Διαβάστηκε από 62876αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/9/2010
Το νέο μικρομεσαίο crossover Mitsubishi ASX ενισχύει σημαντικά τη θέση του με την προσθήκη του
καινούριου και "καταλληλότερου" 1.600άρη βενζινοκινητήρα, προσφέροντας παράλληλα τις αρετές ενός 5θυρου χάτσμπακ με περισσότερη πρακτικότητα και εκτός δρόμου παρουσιαστικό.
Στα τέλη περίπου του Ιουλίου η Mitsubishi λανσάρισε στην Ελλάδα το ASX με τον ντίζελ κινητήρα των 1,8 λτ., έκδοση η οποία, σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της ελληνικής αντιπροσωπείας, ξεπέρασε κατά πολύ τις προσδοκίες τους σε επίπεδο πωλήσεων.
Η διάθεση πλέον του ASX και με το νέο μοτέρ βενζίνης των 1,6 λτ. (μόνο 2κίνητο) αποκτά σίγουρα περισσότερο αγοραστικό ενδιαφέρον, δεδομένης της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αλλά και λόγω των πιο προσιτών τιμών. Με ελκυστική σχεδίαση
Από τα πρώτα στοιχεία που κεντρίζουν το ενδιαφέρον στο ASX είναι η ελκυστική του σχεδίαση με το δυναμικό εμπρός μέρος, στο οποίο ξεχωρίζουν η χαρακτηριστική πλέον μάσκα τύπου "Jet Fighter" και τα φωτιστικά με το επιθετικό "βλέμμα". Δυναμικές γραμμές διατρέχουν και τα πλαϊνά του αμαξώματος, όπως και το πίσω, ενώ συγκριτικά με το 1,8 DI-D 4WD δεν υπάρχει καμία διαφορά. Επίσης να σημειώσουμε ότι κατασκευάζεται στην Ιαπωνία, ενώ μοιράζεται το 70% των εξαρτημάτων του με το Outlander. Από 19.690 με πολύ καλό εξοπλισμό
To 1.600άρι ASX από την πρώτη έκδοση Inform εφοδιάζεται με όλα τα σύγχρονα μέσα ανέσεων και ασφάλειας, όπως ASC, 7 αερόσακους, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, air condition και ράδιο CD στη λογική τιμή των 19.690 ευρώ, με δεδομένο ότι πρόκειται για μικρομεσαίο Crossover. Επιπλέον προσφέρεται σε τρεις ακόμα εκδόσεις με περισσότερα στοιχεία πολυτέλειας, καθώς και με τον ντίζελ κινητήρα των 1,8 λτ., από 22.760 το 2WD και από 27.390 το 4WD.
Διαστάσεις
Μήκος: 4.295 χλστ., Πλάτος: 1.770 χλστ., Ύψος: 1.615 χλστ. (1.625 χλστ. με μπάρες οροφής), Μεταξόνιο: 2.670 χλστ. (+): Οδική συμπεριφορά, άνεση, ευκολία και φιλικότητα στην οδήγηση, κατανάλωση, σχεδίαση, ποιότητα κύλισης, χώροι
(-): Τεχνητή αίσθηση τιμονιού, αποτελεσματικότητα φρένων