ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/2/2011
Test mtx
Μεταχειρισμένο: Seat Ibiza 1,4 16V 101PS 3d του 2005
Σπορτίφ και ποιοτική λύση
Διαβάστηκε από 8999 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/2/2011
Το Ibiza είναι το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο της ισπανικής φίρμας και είναι προικισμένο με τα γερμανικά πρότυπα του ομίλου VW.
Το Ibiza είναι το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο της ισπανικής φίρμας και είναι προικισμένο με τα γερμανικά πρότυπα του ομίλου VW.
Κινητήρας. Κάτω από το καπό του Ibiza βρίσκεται ένας 16βάλβιδος κινητήρας 1,4 λίτρων που αποδίδει 101 δυναμομετρημένους ίππους, οι οποίοι εμφανίζονται κοντά στις 6.000 σ.α.λ. Το μηχανικό σύνολο του ισπανικού μοντέλου παρουσιάζει ευστροφία και καλή αμεσότητα στην απόκριση, παρά την ύπαρξη της ηλεκτρονικής πεταλούδας που επιφέρει μια μικρή καθυστέρηση στο πάτημα του γκαζιού. Σε κάθε περίπτωση, ο κινητήρας ικανοποιεί με την απόδοσή του, ωστόσο στις χαμηλές στροφές το τράβηγμα είναι μέτριο.
Οδική συμπεριφορά. Στις στροφές, το Ibiza είναι ιδιαίτερα σταθερό, προσφέροντας στον οδηγό καλή αίσθηση. Το τιμόνι με την ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση είναι αρκετά ελαφρύ και υστερεί σε πληροφόρηση, κάτι που όμως υποκαθίσταται από την αμεσότητα που εμφανίζει στην απόκρισή του ανάλογα με τις εντολές του οδηγού. Η σφιχτή ανάρτηση περιορίζει στο ελάχιστο τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, συμβάλλοντας στην πολύ καλή σταθερότητα του αυτοκινήτου. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά και, μόνο όταν ο οδηγός το θελήσει, η υποστροφή θα κάνει την εμφάνισή της. Ακόμα και όταν το TCS είναι απενεργοποιημένο, το αυτοκίνητο αφήνει αρκετά περιθώρια στον οδηγό ώστε να επανορθώσει. Στις ευθείες, το Seat Ibiza είναι υποδειγματικά σταθερό και παρά τη σφιχτή ανάρτηση, δεν κουράζει τους επιβάτες του από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Εσωτερικό - Χώροι. Τα υλικά από τα οποία αποτελείται το ταμπλό του Seat Ibiza είναι ποιοτικά και δίνουν την αίσθηση της στιβαρής κατασκευής, καθώς και η συναρμολόγησή τους είναι προσεγμένη. Η αισθητική του εσωτερικού στο σύνολό του είναι πολύ καλή, επιδεικνύοντας ορισμένες σπορτίφ πινελιές. Οι χώροι για τους επιβάτες του Seat Ibiza είναι σε γενικές γραμμές αρκετά καλοί και επαρκούν για τη φιλοξενία τεσσάρων επιβατών.
Μεταπωλητική αξία. Σε μέτρια επίπεδα κυμαίνεται η μεταπωλητική αξία του Seat Ibiza. Αυτό οφείλεται στην αντικατάσταση του μοντέλου αλλά και στην έντονη συχνότητα βλαβών που έχει παρουσιάσει.
Value for Money. Ικανοποιητική είναι η σχέση τιμής-αξίας για το ισπανικό μοντέλο με τους 101 ίππους. Ο εξοπλισμός που διέθετε σε όλες τις εκδόσεις χαρακτηρίζεται πλούσιος.
(+): Οδική συμπεριφορά, Ασφάλεια, Ποιότητα κατασκευής
(-): Αξιοπιστία. Απόκριση κινητήρα στις χαμηλές στροφές
Το Ibiza είναι το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο της ισπανικής φίρμας και είναι προικισμένο με τα γερμανικά πρότυπα του ομίλου VW.
Τα υλικά στο ταμπλό του Seat Ibiza είναι ποιοτικά και δίνουν την αίσθηση της στιβαρής κατασκευής, ενώ και η συναρμολόγησή τους είναι προσεγμένη.

Το Ibiza είναι το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο της ισπανικής φίρμας και είναι προικισμένο με τα γερμανικά πρότυπα του ομίλου VW.
Η σφιχτή ανάρτηση του Ibiza περιορίζει στο ελάχιστο τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, συμβάλλοντας στην πολύ καλή σταθερότητα του αυτοκινήτου

Σημαντικότεροι ανταγωνιστές
Fiat Punto Sporting
Ford Fiesta 1,6 S
Hyundai Getz 1,6
Mazda 2 1,6
Skoda Fabia 1,4 100PS
Suzuki Ignis Sport
Από το 1984 μέχρι σήμερα
Η πρώτη γενιά Ibiza παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 1984. Η γενιά στην οποία αναφερόμαστε έκανε ντεμπούτο το 2001 και ένα χρόνο αργότερα ήρθε στη χώρα μας, ενώ το καλοκαίρι του 2008 αντικαταστήθηκε από το νέο Ibiza.
Τιμή αγοράς 2005: 12.590 ευρώ
Τιμή αγοράς 2011: 5.000 ευρώ
Τιμή πώλησης 2011: 5.700 ευρώ

 
 Μεταχειρισμένο: Seat Ibiza 1,4 16V 101PS 3d του 2005
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός