Διαβάστηκε από 11962αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/3/2011
Το VW Passat είναι ένα αυτοκίνητο της μεσαίας κατηγορίας, το οποίο μπορεί να μεταφέρει με άνεση και ασφάλεια μια οικογένεια,
καλύπτοντας κάθε απαίτηση.
Κινητήρας
Το μηχανικό σύνολο των 1,6 λτ. με τους 117 πραγματικούς ίππους συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, των οποίων η διάταξη λειτουργεί υπέρ του κινητήρα. Οι ρυθμοί που επιταχύνει το αυτοκίνητο ικανοποιούν και ουσιαστικά μόνο σε ανηφορικά τμήματα θα αναζητήσει ο οδηγός περισσότερη δύναμη. Ο επιλογέας των ταχυτήτων είναι εύχρηστος στις εναλλαγές σχέσεων, με σωστές διαδρομές και θετικό "κούμπωμα". Το μόνο ίσως αρνητικό στοιχείο του κινητήρα είναι η τραχύτητα που παρουσιάζει από χαμηλό εύρος στροφών, κάτι που δεν ταιριάζει με τη συνολικά πολύ καλή εικόνα του αυτοκινήτου.
Οδική συμπεριφορά
Στον αυτοκινητόδρομο, η σταθερότητα που παρουσιάζει το αμάξωμα είναι υποδειγματική, ακόμα και σε ταχύτητες κοντά στην τελική. Υψηλή σταθερότητα εμφανίζει το Passat και σε μια επαρχιακή διαδρομή με συνεχόμενες στροφές. Τα όρια πρόσφυσης των τροχών, ακόμα και με απενεργοποιημένο το σύστημα ελέγχου ευστάθειας του οχήματος (ESP), θα ξεπεραστούν με δυσκολία και μόνο κατόπιν θελήσεως του οδηγού, ενώ ακόμα και σε δρόμους με μειωμένο συντελεστή τριβής, το αυτοκίνητο είναι ουδέτερο στις αντιδράσεις του και ελέγχεται εύκολα μέσω του σαφούς τιμονιού και των αποτελεσματικών φρένων.
Εσωτερικό - Χώροι
Μπαίνοντας στο εσωτερικό του Passat, η εικόνα που αντικρίζεις είναι σχετικά σύγχρονη, αποπνέοντας στιβαρότητα. Τα υλικά που αποτελούν το ταμπλό είναι μαλακά, έχοντας παράλληλα πολύ καλή συναρμογή. Στον τομέα των χώρων, οι επιβάτες στο πίσω κάθισμα δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα με τον αέρα για τα γόνατά τους, ενώ ικανοποιητικό είναι το διαθέσιμο πλάτος. Ο χώρος αποσκευών με όγκο 565 λτ. ικανοποιεί απόλυτα τις ανάγκες μιας οικογένειας, ενώ το σχήμα του είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμο.
Μεταπωλητική αξία
Σε καλά επίπεδα κυμαίνεται η μεταπωλητική αξία για το γερμανικό μοντέλο, κάτι που οφείλεται κυρίως στο όνομα της Volkswagen.
Value for Money
Καλή είναι και η σχέση τιμής - αξίας του Passat, λόγω του πλούσιου εξοπλισμού που διέθετε από τη βασική έκδοση.
(+): Οδική συμπεριφορά
| Ποιότητα, ασφάλεια
| Χώροι
(-): Σχεδίαση εσωτερικού
| Τραχύτητα κινητήρα
Το εσωτερικό του Passat διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, που συναντάμε σε όλα τα μοντέλα της φίρμας.
Στο δρόμο, το γερμανικό μοντέλο παρουσιάζει υψηλή σταθερότητα, ακόμα και υπό έντονη πίεση από τον οδηγό.
Σημαντικότεροι ανταγωνιστές • Nissan Primera 1,6
• Renault Laguna II 1,6
• Seat Toledo 1,6
• Skoda Octavia 1,6
• Toyota Avensis 1,6
• Volvo S40 1,6
Από το 1973 μέχρι σήμερα
Η πρώτη γενιά του Passat παρουσιάστηκε από τη VW το 1973. Η γενιά η οποία αναφερόμαστε έκανε ντεμπούτο το 2005 και πέντε χρόνια αργότερα αντικαταστήθηκε από τη νέα γενιά την οποία συναντάμε στις εκθέσεις της VW. Τιμή αγοράς 2006: 20.450 ευρώ
Τιμή αγοράς 2011: 9.400 ευρώ
Τιμή πώλησης 2011: 10.700 ευρώ