Διαβάστηκε από 9642αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/9/2010
Το Mini One Cabrio καλωσορίζει ένα νέο κινητήρα 1,6 λτ. με απόδοση 98 ίππων, ο οποίος πλέον πληροί προδιαγραφές Euro 5, είναι οικονομικότερος και προσφέρει μεγαλύτερη απόδοση από τον 1,4 των 95 ίππων.
Η Mini αντικαθιστά την γκάμα των κινητήρων των μοντέλων της με νέα μηχανικά σύνολα χωρητικότητας 1,6 λίτρων, τα οποία προσφέρουν ακόμα πιο χαμηλή κατανάλωση αλλά αυξημένη απόδοση, πληρώντας παράλληλα προδιαγραφές Euro 5. Ένα από αυτά είναι και ο βασικός τετρακύλινδρος 1.600άρης του One Cabrio, ο οποίος προσφέρει στο «ανοιχτό»μοντέλο έναν ακόμη πιο σπορτίφ και οικονομικό χαρακτήρα.
Ευχάριστο και σπορτίφ
Σε ένα κάμπριο αυτοκίνητο με υφασμάτινη οροφή, το πρώτο ερώτημα που σου έρχεται στο μυαλό, είναι κατά πόσο το πλαίσιό του είναι στιβαρό και άκαμπτο. Στον τομέα λοιπόν αυτό, το Mini σου δίνει την αίσθηση ότι βρίσκεσαι μέσα σε κλειστό αυτοκίνητο, αφού απουσιάζουν πλήρως οι τριγμοί, ενώ οι στρεβλώσεις του είναι περιορισμένες. Στο δρόμο με κλειστές στροφές, η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης και το άμεσο τιμόνι είναι σύμμαχοι του οδηγού, που θέλει να κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς. Όμως, σε εγκάρσιες ανωμαλίες πάνω στη στροφή, η ανάρτηση αντιδρά ελαφρώς απότομα, χωρίς όμως να προβληματίζει. Στον αυτοκινητόδρομο το αυτοκίνητο παραμένει «βράχος» ακόμα και με ταχύτητες κοντά στην τελική, προσφέροντας αίσθηση ασφάλειας στον οδηγό και στους επιβάτες.