Διαβάστηκε από 7775αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/2/2011
Το VW Polo διακρίνεται στην κατηγορία του για την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής που διαθέτει αλλά και για τα επίπεδα ασφάλειας που προσφέρει στους επιβάτες του.
Κινητήρας Κάτω από το καπό του μικρού γερμανικού μοντέλου βρίσκεται ένα 16βάλβιδο μηχανικό σύνολο των 1,4 λίτρων που αποδίδει 83 δυναμομετρημένους ίππους και 127 Nm ροπής, νούμερα ικανά να κινήσουν το αμάξωμα των 1.104 κιλών σε σχετικά ικανοποιητικούς ρυθμούς. Το μοτέρ αυτό συνδυάζεται με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο που διαθέτει σωστή κλιμάκωση και πολύ καλή αίσθηση. Οδική συμπεριφορά
Η ανάρτηση του Polo είναι ρυθμισμένη για να προσφέρει στους επιβάτες τη μέγιστη δυνατή άνεση και δεν προορίζεται για τον οδηγό που αναζητά σπορτίφ αίσθηση. Ο τρόπος που απορροφά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος είναι αρκετά καλός και μόνο έντονες ανωμαλίες θα περάσουν και θα γίνουν αισθητές στο θάλαμο των επιβατών.
Κινούμενο σε δρόμο με στροφές, το αμάξωμα του Polo παρουσιάζει αισθητές κλίσεις, χωρίς όμως να επηρεάζεται η τροχιά του ή να φοβίζει τον οδηγό. Στην ευθεία, η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι πολύ καλή, καθώς ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες το αμάξωμά του παραμένει σταθερό. Εσωτερικό - Χώροι Τα υλικά που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό είναι υψηλής ποιότητας για τα δεδομένα της κατηγορίας, όμως η σχεδίαση είναι αρκετά συντηρητική. Οι χώροι, στη 5θυρη έκδοση, είναι πολύ καλοί με αποτέλεσμα να μπορούν να φιλοξενηθούν με άνεση 4 ενήλικους επιβάτες. Ικανοποιητικός είναι και ο χώρος αποσκευών που έχει χωρητικότητα 270 λίτρων. Μεταπωλητική αξία Σε πολύ καλά επίπεδα κυμαίνεται η μεταπωλητική αξία του μοντέλου κάτι που κυρίως οφείλεται στο όνομα της Volkswagen. Value for Money Καλή είναι η σχέση τιμής - αξίας του Polo, λόγω του καλού επιπέδου εξοπλισμού που διέθετε το 2006 στη βασική έκδοση. (+): Ασφάλεια | Οδική συμπεριφορά
| Ποιότητα (-): Επιδόσεις | Απόδοση κινητήρα στις χαμηλές στροφές
Το εσωτερικό του Polo διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, όμως η εικόνα του
είναι συντηρητική.
Η εικόνα του γερμανικού μοντέλου αποπνέει στιβαρότητα από όποια πλευρά και αν το παρατηρήσει κανείς.
Σημαντικότεροι ανταγωνιστές • Citroen C3 1,4
• Fiat Grande Punto 1,4
• Ford Fiesta 1,4
• Honda Jazz 1,4
• Mitsubishi Colt 1,3
• Nissan Micra 1,4
• Opel Corsa 1,4
• Renault Clio 1,4
• Seat Ibiza 1,4
• Skoda Fabia 1,4
• Suzuki Swift 1,3
• Toyota Yaris 1,3
Από το 1975 μέχρι σήμερα
Η πρώτη γενιά του μικρού μοντέλου της VW παρουσιάστηκε το 1975. Η τέταρτη γενιά παρουσιάστηκε το 2001 και το 2005 δέχτηκε facelift (μοντέλο που αναφερόμαστε). Το μοντέλο αυτό αντικαταστήθηκε από τη νέα γενιά το 2009 που διατίθεται στις εκθέσεις VW.
Τιμή αγοράς 2006: 13.340 ευρώ
Τιμή αγοράς 2011: 6.500 ευρώ
Τιμή πώλησης 2011: 7.200 ευρώ