ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/5/2010
TEST
Citroen Nemo 1,4i Multispace XTR
eXTRreme Nemo!
Διαβάστηκε από 6665 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:27/5/2010
H πλουσιότερη έκδοση Multispace XTR του Nemo, με την εκτός δρόμου "αμφίεση" και την ελαφρώς αυξημένη απόσταση από το έδαφος, παρουσιάζει περισσότερο ενδιαφέρον σε συνδυασμό και με τα πολυχρηστικά του χαρακτηριστικά.
Το μικρό πολυχρηστικό αυτοκίνητο της Citroen, το Nemo, διατίθεται σε τρεις συνολικά εκδόσεις με τον 1,4i κινητήρα, την πιο "απλή" Combi (12.590 ευρώ), την αμέσως πιο ακριβή Multispace (13.820 ευρώ) και την πληρέστερη Multispace XTR της δοκιμής. Η τελευταία διακρίνεται εξωτερικά κυρίως από τα μαύρα προστατευτικά τμήματα περιμετρικά του αμαξώματος, την ποδιά στον εμπρός προφυλακτήρα και από το τρίτο πλευρικό παράθυρο (δεν υπάρχει μόνο στο Combi). Παράλληλα εφοδιάζεται με τροχούς 15 ιντσών και η απόσταση του αμαξώματός του από το έδαφος είναι μεγαλύτερη (χωρίς να έχει 4κίνηση).

Εσωτερικό- Χώροι
¶νετο και ευέλικτο
Το μικρό μήκος του Nemo των 3.970 χλστ. εξασφαλίζει αρκετά καλή ευελιξία (κύκλος στροφής 9,9 μέτρα), ενώ η ψηλή θέση οδήγησης και τα μεγάλα εμπρός παράθυρα προσφέρουν πολύ καλή ορατότητα. Επιπλέον εκτιμάται η άνεση από τη μαλακή ανάρτηση, αν και δε λείπουν αναπηδήσεις από τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα. Σε πιο γρήγορους ρυθμούς είναι σταθερό αλλά με μια μικρή ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους και σε διαδρομές με στροφές δεν κρύβει απρόσμενες "παρενέργειες". Επίσης το τιμόνι ικανοποιεί από πλευράς αίσθησης, όπως και τα φρένα με την αποτελεσματικότητά τους.
Ευρύχωρο και πρακτικό
Ενδιαφέρουσα σχεδίαση εμφανίζει το ταμπλό του Nemo, στο οποίο παράλληλα τα χειριστήρια είναι βολικά στη χρήση, όπως και ο ψηλά τοποθετημένος επιλογέας των ταχυτήτων. Ποιοτικά το αποτέλεσμα κρίνεται μέτριο τόσο σε υλικά, όσο και σε φινίρισμα συγκριτικά με άλλων μικρών MPV. Αντιθέτως, πολύ καλοί είναι οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές (360 έως 890 λτ.), όπως και η πρακτικότητα του επίπεδου και με χαμηλό κατώφλι πορτ μπαγκάζ, καθώς και των δύο πίσω συρόμενων θυρών, που διευκολύνουν την είσοδο και έξοδο.

«Λίγος» ο κινητήρας
Το παλαιάς τεχνολογίας 8βάλβιδο μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ., πραγματικής ισχύος 80 ίππων, ικανοποιεί με την ελαστικότητά του σε αστικούς ρυθμούς κίνησης. Ωστόσο σε συνθήκες ταξιδιού είναι οριακά επαρκές, αφού ακόμα και με έντονη πίεση του πεντάλ του γκαζιού, ανεβάζει με δυσκολία ταχύτητα. Αποτέλεσμα είναι ο οδηγός να κατεβάζει τακτικά σχέσεις, γεγονός που αυξάνει την κατανάλωση μαζί με το θόρυβο που εισέρχεται στην καμπίνα από τον κινητήρα, γιατί "δουλεύει" σε υψηλές στροφές, προκειμένου το αυτοκίνητο να κινηθεί αξιοπρεπώς.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.)1.360
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)80/5.310
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)132/3.250
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)16,1
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.) 15,2
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.) 31,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)155
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*6,6
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)155
Βάρος (κιλά)1.240
*Εργοστασιακές μετρήσεις

Εξωτερικές λεπτομέρειες

Τροχοί 15 ιντσών και αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Ράγες οροφής για φορτία βάρους έως 100 κιλών.
Μαύρα πλαστικά προστατευτικά τα πλαϊνά του αμαξώματος. Προφυλακτήρας με προβολείς ομίχλης και προστατευτική ποδιά.