Διαβάστηκε από 2142αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/5/2010
Με αισθητική ανανέωση και με βελτιώσεις στα σημεία, το μεσαίο Mazda6 σε συνδυασμό με το ξεχωριστό για την κατηγορία οδηγικό του προφίλ, καθίσταται πιο ελκυστικό από ποτέ.
Με μια ματιά...
• Ανανέωση στην εμφάνιση
• Μικρές αλλαγές στο εσωτερικό
• Πιο οικονομικοί κινητήρες 1,8 και 2,5 λίτρων
• Νέος 2 λίτρων με 155 ίππους
• Στην Ελλάδα το Σεπτέμβρη Αισθητικές αλλαγές
Μετά από 3 χρόνια παρουσίας του στην αγορά, το Mazda6 (2ης γενιάς) δέχτηκε ένα ρετουσάρισμα σε αισθητικό αλλά και βελτιώσεις σε μηχανικό επίπεδο, έτσι ώστε να γίνει πιο ελκυστικό και φιλικό προς το περιβάλλον. Εξωτερικά, το ανανεωμένο Mazda6 διακρίνεται και πάλι για το δυναμικό του χαρακτήρα, ο οποίος σκιαγραφείται από τη νέα μάσκα, τα ανανεωμένα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω και τις νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου, οι οποίες είναι και ελαφρύτερες. Κινητήρες
Το Mazd6 βελτιώθηκε και σε επίπεδο κινητήρων, με εκείνους των 1,8 και 2,5 λίτρων να εμφανίζουν μειωμένη κατανάλωση. Επίσης ο δίλιτρος είναι νέος και ενσωματώνει σύστημα άμεσου ψεκασμού DISI, αποδίδοντας 8 ίππους παραπάνω (155 συνολικά) από εκείνον που αντικαθιστά και είναι και περισσότερο οικονομικός. Ο πιο κοντά στην ελληνική πραγματικότητα κινητήρας των 1,8 λίτρων, τον οποίο και οδηγήσαμε, είναι γραμμικός στη λειτουργία του και οι 120 ίπποι του αρκούν για να κινήσουν σβέλτα το αμάξωμα. H κατανάλωσή του έπεσε στα 6,4 λίτρα/100 χλμ. -από τα 6,8 λίτρα/100 χλμ. του προηγούμενου.
Η σπορ οδική συμπεριφορά και αίσθηση, αποτελούν και πάλι τα κύρια χαρακτηριστικά του Mazda6 σε οδηγικό επίπεδο.
Στο δρόμο To ανανεωμένο Mazda6 εξακολουθεί να εμφανίζει σπορτίφ για τα δεδομένα της κατηγορίας οδική συμπεριφορά, ωστόσο μέσω των νέων σινεμπλόκ της ανάρτησης απέκτησε και πιο άνετο οδηγικό χαρακτήρα. Έτσι, σε καλύτερα επίπεδα βρίσκεται η ποιότητα κύλισης, με την ανάρτηση να είναι μεν σφιχτή, αλλά όχι κουραστική. Σε δρόμο με στροφές, ο οδηγός θα εκτιμήσει ιδιαίτερα τα υψηλά επίπεδα πρόσφυσης και την αίσθηση που λαμβάνει. Σε γοργούς ρυθμούς το Mazda 6 είναι ουδέτερο και μόνο σε οριακές συνθήκες θα επέμβει το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (VDC).
Με μικρές αλλαγές σε πίνακα οργάνων και επενδύσεις, το Mazda 6 παραμένει σπορτίφ σχεδιαστικά και ποιοτικό.
Eκ των έσω
Στο σπορτίφ σχεδιαστικά
εσωτερικό του ανανεωμένου
Mazda6 συναντάμε νέες επενδύσεις καθισμάτων και ανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων, αλλά και λεπτομέρειες χρωμίου σε χειριστήρια της κεντρικής κονσόλας. Η ποιότητα κατασκευής παραμένει σε πολύ καλά επίπεδα, με χρήση μαλακού υλικού στο ταμπλό από την πλευρά του συνοδηγού, ενώ τόσο η συναρμολόγηση όσο και η εργονομία βρίσκονται σε πολύ καλά επίπεδα. Δυνατό σημείο και του ανανεωμένου Mazda6 αποτελούν οι καλοί χώροι για 5 επιβάτες και η καλή θέση οδήγησης.