Διαβάστηκε από 3578αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:11/1/2011
Το… πικάντικο μίνι της Kia γίνεται ακόμη πιο "καυτερό" και στη δεύτερη γενιά του έρχεται
σημαντικά αναβαθμισμένο και ακόμη πιο Ευρωπαϊκό σε σχέση με πριν, όπως μας αποκαλύπτουν τα πρώτα στοιχεία που είδαν το "φως" της δημοσιότητας.
Το νέο Kia Picanto θα είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις σε σχέση με το σημερινό, ενώ για πρώτη φορά στη γκάμα του θα υπάρξει και 3θυρη έκδοση, πέραν της εικονιζόμενης 5θυρης.
Με μια ματιά
• Περισσότερο "ψαγμένη" σχεδίαση
• Μεγαλύτερο σε διαστάσεις
• Σε 5θυρη και 3θυρη έκδοση
• Νέοι κινητήρες 1,0 και 1,2 λίτρων
• Στην Ελλάδα την ¶νοιξη Έφτασε η ώρα και το Picanto να εισέλθει στη νέα εποχή πραγμάτων της
Kia, που έχει ξεκινήσει την τελευταία διετία και μας έχει φέρει μια σειρά από Ευρωπαϊκά και άκρως ενδιαφέροντα μοντέλα, όπως το
Cee´d, το Venga και το Soul, αλλά και το αναμενόμενο νέο
Sportage. Ουσιαστικά, το νέο, δεύτερης γενιάς
Picanto, που θα το δούμε επίσημα στις αρχές Μαρτίου στην έκθεση της Γενεύης, θα αποτελέσει την ολοκλήρωση από τη βάση της νέας αυτής γκάμας, φέρνοντας έναν αέρα "φρεσκάδας" στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης. Νέα και πολύ ενδιαφέρουσα σχεδίαση
Ακρογωνιαίος λίθος της σύγχρονης και πιο Ευρωπαϊκής εποχής της Kia, αποτελεί η σχεδίαση των μοντέλων της, που επιμελείται από το 2007 και έπειτα ο γνωστός και βραβευμένος σχεδιαστής Πέτερ Σράιερ. Αυτό που έχει καταφέρει σήμερα ο Γερμανός, είναι να προσδώσει μια κοινή σχεδιαστική γραμμή σε όλα τα μοντέλα της μάρκας, τα οποία διακρίνονται για τη σύγχρονη και μοντέρνα παρουσία τους. Το Picanto ήταν το τελευταίο εκ των μοντέλων της Kia που δεν είχε λάβει τις νέες αυτές σχεδιαστικές φόρμες και πλέον, στη δεύτερη του γενιά τις αποκτά. Τι κατάφερε ο Σράιερ; Όπως μας αποκαλύπτουν οι δύο πρώτες φωτογραφίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα, στο νέο Picanto έχουν ενσωματωθεί περισσότερες "γλυπτές" γραμμές και νευρώσεις, σε ένα αποτέλεσμα περισσότερο "ψαγμένο" από πριν. Υπάρχει ένας αισθητικός δυναμισμός στο εμπρόσθιο τμήμα, ο οποίος εκφράζεται από τον μεγαλύτερο του συνηθισμένου προφυλακτήρα, ενώ πίσω ξεχωρίζουν τα νέα φωτιστικά. Σίγουρα, η αύξηση των διαστάσεων του μοντέλου, όπως αναφέρει η Kia, θα βοηθήσει έτσι, ώστε η νέα αυτή σχεδίαση να αναδειχτεί περισσότερο, ενώ ειδικά για την Ευρώπη θα υπάρξει για πρώτη φορά και 3θυρη, πιο σπορτίφ έκδοση. Με οικονομικούς και "ικανούς" κινητήρες Στη λιτή ανακοίνωση των πρώτων στοιχείων για το Picanto, η Kia το μόνο που αναφέρει στο τεχνικό και μηχανικό κομμάτι, είναι ότι το νέο της μοντέλο θα διατεθεί με κινητήρες βενζίνης 1,0 και 1,2 λίτρων. Ουσιαστικά, πρόκειται για τους ίδιους κινητήρες που θα φέρει το ανανεωμένο Hyundai i10, με τον πρώτο να είναι νέος και να διακρίνεται για την πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2 (μόνο 99 γρ./χλμ. στο i10). Ο δεύτερος είναι ο γνωστός 1.200άρης Kappa κινητήρας των 78 ίππων, στην περίπτωση πάντα του i10, που διακρίνεται για τον συνδυασμό οικονομίας και δύναμης. Στη γκάμα πάντως του νέου Picanto, η Kia αναφέρει ότι θα υπάρξουν και εκδοχές των μοτέρ αυτών με υγραέριο ή με βιοκαύσιμα.
Περαιτέρω τεχνικά στοιχεία για το νέο μοντέλο δεν έχουν ακόμη αναφερθεί και σίγουρα, στο διάστημα που μεσολαβεί μέχρι την έκθεση της Γενεύης, θα έχουμε περισσότερα.
Η πρώτη γενιά Picanto
Το πρώτο Picanto παρουσιάστηκε το 2004 από την Kia, αναβαθμίζοντας σημαντικά την παρουσία της στα μίνι, ειδικά σε σχέση με το προηγούμενο Pride. Το αυτοκίνητο διακρίθηκε από την πρώτη στιγμή για την ποιοτική του κατασκευή, την ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά και τους οικονομικούς κινητήρες των 1,0 και 1,1 λίτρων, επιτυγχάνοντας πολύ καλά νούμερα πωλήσεων. Σήμερα και μετά από μια αισθητική κυρίως ανανέωση το 2007, συνεχίζει την εμπορική του πορεία με τιμές από 8.350 ευρώ για το 1.000άρη ή 9.500 ευρώ για το 1,1 λτ.