική σχεδίαση
Με κινητήρες 1,4 και 1,6 λτ., απόδοσης από 95 έως 156 ίππων
Παρουσίαση το Σεπτέμβρη του 2010 στην Έκθεση του Παρισιού